Тема. Закріплення знань про букви К, к («ка»), їх звукове значення.
Мета: закріплювати вміння учнів читати склади, слова, речення з новою буквою; розвивати зв'язне мовлення, спостережливість; виховувати старанність, інтерес до навчання, шанобливе ставлення до людей похилого віку.
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент
Пролунав і стих дзвінок.
Починаєм наш урок.
Всі за парти тихо всілись
І на мене подивились.
— Подаруйте, діти, мені свої гарні, світлі посмішки — і почнемо урок.
Учитель перевіряє наявність на партах у дітей необхідного приладдя, готовність учнів до уроку.
II. Повторення вивченого матеріалу
III. Повідомлення теми і завдань уроку.
Вранці Півник в курнику:
Будить всіх: «Ку-ку-рі-ку!
Прокидайтеся, курчата,
Будем букву К вивчати».
IV. Закріплення навичок читання складів та слів
1. Робота зі складовою таблицею
Фізкультхвилинка
Рано-вранці крокодили
На зарядку всі ходили.
А за ними вирушали
Тигри, леви і шакали.
Поспішали кенгуру,
Несли в торбах дітвору.
Антилопи і горили
Теж зарядку там робили.
Слон поволі, наче робот,
Піднімав свій довгий хобот
Раз і два, і три, й чотири
— Присідали крокодили,
Лиш ледачі бегемоти
Не вилазили з болот
V. Робота за Букварем с. 72
1. Бесіда про бабусю і дідуся.
2. Складання речень за схемами. ( робота в парі)
Фізкультхвилинка (гімнастика для очей)
Оченята роблять вправи:
Вліво, вправо, вліво, вправо.
Потім вгору, потім вниз
Оченятами дивись!
3. Розвиток зв'язного мовлення
— Розгляньте малюнок на с. 73
— Кого і що ви на ньому побачили?
- Знайдіть на малюнку Камілу і Оксанку.
- розгляньте наступний малюнок на с.73
- Що є спільне між ними?
Учні складають свої речення і вибірково записують їх графічно.
VI. Підсумок уроку
— З якою буквою були пов'язані всі завдання на сьогоднішньому уроці?
Тема. Закріплення знань про букви К, к («ка»), їх звукове значення.
Мета: закріплювати вміння учнів читати склади, слова, речення з новою буквою; розвивати зв’язне мовлення, спостережливість; виховувати старанність, інтерес до навчання, шанобливе ставлення до людей похилого віку.
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент
Пролунав і стих дзвінок.
Починаєм наш урок.
Всі за парти тихо всілись
І на мене подивились.
— Подаруйте, діти, мені свої гарні, світлі посмішки — і почнемо урок.
Учитель перевіряє наявність на партах у дітей необхідного приладдя, готовність учнів до уроку.
II. Повторення вивченого матеріалу
III. Повідомлення теми і завдань уроку.
Вранці Півник в курнику:
Будить всіх: «Ку-ку-рі-ку!
Прокидайтеся, курчата,
Будем букву К вивчати».
IV. Закріплення навичок читання складів та слів
1. Робота зі складовою таблицею
Фізкультхвилинка
Рано-вранці крокодили
На зарядку всі ходили.
А за ними вирушали
Тигри, леви і шакали.
Поспішали кенгуру,
Несли в торбах дітвору.
Антилопи і горили
Теж зарядку там робили.
Слон поволі, наче робот,
Піднімав свій довгий хобот
Раз і два, і три, й чотири
— Присідали крокодили,
Лиш ледачі бегемоти
Не вилазили з болот
V. Робота за Букварем с. 72
1. Бесіда про бабусю і дідуся.
2. Складання речень за схемами. ( робота в парі)
Фізкультхвилинка (гімнастика для очей)
Оченята роблять вправи:
Вліво, вправо, вліво, вправо.
Потім вгору, потім вниз
Оченятами дивись!
3. Розвиток зв’язного мовлення
— Розгляньте малюнок на с. 73
— Кого і що ви на ньому побачили?
- Знайдіть на малюнку Камілу і Оксанку.
- розгляньте наступний малюнок на с.73
- Що є спільне між ними?
Учні складають свої речення і вибірково записують їх графічно.
VI. Підсумок уроку
— З якою буквою були пов’язані всі завдання на сьогоднішньому уроці?