Урок-залік створених програм у середовищі Delphi

Про матеріал

Тема уроку: Урок-залік створених програм у середовищі Delphi

Мета: Навчити використовувати набуті знанні з програмування при розвязуванні конкретних задач

Розвити логічне мислення учнів

Виховувати інтерес до вивчення комп'ютерних технологій

Тип уроку: Урок-залік учнівських робіт (програм-тестів), створених в середовищі візуального програмування Delphi

Обладнання: створені учнями тести, письмові звіти-проекти, програми- Power Point та середовище візуального програмування Delphi

Перегляд файлу

Тема уроку: Урок-залік створених програм у середовищі Delphi

Мета: Навчити використовувати набуті знанні з програмування при розвязуванні конкретних задач

Розвити логічне мислення учнів

Виховувати інтерес до вивчення комп’ютерних технологій

Тип уроку: Урок-залік учнівських робіт (програм-тестів), створених в середовищі візуального програмування Delphi

Обладнання: створені учнями тести, письмові звіти-проекти, програми- Power Point та середовище візуального програмування  Delphi

 

Хід уроку

І. Організаційна частина

Звернути увагу на організацію робочого місця, дотримання  правил техніки безпеки, наявність письмових звітів-проектів та програм на диску

ІІ. Актуалізація опорних знань:

  1. Яка роль програмного забезпечення в нашому інформаційному суспільстві?
  2. Які переваги візуальних мов програмування при створенні програм?
  3. Що ви знаєте про середовище програмування Delphi?

IІІ. Мотивація навчальної діяльності

  1. Учні навчаються використовувати свої знання на практиці
  2. Учні навчаться працювати з візуальними мовами програмування, представляти свої роботи

 

ІV. План уроку. Основна частина

  1. Етапи роботи над створенням програми-тесту
  1. Підготовка до створення програми. Визначення теми, постановка мети та завдань роботи.
  2. Збір та обробка  інформації. Розробка питань тесту. Робота над стилем програми.
  3. Програмування об’єктів, визначення їх властивостей, робота над кодом тесту. Виконання практичної роботи-створення програми-тесту
  4. Оформлення результатів практичної роботи у вигляді письмового звіту.
  5. Звіт та захист практичних робіт у формі проектів
  1. )Опис середовища візуального програмування

Виступи  учнів

  1. Демонстрація учнівських проектів

Демонстрація учнівських програм та письмових  звітів.

  1. Оцінювання умінь та знань учнів по критеріям

V. Заключна частина. Підсумок заняття.

  • Виставлення оцінок. Аналіз діяльності. Виявлення недоліків
  • Відбір робіт для участі в шкільній науково-практичній пресконференції
  • Домашнє завдання (повторити теми: «Алгоритмізація та програмування»)


Прізвище, ім’я учня

Якість та стиль

 практичної роботи-тесту       (0-2балів), повнота

Науковість, чіткість, логічність, повнота виступу(0-2балів)

Практична значущість роботи,   Актуальність та доцільність практичного застосування результатів (0-2балів)

Елементи творчості (оригінальність розробки та самостійність виконання) (0-2балів)

Якість оформленого письмового звіту  (0-2балів)

Вичерпні відповіді на питання (0-2балів)

Всього балів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Інформатика 9 клас (Бондаренко О.О., Ластовецький В.В., Пилипчук О.П., Шестопалов Є.А.)
Додано
31 жовтня 2018
Переглядів
706
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку