Тема. Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання.
Мета: повторити вивчені букви, формувати правильність читання, аудіативні вміння, розвивати зв’язне мовлення учнів.
Обладнання : малюнки дітей і звірів, букви, склади, тексти, назви зупинок…
Хід уроку
І. Організація класу. Привітання. Налаштування.
Пролунав уже дзвінок –
Починаємо урок.
Спершу гостей привітаємо – Добрий день!
І ось що побажаємо: здоров’я, радості, миру, любові, добра(показую на хмарках і кріплю на дошці).
Щиро засилаємо Вам ці побажання.
Ось і настала пора для навчання.
Тихенько за парти сідаємо
І урок читання розпочнемо із налаштування.
Виберіть собі сніговичка, який відповідає вашому настрою…
Настрій як у вас?
- Просто клас! (показують…)
ІІ. Повторення і закріплення вивченого матеріалу.
А ми сьогодні будемо крокувати і активно працювати. Прошу вас, любі діти, про правила на уроці не забувати.
Отож, робимо 1крок – зупинка «Дихальна» – вправа «Вітерець».( Дують на долоньки).
Жив собі вітерець,
Вітерець – пустунець.
Все він бачив, все він знав,
Бо по світу він літав.
Чудово! Дихальну гімнастику зробили, а ще треба язичок повправляти, щоб могли ми всі звуки гарно вимовляти.
2 крок – зупинка «Чистомовна»
За-за-за – зимонька- зима.
Те-те-те – снігу ще намете.
Ля-ля-ля – стане білою земля.
Ем-ем-ем – саночки візьмем.
Дем-дем-дем – на гірку підем.
Робимо 3 крок – зупинка «Ігрова». Вправа «Співаю – не співаю».
З однієї ми родини – від Андрія до Ярини.
Як по одному, самі – ми буваємо німі,
А як станемо рядком – заговоримо ладком.
(Я торкаюся пір’їною до дітей, а вони –співають /називають.)
Прекрасно! А ми робимо ще один крок – зупинка «Чарівна».
(Чарівника змінюю)
…. Дякую вам, дітки, за гарну роботу, уважність, дружбу букв. Бажаю Вам з однокласниками завжди дружити, у мирі і злагоді жити!
Тепер тихенько сідаємо і 5 крок долаємо – зупинка «Подарункова» та коробку відкриваємо. (Показую коробку…)
Дорогі діти, допоможіть нам з Миколаєм подарунки зібрати і подумайте кому їх подарувати – складіть речення…(Н-д: Сани – подарунок для Діани.)
Робота в парі. (Роздаю конверти із складів утворюють слова і з ним складають речення.)
Руханка-танець https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU
Нею не будемо ласувати, а зможемо текст прочитати.
Наступний крок – зупинка «Читалочка» (кожному відриваю текст і роздаю).
Вірю, що усі вже прочитали. Ми будемо читати вголос ланцюжком. Усі слідкуємо……
ІІІ. Підсумок уроку
Любі діти, ви сьогодні прекрасно працювали! Молодці! Ми букви повторили, їх у склади та слова злили, текст читали і прочитайте, будь ласка, що ви заслужили…. (подарунки).
А робимо ще 1 крок - остання зупинка «Кінцева».
Чудесно! Усі гарно працювали. Я пишаюся вами!
Дякую усім за урок.
А ось і сюрприз.Ми готуємося до зустрічі з Миколаєм, до Нового року, Різдва Христового і прикрашаємо ялинки. Чи не так?...
Ось вам і прикраска на ялинку ( шоколадні шишки).
Тексти для читання
Тато у Назара лісник. Він приніс додому . Взимку спав на килимку. Назар давав моркву і капусту.
Тато у Назара лісник. Він приніс додому . Взимку спав на килимку. Назар давав моркву і капусту.