До розіграшу
залишилось:
17 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Урок. закріплення звукових значень букви "л"

Про матеріал

І. Організаційний момент.

Продзвенів дзвінок,

Починається урок.

Наші вушка на маківці.

Очі ширше відкриваємо,

Слухаємо і запам'ятовуємо.

Ні хвилини не втрачаємо.

ІІ. Мовленнєва розминка

Зарядка для язичка

Де ж наш пустун-язичок?

Ліг на бочок і мовчок.

А ми зараз його розбудимо!

— Поплямкаємо губами!

— Поклацаємо зубами (щоб міцніші були)!

— Посичали гускою: с-с-с.

— Подзижчали комариком: дз-дз-дз.

— Пошуміли вітерцем: ш-ш-ш.

— Подирчали трактором: др-др-др.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

  • 1.Фронтальне опитування
  • -Яку букву вивчали на попередньому уроці?
  • -Викладіть її за допомогою 6 цеглинок LEGO.
  • -Який звук вона позначає?
  • -Назвіть слова із цими звуками.
  • -Пригадайте скоромовку, яку ми вивчали.
  • ( використовуються картинка до скоромовки)
  • 2.Гра «Веселий м`ячик» ( вчитель називає звуки, кому у руки потрапив м`яч – називає склад)
  • 3.Аналітико-синтетичні вправи.
  • 1)Утворення і читання складів.
  • -Сьогодні до нас на урок завітали звірята, які добре повинні підготуватися до приходу зими.
  • Відгадайте, хто це?
  • Не олень, хоча й рогатий,
  • В нього роги – як лопати,
  • Хто ж це? Здогадався хтось?
  • Це великий, дужий …(лось).
  • Він просить вашої допомоги. Він зможе поживитися осінніми листочками, якщо ви прочитаєте склади на них.
  • 2)Зіставлення звукових моделей та малюнків.
  • А ось ще одна тваринка просить допомоги. Відгадайте.
  • Тук-тук-тук, тук-тук-тук — лине лісом перегук.
  • Телеграми всім завзято відправляє з пошти … (дятел).
  • Ця пташка дуже полюбляє насіннячко шишок. І зможе поживитися, коли ви з`єднаєте малюнок із відповідною схемкою.

До пухнастого хвоста личить шубка їй руда. Як рушає полювати, не виходить зайчик з хати. (Лисиця)

Ця тваринка дуже змерзла . допоможете їй зігрітися.

  • 3)Фізкультхвилинка.
  • IV. Повідомлення теми і мети уроку.
  • Сьогодні ми продовжимо вивчати літеру Л. А також дізнаєтеся, чим люблять займатися у вільний час ваші однолітки.
  • На екрані — предметні малюнки:
  • М`яч, конструктор, велосипед, лижі.
  • -Що це?
  • -Так. Це предмети, якими дуже люблять гратися діти.
  • -А чим до вподоби вам гратися?
  • ( відповіді дітей)
  • V. Робота з букварем
  • - Кого ви бачите на малюнку?( екран)
  • Прочитайте. Як звати дівчинку і хлопчика?
  • -Чим вона люблять займатися?
  • 1.Читання слів і речень у «Букварі»
  • 2.Фізкультхвилинка ( руханка)
  • 3.Читання чистомовки .
  • -Хорове читання
  • -Читання в парі.
  • 4.Розвиток мовлення .
  • 1.Гра «Мікрофон»
  • Дайте відповідь: яких правил потрібно дотримуватися, щоб ігри з друзями приносили лише радість?
  • 2.Гра «Чи уважний ти?»
  • -Зараз і ми пограємо у гру. Разом перевіримо вас на уважність.
  • -1. Візьміться за вушко; ( а вчитель бере себе н – д за носа); за носик, за животик, за колінко.
  • VI, Підсумок уроку.
  • -1. - Що нового ви дізналися на уроці?

А тепер просигнальте мені, будь ласка, яким для вас був сьогоднішній урок:

було цікаво, легко;

було цікаво, але важко;


було важко, не цікаво

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
8 листопада
Переглядів
40
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку