Урок «Закріплення звука Р у словах» (інклюзія)

Про матеріал
Автоматизувати вимову звука «р» у словах, словосполученнях. Розвивати фонематичний слух. Удосконалювати навички звукового аналізу слів. Спонукати дитину до відповідей розгорнутою фразою. Збагачувати словниковий запас. Розвивати писемне мовлення.
Перегляд файлу

Тема: «Закріплення звука Р у словах»

Мета: Автоматизувати вимову звука «р» у словах, словосполученнях; розвивати фонематичний слух; удосконалювати навички звукового аналізу слів; спонукати дитину до відповідей розгорнутою фразою; збагачувати словниковий запас; розвивати писемне мовлення.

Хід заняття

І.Організаційний момент

Логопед. Доброго дня! Сьогодні до нас завітала сорока, яку звати Сорока-білобока. Вона прилетіли до нас на заняття для того, щоб навчитися гарно вимовляти  звук «р», тому що у її імені є звук «р», а вона його не вміє правильно вимовляти. Давай, ми їй допожемо!

ІІ. Артикуляційна гімнастика

Та перед ти, як розпочати їй допомагати, ми зробимо вправи для нашого язика, щоб він став слухняним.

Артикуляційні вправи:

«Пташенята»

«Лопаточка»

«Смачне варення»

«Чашечка»

«Поклацати язиком, як коник копитами»

«Грибок»

«Гармошка»

«Хто далі загонить м'яча»

«Маляр»

«Горішки»

«Барабанщик»

ІІІ. Автоматизація звука «р» у складах.

Логопед. Давай, ми з тобою покажемо як звук «р» звучить та товаришує з іншими звуками. (утворення складів з голосними звуками, зі збігом приголосних, в обернених складах).

IV. Автоматизація звука «р» у словах.

 

 

  1. Дидактична гра «Що на крапельках дощу?»

Логопед. Зраз зіграємо у гру «Що на крапельках дощу?». На ведмедика падає дощ. Тобі потрібно назвати малюнки які зображені на крапельках. Якщо правильно назвеш та вимовиш, то дощ закінчиться.

            C:\Users\koziv\Downloads\20210316_091657 (1).jpg

IV. Автоматизація звука «р» у словах.

Логопед. Наша Сорока-білобока незнає багато малюнків які тут зображено. Допоможи їй,  підпиши малюнки.

 

Стокові векторні зображення Тече річка | Depositphotos®            Яндекс.Фотки переехали | Смешные коровы, Корова, Живопись с коровой                     Горох в кулинарии - особенности приготовления, полезные свойства и сорта  

 __________        _________          ________

КРОТИ НА ДІЛЯНЦІ: БІЛЬШЕ КОРИСТІ ЧИ ШКОДИ?                            ᐈ Сороки птицы фото, рисунки сорока птица | скачать на Depositphotos®                                     Ручка с исчезающими чернилами купить в Киеве, цена и отзывы — Shutka   

       ________                                   _______________        ________

Осінь золота - Ourboox                        Кури можуть бути канібалами - «Волинь» — незалежна громадсько–політична  газета                                     Гарбуз-ромашка на вагу — Овочі та фрукти з доставкою — АСА-Маркет |  ASA-MARKET    

__________         ________           __________

Чому знову дорожчає твердий сир / Полтавщина                                  ᐈ Черепаха фэнтези картинки фотографии, картинки черепаха земли | скачать  на Depositphotos®                                 Детские раздвижные ролики Scale Sports Ярко-жёлтого цвета, размер 29-33 от  компании «Экотерия» для счастливого и здорового детства.

  _________         ­____________       __________

Моделі жіночих черевиків | Основні види (назви + фото) - Mida.style         Міські птахи: горобець.         Листя кропиви: властивості, користь і лікування кропивою

____________      ___________         _________  

 

v.Фізкультхвилинка.

Станем струнко! Руки в боки!
Пострибаєм, як сороки,
Як сороки-білобоки.
Стрибну-стрибну!
Скоко-скоко!
А тепер, мов жабенята,
Ще в присядки пострибали.
Ква-ква-ква!
Ще раз: ква-ква! —
Щоб спочила голова.

VI. Звуковий аналіз слів.

Логопед. Сорока-білобока розповіла мені, що одного разу полетіла вона у сад зібрати овочі і фрукти у яких є звук «р». Але не впоралась із завданням. Давай, допоможемо нашій Сороці-білобоці зібрати овочі і фрукти.

(Ставлю кошик. Дитині роздаю картинки із зображеннями овочів та фруктів, а дитина відбирає лише ті, в назві яких є звук «р», ставить у кошик і складає з ним речення).

VIІ. Підсумок заняття.

Логопед. Молодець! Наша Сорока-білобока, ми гадаємо, буде вже вміти гарно вимовляти своє ім'я та багато знати слів зі звуком «р».

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
26 березня 2021
Переглядів
1045
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку