Урок "Закріплення звукового значення букви «ен».

Про матеріал

За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти

під керівництвом Савченко О.Я

1 клас НУШ

Навчання грамоти

За підручником «Буквар» М.Вашуленко, О.Вашуленко

Урок № 65

Тема. Закріплення звукового значення букви «ен». Велика буква Н. звуковий аналіз слів. Читання слів. Складання речень

Мета. Закріплювати знання про звуки [н, н′]; вчити виділяти їх у словах: на початку, у середині та кінці слова; практикуватися у читанні прямих та обернених складів з вивченою буквою; слів та речень різних за інтонацією; виховувати бажання навчитися гарно читати

Очікувані результати:

З увагою сприймає усні репліки співрозмовника, доречно реагує на них.

Слухає і розуміє коротке монологічне висловлювання.

Має уявлення про букви і звуки,про склад; вимовляє слова по складах.

Розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння.

Має уявлення про речення, визначає кількість слів у реченні.

Складає речення за малюнком.

Сприймає прості медіа продукти: малюнки, мультфільми; бере участь у обговоренні прослуханого.

Читає прості та обернені склади з вивченими буквами; слова; речення з правильною інтонацією.

Перегляд файлу

За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти

під керівництвом Савченко О.Я

1 клас НУШ

Навчання грамоти

За підручником «Буквар» М.Вашуленко, О.Вашуленко

Урок № 65

Тема.  Закріплення звукового значення букви «ен». Велика буква Н. звуковий аналіз слів. Читання слів. Складання речень

Мета. Закріплювати знання про звуки [н, н′]; вчити виділяти їх у словах: на початку, у середині та кінці слова; практикуватися у читанні прямих та обернених складів з вивченою буквою; слів та речень різних за інтонацією; виховувати бажання навчитися гарно читати

 Очікувані результати:

З увагою сприймає усні репліки співрозмовника, доречно реагує на них.

Слухає і розуміє коротке монологічне висловлювання.

Має уявлення про букви і звуки,про склад; вимовляє слова по складах.

Розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння.

Має уявлення про речення, визначає кількість слів у реченні.

Складає речення за малюнком.

Сприймає прості медіа продукти: малюнки, мультфільми; бере участь у обговоренні прослуханого.

Читає прості та обернені склади з вивченими буквами; слова; речення з правильною інтонацією.

Обладнання: мультимедійний комплекс; планшети; музичний та відео супровід; розрізна азбука; набори звукових моделей; ілюстрації різноманітних ножиць;

1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Перевірка наявності всього необхідного для уроку

ІІ. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО

1.Робота над загадкою

Майстер викував уміло

Два однакових ножі,

Дуже зустрічі зраділи,

Об’єдналися. А роз’єднати,

Їх ніхто уже не зміг.

Підкажіть, як називати

Почали відтоді їх?      (ножиці)

  • C:\Users\User\Desktop\нова 2018\конспекти НУШ\НАВЧАННЯ ГРАМОТИ\Закріплення Н\Zatochka_nozhnic_v_domashnih_usloviyah.jpg
    C:\Users\User\Desktop\нова 2018\конспекти НУШ\НАВЧАННЯ ГРАМОТИ\Закріплення Н\1382.png
    C:\Users\User\Desktop\нова 2018\конспекти НУШ\НАВЧАННЯ ГРАМОТИ\Закріплення Н\Scissors.jpg
    Розгляньте, які бувають ножиці (різні за розміром та призначенням)

C:\Users\User\Desktop\нова 2018\конспекти НУШ\НАВЧАННЯ ГРАМОТИ\Закріплення Н\image085_142.jpg
C:\Users\User\Desktop\нова 2018\конспекти НУШ\НАВЧАННЯ ГРАМОТИ\Закріплення Н\Elektricheskie_nozhnici_Vidi-_harakteristiki-_kak_vibrat_i_cena_elektricheskih_nozhnic_2.jpg
C:\Users\User\Desktop\нова 2018\конспекти НУШ\НАВЧАННЯ ГРАМОТИ\Закріплення Н\photoimg_983521906_lbl.jpg
2. Побудова звукової моделі слова НОЖИЦІ за допомогою фішок

- Назвіть перший звук у слові? Який він за звучанням? Якою буквою позначається на письмі?

3. Повторення зображення букви «ен»

- Покажіть букву «ен» на «дереві букв»

- Знайдіть її у розрізній азбуці та покажіть.

- Надрукуйте велику та маленьку букви спочатку на дошці, потім у зошитах.

4. Вправа «Фантазія» (з використанням мультимедійної дошки та планшетів)

Напишіть велику букву Н. Домалюйте, щоб вийшов якийсь предмет (будинок, квіти…)

Фізкультхвилинка «Райдуга»

https://www.youtube.com/watch?v=t7FLa2FF2AI

ІІІ. РОБОТА З «БУКВАРЕМ» с. 64 – 65

1.Робота з ілюстрацією. Складання речень

- Що побачили діти за вікном? (ніч) Побудуйте  звукову модель слова ніч у зошиті. Який перший звук у цьому слові?

- Що ви бачите за вікном свого класу? Складіть про це речення за початком.

За вікном я бачу …

2. Інтонування речень

Діти читають речення, в кінці яких стоїть !?. з відповідною інтонацією

3. Вправа «Знайди відповідність»

Прочитавши речення, діти знаходять про кого ж вони прочитали на малюнках

Фізкультхвилинка для очей

4. Читання тексту з малюнками

ІУ. ПІДСУМОК УРОКУ

Вправа «Спіймай звуки [н, н′]»

У Наталки намистини,

У Наума нитка.

Для матусеньки нанижуть

Чарівне намисто.

docx
Додано
11 листопада 2018
Переглядів
4915
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку