Урок: "Засоби виразності живопису. Колірний спектр"

Про матеріал
Тема: « Засоби виразності живопису. Колірний спектр.» Тип уроку: комбінований. Цілі уроку: - дидактична: продовжувати сформувувати в учнів знання про живопис як вид образотворчого мистецтва; сприяти розвитку інтересу до вивчення предметів мистецького циклу; - розвивальна: розвивати вміння застосовувати кольоровий спектр, розпізнавати відтінки; - виховна: виховувати наукове пізнання світу через естетичну складову. Обладнання: підручник, зошит, аркуш формату А4, простий олівець, пензлик, фарба, шматок картоплини. Основні методи навчання: Бесіда, аналогія, розповідь, інструктаж,графічні роботи. Основні форми організації навчально-пізнавальної діяльності учнів: Фронтальна та індивідуальна робота .
Перегляд файлу

План-конспект уроку № 10.

Тема: « Засоби виразності живопису. Колірний спектр.»

 

Тип уроку:  комбінований.

Цілі уроку:

  • дидактична:  продовжувати сформувувати в учнів знання про живопис як вид образотворчого мистецтва; сприяти розвитку інтересу до вивчення предметів мистецького циклу;
  • розвивальна: розвивати вміння застосовувати кольоровий спектр, розпізнавати відтінки;
  • виховна: виховувати наукове пізнання світу через естетичну складову.

 

Обладнання: підручник, зошит, аркуш формату А4, простий олівець, пензлик, фарба, шматок картоплини.

 

Основні методи навчання: Бесіда, аналогія, розповідь, інструктаж,графічні роботи.

Основні форми організації навчально-пізнавальної діяльності учнів:

Фронтальна та індивідуальна робота .

Основна література:

  1. Образотворче мистецтво : підруч. для 5-го кл. загальноосвіт. навч.закл. / С. М. Железняк , О.В. Ламонова. – К.: Генеза , 2013. – 176с.
  2. Образотворче мистецтво : підруч. для 6-го кл. загальноосвіт. навч.закл. / С. М. Железняк , О.В. Ламонова. – К.: Генеза , 2014. – 192с.

 

 

 

Структура уроку:

І Організаційний момент

ІІ  Актуалізація опорних знань

ІІІ  Мотивація навчальної діяльності

ІV Вивчення нового матеріалу

V. Закріплення вивченого матеріалу.

VІ. Підсумок уроку.

VІІ. Домашнє завдання.

Хід уроку

 

І Організаційний момент

Привітання , відмічення відсутніх. Перевірка готовності до уроку.

 

ІІ  Актуалізація опорних знань

 

Давайте пригадаємо , що таке живопис і які види живопису ви знаєте.

Учні відповідають.

 

ІІІ  Мотивація навчальної діяльності

 

Вчитель:  Давайте пригадаємо, які матеріали необхідні для створення роботи у живописному виді образотворчого мистецтва?

Учні відповідають.

 

ІV Вивчення нового матеріалу

Тема уроку: « Колірний спектр»

Каждый – красный

охотник – оранжевый

желает -  желает

знать – знать

где - голубой

сидит - синий

фазан – виолетовый

 

Цей вірш передається з покоління в покоління і згадується найчастіше при малюванні веселки . Проте спектр кольоровий має основні кольори і їх усього 3 .

Тріада кольорів:

Червоний Синій                                      Жовтий

 

Колір – головний засіб виразності в живописі.

Для того, щоб відбулось гармонійне поєднання кольорів , необхідно пам’ятати деякі правила, за якими можна поєднувати різні кольори:

Крім того, невід’ємною частиною в гармонійному сполученні кольорів і їх відтінки. Існують теплі і холодні відтінки.

Щодо контрастів, завдяки яким можна підсилити яскравість кольорів відбувається протистояння, а саме:

Червоний            Зелений

Помаранчевий          Синій

Жовтий  Фіолетовий.

 

Хроматичні кольори – ті, які складають колірний спектр.

Ахроматичні кольори – білий, чорний, сірий. Чорний отримують завдяки змішанню двох протилежний кольорів.

 

V. Закріплення вивченого матеріалу.

Для того, щоб закріпити набуті знання про кольоровий спектр у живописі, ми зробимо картини у монументальному виді живопису, а саме – мозаїка.

1.Учні обирають формат своєї картини.

2. Визначаються з композицією, що відповідає кольоровому спектру.

3. Визначають місце на аркуші основного предмету, або об’єкту.

4. Накреслюють простим олівцем малюнок.

5.  Визначаються з розташуванням кольорів у малюнку.

6. Створюють поетапно картину, макнувши шматок картоплини у фарбу і натискаючи на папір ставлять штампи, відповідно до обраного малюнка та колористиці.

7. Робота вважається завершеною при створені мозаїчного твору.

 

VІ. Підсумок уроку.

  •             Що ми вивчили на сьогоднішньому уроці?
  •             Про що вам було цікаво дізнатись?
  •             Що ви не зрозуміли з теми уроку?

 

VІІ. Домашнє завдання.

  1.               Опрацювати текст підручника § 18 читати.
  2.               Дати відповіді на запитання в кінці тексту.

 

 

 

doc
Додано
27 квітня 2020
Переглядів
1503
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку