Урок "Закріплення звукового значення букви "ю". Читання тексту "Десять робітників"."

Про матеріал

Закріпити нове значення букви «ю» на початку слова та на початку складу. Формувати в

дітей навички читання слів і текстів з цією буквою. Розвивати артикуляційний апарат, усне

зв'язне мовлення та мислення під час виконання завдань з логічним навантаженням.

Виховувати любов до праці, прищеплювати найніжніші почуття у дитини до її рідної неньки,

бажання завжди допомагати їй.

Перегляд файлу

 

 

 

 

                  

 

 

 

 

                                   

 

                       

 

                   

 

 

Мета: закріпити нове значення букви «ю» на початку слова та на початку складу. Формувати в

           дітей навички читання слів і текстів з цією буквою. Розвивати артикуляційний апарат, усне      

           зв’язне мовлення та мислення під час виконання завдань з логічним навантаженням.  

           Виховувати любов до праці, прищеплювати найніжніші почуття у дитини до її рідної неньки,   

           бажання завжди допомагати їй.

 

Обладнання: Букварі, таблиці складів, квітка семицвітна зі зйомними пелюстками, паперові   

                          квіти, картки зі звуковими знаками.

 

 

 

 Хід уроку

 

I. Організаційний момент.

 

          Пролунав дзвінок,

          Починається урок.

          Працюватимем старанно

          Щоб почути у кінці,

          Що у нашім першім класі

          Діти – просто молодці!

 

  • До якого уроку ви приготувалися?
  • Давайте згадаємо девіз нашого уроку?

 Добре читаємо, все пям’ятаємо,

Новенькі слова у скриньку складаємо!

 -    Що означає слово «читання»? (Читання – це віконце у світ знань.)

II. Вступне слово вчителя. Повідомлення теми та мети.

 

  • Діти сьогодні незвичайний буде в нас урок.

Ми гуртом будемо грати і букву «ю» продовжимо вивчати. Текстик будемо читати, нові слова запоминати, зі звуками грати та вивчені букви називати.

А щоб нам не сумувати...

Потрібно загадку відгадати...

                           Де вона проходить,

                                   - Там травиця сходить,

                                   Квіти розквітають,

                                    Солов’ї  співають.

                                 ( Весна)

- Так, дійсно, це весна. Усі ви знаєте, що на весні з’вляються квіти . І ось сьогодні ви з квіткою будете грати. Знання з нею закріпляти!

   III. Дихальні вправи.

  • І для того щоб нам гарно й чітко відповідати та читати, свої легені почнемо розвивати.

    1. Як дме весняний вітерець? (Діти дують – розвивають легені)

 2. Як пахнуть перші весняні квіти? (Діти нюхають)

 3. Бджілки вилетіли з вуликів і до квітів. (Дзу-дзу-дзу...)

    4.Джмелик прилетів до квітки семецвітки. (Джу-джу-джу...)

 

  IV. Мотивація навчальної діяльності.

  • Квітка – семицвітна запрошує нас з нею погратися. Для цього ми повинні відривати по одній     

      пелюстці і виконувати завдання. Перед тим, сказавши хором такі слова:

«Пелюсточку відірвем.

Гуртом гратися почнем».

   За гарні , чіткі, правильні відповіді – вона подарує вам свої чарівні квіти, які ви зможете

подарувати своїй матусі на свято, адже усі ви знаєте, що наближається 8 Березня і у вас є чудова нагода, отримати подарунок для матусі.

V. Розвиток артикуляційного апарату.

«Пелюстку відірвемо

 Гуртом гратися почнемо».

 1-а пелюстка.(красна)

       « Дружно швидко вимовляй

         скоромовку на весь гай».

             

 

                       Юрко, Юля та Юхим

                      Люблять танцювати,

                      Грати хочуть всі юрбою,

                      Молодці, малята!

2. Словникова робота (збагачення словника)

    Юрба: гурт, ватага, група дітей.

3.Робота зі скоромовкою.

  1. Промовляння хором. (Двічі).
  2. Тихо промовляємо скоромовку.
  3. Повторення без голосу. (працюють лише губи та язик)
  4. Напівголосне промовляння з підвищенням швидкості.
  5. Індивідуальне промовляння.

 

            «Пелюстку відірвемо

           Гуртом гратися почнемо».

      2-а пелюстка (оранжева)

«Зі мною будете грати,

знання  закріпляти.

Вивчені букви швидко

Показувати та називати»

     Діти імітують букви, які вже вивчили.

Букву  О, Н, К, А, Л,Т, Х.

  • А зараз, назвіть усі букви, які сіли у вагони нашого поїзда.

( Діти називають букви з Букваря с. 120  )

 

 VI. Робота над звуко-буквеним аналізом слів.

 

     «Пелюстку відірвемо

     Гуртом гратися почнемо»

    3-я пелюстка.(жовта)

 

   «Скоромовку пригадай,

     До імен дітей схему підбирай»

   - Які імена дітей, зі скоромовки, ви запам’ятали (Юрко, Юля та Юхим). Підберіть звукову схему до імен.

 

  VII. Підготовча робота до читання.

  « Пелюстку відірвемо

      Гуртом гратися почнемо»

     4-а пелюстка (зелена)

    «Зі мною ви пограєте

      З складів слова

      На дощечках складети й прочитаєте».

     (Діти з складів утворюють слова і зачитують.)

 

VIII. Ознайомлення з новим текстом (с. 122)

 

 «Пелюстку відірвемо

   Гуртом гратися почнемо».

5-а пелюстка.(голубий)

 

«Граючись читаємо

 Текст новий вивчаємо».

 

   1.Бесіда за малюнком.

  • Кого зображено на малюнку?
  • Що матуся приготувала синові?
  • Гарна вона господиня?
  • Читання тексту вчителем .

    2. Словникова робота: робітник, умиті.

 

  IX. Фізкультхвилинка.

 

 «Пелюстку відірвемо

  Гуртом гратися почнемо»

 

6- пелюстка.(синій)

 

«Гарно всі читають

 І про фізкультхвилинку не забувають»

 

Вийшло в поле кенгуру

Потягнулося від сну

Вмило ручки, вмило очки

Та пішло збирать квітки матусеньці на свято.

 

X. Робота над текстом.

«Пелюстку відірвемо

Гуртом гратися почнемо».

7-а пелюстка. (фіолетовий)

«Ще раз текстик прочитай

 Та на мої запитання відповідай».

 

1. Читання тексту учнями.

    2. Бесіда за текстом.

  • До кого зайшли в гості?
  • Як було в хаті?
  • Як звати жінку?
  • Що запитали у Одарки?
  • Що вона відповіла?
  • То які у неї робітники?
  • Чому оповідання називається саме так?

 

XI. Підсумок уроку.

 -  Урок підходить до кінця, пелюсток вже нема!

     Квітко семицвітко, прощавай лети,

З радістю ми учились, щиро, від душі.

Квіточки красиві ти подарувала,

Грою зацікавила, знань усім додала.

Скажемо всі разом: «Дякуєм тобі!

Прилітай до нас у весняні дні!».

А вона нам?

- 1 клас, ви – просто молодці!

 

  • Чи сподобався вам наш урок?
  • Чи хочете ще гратися з квіткою-семицвіткою?
  • Сьогодні на уроці всі були молодці і тому я з радістю передам від семицвітки її чарівні квіточки. Коли я даватиму вам квіточку ви продовжите речення «Я допомагаю мамі...».

 

 

doc
Додано
27 лютого 2018
Переглядів
2949
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку