Урок " Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання

Про матеріал
За допомогою цікавих вправ першокласники мають можливість повторити вивчені букви, показати свої вміння та знання.
Перегляд файлу

Тема. Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання.

Мета: повторити вивчені букви, формувати правильність читання, аудіативні вміння, розвивати зв’язне мовлення учнів.

Обладнання : малюнки дітей і звірів, букви, склади, тексти, назви зупинок…

                                           Хід уроку

І. Організація класу. Привітання. Налаштування.

Пролунав уже дзвінок –

Починаємо урок.

Спершу гостей привітаємо – Добрий день!

І ось що побажаємо: здоров’я, радості, миру, любові, добра(показую на хмарках і кріплю на дошці).

 

Щиро засилаємо Вам ці побажання.

Ось і настала пора для навчання.

Тихенько за парти сідаємо

І урок читання розпочнемо із налаштування.

Виберіть собі сніговичка, який відповідає вашому настрою…

Настрій як у вас?    

  - Просто клас!  (показують…)

  • Молодці! Нехай такий гарний настрій супроводжує вас все життя!

 

ІІ. Повторення і закріплення вивченого матеріалу.

А ми сьогодні будемо крокувати і активно працювати. Прошу вас, любі діти, про правила на уроці не забувати.

Отож, робимо 1крок – зупинка «Дихальна» – вправа «Вітерець».( Дують на долоньки).

                    Жив собі вітерець,

                    Вітерець – пустунець.

                    Все він бачив, все він знав,

                    Бо по світу він літав.

Чудово! Дихальну гімнастику зробили, а ще треба язичок повправляти, щоб могли ми всі звуки гарно вимовляти.

 

2 крок – зупинка «Чистомовна»

За-за-за – зимонька- зима.

Те-те-те – снігу ще намете.

Ля-ля-ля – стане білою земля.

Ем-ем-ем – саночки візьмем.

Дем-дем-дем – на гірку підем.

  • Тепер можемо звуки – букви пригадати, щоб їх вдало у слова з’єднати .
  • Пригадайте, діти, що ми знаємо про звуки і букви.
  • Чим вони відрізняються?
  • Які бувають звуки? 
  • Які бувають букви?

 

Робимо 3 крок – зупинка «Ігрова». Вправа «Співаю – не співаю».

  • Прошу усіх бейджики-букви прикріпити і овал утворити.( Водимо хоровод).
  •  Пам’ятайте, якщо буква позначає голосний звук – ви її співаєте, якщо пригол. –назив.

                                   З однієї ми родини – від Андрія до Ярини.

                                   Як по одному, самі – ми буваємо німі,

                                   А як станемо рядком – заговоримо ладком.

(Я торкаюся пір’їною до дітей, а вони –співають /називають.)

Прекрасно! А ми робимо ще один крок – зупинка «Чарівна».

  • Чарівником сьогодні буде … . Учень одягає ковпак і бере паличку. Із мішечка витягає і читає :
  •  Я хочу бачити море.(Діти-букви вибігають і утворюють це слово).
  •  Мене зустрічає зима.
  •  Я хочу бачити хвойний  ліс. ( День,кит, вуса, парк.)

(Чарівника змінюю)

…. Дякую вам, дітки, за гарну роботу, уважність, дружбу букв. Бажаю Вам з однокласниками завжди дружити, у мирі і злагоді жити!

 

Тепер тихенько сідаємо і 5 крок долаємо – зупинка «Подарункова»  та  коробку відкриваємо. (Показую коробку…)

  • Погляньте, дітки, це звичайна коробка? (Ні, подарункова). А чому ви так вважаєте? (Прикрашена…)
  • Поміркуйте чому у нас є подарункова коробка? ( Тиждень 15- подарунки, свято Миколая.
  • Які бувають подарунки?
  • Що може бути подарунком?
  • Які подарунки чекають на нас сьогодні? Як ви думаєте?
  •  Першим спробує дізнатися Андрійко (відкриває і бере конверт….).
  •  Що це?
  • Лист.
  • Кому його потрібно віддати? Прочитай ,Андрійку…
  • - Діткам 1 класу.
  • Давайте відкривати і швиденько читати.(Читає учень)

Дорогі діти, допоможіть нам з Миколаєм подарунки зібрати  і подумайте кому їх подарувати – складіть речення…(Н-д: Сани – подарунок для Діани.)

Робота в парі. (Роздаю конверти із складів утворюють слова і з ним складають речення.)

  • Гарно ви ангелятам допомагали і руханку разом дружно почали…

 

 Руханка-танець https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU

 

  • Але не все з коробки ми взяли. Прошу Андріанку наступний сюрприз дістати. Це –…
  • цукерка, та зовсім не звична.

Нею не будемо ласувати, а зможемо текст прочитати.

 

Наступний крок – зупинка «Читалочка» (кожному відриваю текст і роздаю).

  • Читання мовчки.

Вірю, що усі вже прочитали. Ми будемо читати вголос ланцюжком. Усі слідкуємо……

  • Обговорення за текстом прочитаного….
  • Про кого розповідається в тексті?
  • Що ми дізналися?
  • Чого вчить нас цей текст?

 

ІІІ. Підсумок уроку

   Любі діти, ви сьогодні прекрасно працювали! Молодці! Ми букви повторили, їх у склади та слова злили, текст читали і прочитайте, будь ласка, що ви заслужили…. (подарунки).

  • Якими мають бути подарунки?
  • Чи тільки на свята можемо дарунки дарувати?
  • Як потрібно дарувати подарунки? (Щиро, з любов’ю).
  • А як отримувати їх?(Бути вдячними).
  • Яким подарунком ми можемо обдарувати   один одного ?...

А робимо ще 1 крок - остання зупинка «Кінцева».

  • Чи сподобався Вам цей урок? («Так»- зелена цеглинка, «Ні»- червона)
  • Що найбільше зацікавило?
  • Щоб хотіли  повторити  на наступному уроці?

 

Чудесно! Усі гарно працювали. Я пишаюся вами!

 Дякую усім за урок.

А ось і сюрприз.Ми готуємося до зустрічі з Миколаєм, до Нового року, Різдва Христового і прикрашаємо ялинки. Чи не так?...

Ось вам і прикраска на ялинку (  шоколадні шишки).

 

 

 

                                    Тексти для читання

 

    Тато у Назара лісник. Він приніс додому  Раскраски зайчика - Раскрась этот мир! .  Взимку  Раскраски зайчика - Раскрась этот мир! спав на килимку. Назар давав  Раскраски зайчика - Раскрась этот мир! моркву і капусту.

 

 

 

 

Тато у Назара лісник. Він приніс додому  Раскраски зайчика - Раскрась этот мир! .  Взимку  Раскраски зайчика - Раскрась этот мир! спав на килимку. Назар давав  Раскраски зайчика - Раскрась этот мир! моркву і капусту.

 

 

 

 

 

docx
Додано
12 жовтня 2022
Переглядів
732
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку