І. Організаційний момент.
Продзвенів дзвінок,
Починається урок.
Наші вушка на маківці.
Очі ширше відкриваємо,
Слухаємо і запам'ятовуємо.
Ні хвилини не втрачаємо.
ІІ. Мовленнєва розминка
Зарядка для язичка
Де ж наш пустун-язичок?
Ліг на бочок і мовчок.
А ми зараз його розбудимо!
— Поплямкаємо губами!
— Поклацаємо зубами (щоб міцніші були)!
— Посичали гускою: с-с-с.
— Подзижчали комариком: дз-дз-дз.
— Пошуміли вітерцем: ш-ш-ш.
— Подирчали трактором: др-др-др.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
До пухнастого хвоста личить шубка їй руда. Як рушає полювати, не виходить зайчик з хати. (Лисиця)
Ця тваринка дуже змерзла . допоможете їй зігрітися.
А тепер просигнальте мені, будь ласка, яким для вас був сьогоднішній урок:
було цікаво, легко;
було цікаво, але важко;
було важко, не цікаво
Тема. Закріплення звукових значень букви «ел». Велика буква Л. Читання складів, слів, речень.
Мета. Закріплювати в школярів уміння читати склади і слова з вивченими буквами, удосконалювати вміння здійснювати звуко - буквений аналіз слів; розвивати аналітико - синтетичні вміння зі звуками і буквами; поповнювати словниковий запас учнів; вчити складати текст з опорою на малюнок; виховувати бажання робити добрі справи.
Хід уроку.
І. Організаційний момент.
Продзвенів дзвінок,
Починається урок.
Наші вушка на маківці.
Очі ширше відкриваємо,
Слухаємо і запам'ятовуємо.
Ні хвилини не втрачаємо.
ІІ. Мовленнєва розминка
Зарядка для язичка
Де ж наш пустун-язичок?
Ліг на бочок і мовчок.
А ми зараз його розбудимо!
— Поплямкаємо губами!
— Поклацаємо зубами (щоб міцніші були)!
— Посичали гускою: с-с-с.
— Подзижчали комариком: дз-дз-дз.
— Пошуміли вітерцем: ш-ш-ш.
— Подирчали трактором: др-др-др.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
( використовуються картинка до скоромовки)
Відгадайте, хто це?
Не олень, хоча й рогатий,
В нього роги – як лопати,
Хто ж це? Здогадався хтось?
Це великий, дужий …(лось).
Він просить вашої допомоги. Він зможе поживитися осінніми листочками, якщо ви прочитаєте склади на них.
А ось ще одна тваринка просить допомоги. Відгадайте.
Тук-тук-тук, тук-тук-тук — лине лісом перегук.
Телеграми всім завзято відправляє з пошти … (дятел).
Ця пташка дуже полюбляє насіннячко шишок. І зможе поживитися, коли ви з`єднаєте малюнок із відповідною схемкою.
До пухнастого хвоста личить шубка їй руда. Як рушає полювати, не виходить зайчик з хати. (Лисиця)
Ця тваринка дуже змерзла . допоможете їй зігрітися.
IV. Повідомлення теми і мети уроку.
Сьогодні ми продовжимо вивчати літеру Л. А також дізнаєтеся, чим люблять займатися у вільний час ваші однолітки.
На екрані — предметні малюнки:
М`яч, конструктор, велосипед, лижі.
( відповіді дітей)
V. Робота з букварем
- Кого ви бачите на малюнку?( екран)
Прочитайте. Як звати дівчинку і хлопчика?
Дайте відповідь: яких правил потрібно дотримуватися, щоб ігри з друзями приносили лише радість?
VI, Підсумок уроку.
А тепер просигнальте мені, будь ласка, яким для вас був сьогоднішній урок:
було цікаво, легко;
було цікаво, але важко;
було важко, не цікаво