Урок "Застосування таблиці множення числа 4 для знаходження значень виразів та розв'язування задач"

Про матеріал
Цей матеріал допоможе дітям повторити таблицю множення числа 4 та її практичне застосування;удосконалить уміння учнів обчислювати значення виразів; закріпить вміння розв’язувати задачі
Перегляд файлу

Музична таблиця множення І частина - презентація з математики

  • навчальна :
  • повторити таблицю множення числа 4 та показати її практичне застосування;
  • удосконалювати уміння учнів обчислювати значення виразів;
  • закріпити вміння розв’язувати задачі;
  • розвивальна:
  • розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять, математичне мовлення, кмітливість;
  • виховна:
  • виховувати колективізм, почуття відповідальності за виконану роботу, охайність.

підручник ; таблиця множення числа 4; предметні малюнки; картки
комбінований.

І.Організаційна частина.

- Дзвоник дзвенить, не стихає,

Школярів усіх скликає:

Гей, до классу поспішайте,

На місця свої сідайте

- Сьогодні ми всі веселі, бадьорі  і я сподіваюся будемо працювати старанно, гарно, на радість усім.

-  Поверніться, будь-ласка, один до одного і подаруйте сусідові щиру посмішку.  

Девіз уроку:


Щоб помилки хитрі, спритні

Не ховалися в рядках,

Щоб всі цифри в кожнім ряді

Опинились на місцях,

Будем дружно працювати,

Свою пильність розвивати.

Раз, два, три, чотири, п'ять –

Хочем все на світі знать!
 


II. Контроль, корекція і закріплення знань.

- Вашими вірними друзями під час уроку повинні бути уважність, кмітливість, взаємодопомога, винахідливість.

- А  чого ви очікуєте від нашого уроку? (Відповіді дітей)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Щоб усі сподівання збулись

Працюватимемо старанно

Щоб почути у кінці,

Що в нашім другім класі

Діти просто молодці.

-  Протягом уроку буде видно, хто  працював найкраще

- За правильні відповіді ви будете отримувати нушики, які наприкінці уроку допоможуть вас оцінити.

-  У кожного з вас  зошит, де ви записуєте свої спостереження протягом уроку .Дороговказом буде підручник.

-   Починаємо працювати в зошитах, вказуємо дату та вид роботи,але спочатку пригадаємо віршик:   

Зошит свій я відкриваю,

Навскоси його кладу,

Ручку я ось так тримаю,

Сяду рівно не зігнусь.

Буду я писати вправно,

До роботи я берусь.

22 лютого

                                                               Класна робота

 

2.1 Усні обчислення

-   Щоб успішно попрацювати на уроці далі, ми повинні закріпити обчислювальні навички.

Гра «Веселі перегони»

- Тому пограємо в гру «Веселі перегони» .На екранах ви бачите відлік часу за який потрібно виконати певне завдання.Виконавши його, ви повинні зафіксувати час на полі

-Ну що ж, поїхали!

 

 

3 • 5            2 • 9            18 : 3              12: 2

   +1              - 8                • 2                      3

   : 2                : 2                - 9                   - 5

-Молодці!
2.2. Гра « Диво - сходи»

-Зараз пропоную згадати таблицю множення на 2,3 і на 4.

Гра «Диво-сходи»

4·5+15

                                          8:2+50                                    10:2+20            

                                    3+3+9                                                    3·4+12

                  6:2+10                                                                       12:2+4

             18: 2+9                                                                                      4·7+10

      2·4+8                                                                                                         3·7+21

 

- Молодці! Ми подолали і цю перепону на нашому шляху. І тому все ближче наближаємося до самого цікавого
2.3. Хвилинка каліграфії

- Я пропоную вам повторити, як каліграфічно писати цифру, а яку здогадайтесь:

1 КЛАС. УТВОРЕННЯ ЧИСЛА І НАПИСАННЯ ЦИФРИ-10-23-09-42_mpg.mpg - YouTubeГордовита, ніби зірка.

Ви вгадали? Це… (Четвірка).

Праву руку на бочок

І танцює гопачок.

 

 

- А як ви гадаєте, чому саме сьогодні ми пишемо четвірку? (тому що будемо повторювати сьогодні таблицю множення числа 4)

- Де ви ще зустрічали четвірку?

III. Оголошення теми і мети уроку.

- Сьогодні ми будемо працювати над темою «Застосування таблиці множення числа 4 для знаходження значень виразів та  розв’язування задач».

-  Дружба з математикою допоможе вам у майбутньому житті.

 

 

IV. Вивчення нового матеріалу.

4.1. Пояснення вчителя.
- Діти, ви вже вивчили таблицю множення  на 4. Тож давайте повторимо її.

- Діти, називають  таблицю множення на 4 ланцюжком.

Музична таблиця множення І частина - презентація з математики4х2 = 8          4х7 = 28

4х3 = 12         4х8 = 32

4х4 = 16         4х9 = 36

4х5 = 20         4х10 = 40

4х6 = 24

 

 

- Розгорніть свої підручники на с. 97, знайдіть номер 639.
- Зверніть увагу, таблицю множення на 4 ми вже повторили.
- Є в нас і друга колонка, де потрібно знайти різницю між сусідніми відповідями  .Назвіть, які це числа?


12-8=4

16-12=4

20-16=4

24-20=4

28-24=4

32-28=4

36-32=4


- Діти, а що цікавого ви помітили?
- різниця між сусідніми числами однакова, тобто дорівнює 4.
Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU

АБО

«Казка про Четвірку»

(діти разом з вчителем роблять вправи)

     Четвірка – фізкультурниця. Вона полюбляє виконувати вправи ранкової гімнастики з прапорцями. Тому і сама схожа на прапорець, тільки без верхньої горизонтальної лінії. Усі вправи робить Четвірка чітко і точно: чотири нахили уперед, чотири нахили вліво і вправо, чотири присідання, чотири стрибки на одній нозі. У Четвірки, як відомо, одна нога. Від фізичних тренувань стоїть вона міцно. Радить Четвірка усім займатися спортом, бо спорт – це здоров`я.
V. Розв’язування вправ на закріплення

- Продовжуємо  наш урок

Ми активно знову попрацюємо,

Над задачами творчо поміркуємо

Запишемо в зошитах свої думки,

                                        Хай зрадіють нашим успіхам усі залюбки.
5.1. Приклади 645
- Діти, зараз використаємо знання про назву чисел при арифметичних діях, ми розв’яжемо приклади 645. Один учень буде біля дошки, а інші в зошитах.
-Що означає знайти добуток чисел?(помножити)

8*4=32

-Що означає знайти різницю чисел?(відняти)

8-4=4

-Що означає знайти частку?(поділити)

864=2

-Що означає знайти суму?(додати)

8+4-12
- Молодці, я бачу, що ви гарно засвоїли матеріал.
5.2. Задача 642
«Робота над задачею»

1-й етап (ознайомлення зі змістом задачі)

-Чи все вам зрозуміло в задачі?Що незрозумілого?

-Про що йдеться в задачі? (про дубок)

-Що нам відомо в задачі? (відомо що навесні дубок був заввишки 8 см, а восени став у 4 рази вищим)

-Яке головне запитання задачі? (Якою стала висота дубка восени?)

(Вчитель пропонує записати коротку умову задачі)

Навесні-8 см                             

Восени -?, у 4 р.вищий

 (Вчитель пропонує переказати задачу)

2-й етап (пошук розв’язку задачі)

Аналітико-синтетичний шлях (від шуканого – до даного)

-Чи можемо ми одразу однією дією відповісти на головне запитання задачі? (Так)

-Чому? (Ми  знаємо скільки сантиметрів був дубок навесніі у скільки разів був вищий восени)

-Якою дією будемо шукати відповідь? (Множенням)

-Чому обрали таку дію? (Тому що в умові задачі є слово «у вище або більше», а це означає - що потрібно множити)

-Як називаються компоненти при множенні? (перший множник, другий множник, добуток)

3-й етап (розв’язання задачі)

-Давайте запишемо розв’язання задачі

                                  Розв’язання

8 *4 = 32(см)

Відповідь: висота дубка восени 32 см

4-й етап (перевірка)

Встановити відповідність між числами, знайденими внаслідок розв’язування задачі та числами, які були надані.

VI. Підсумок уроку

 

- Щоб успішно завершити урок, потрібно розв’язати такі задачі.

Проведемо математичний бліцтурнір.

Задача 1. Чотири індики пішли на музики,

Танцювали, гупали.

Скільки ніжок тупали? (2 х 4)

Задача 2. Майстри роблять десять возів,

Гнуть залізо, тешуть ліс.

Порахуйте, любі діти,

Скільки треба їм коліс? (10 х 4)

Задача 3. Сім подружок стали грати,

З паличок складать квадрати,

По квадратику зробили,

Паличок не полічили.

А ви їм допоможіть,

Скільки буде, полічіть. (4 х 7)

Задача 4. Кінь дорогою біжить — чотири копита.

І до кожного підківка цвяхами прибита.

До підкови шість гвіздків треба забивати,

Хто не знає, скільки буде, треба рахувати. (6 х 4)

Задача 5. Чотири полички ми змайстрували,

По дев'ять книжок на них поклали.

Нас похвалили батько і мати

І попросили книжки порахувати. (9 х 4)

 

- Наш урок успішно завершується.

- Що нового ви дізналися на уроці?

- Що вам найбільше сподобалося?

-Чи справдилися ваші очікування?

 Гра «Мікрофон»

                   Я


ЗУМІВ          НАВЧИВСЯ

Дистанційне навчання. Інтегрований урок української мови та читання для 2  класу "Повторення та закріплення за ІІ семестр" | Конспект. НУШ- Найкраще у нас сьогодні працював під час уроку  такі учні…..

- Тому я оголошую їм подяку!

- Щира подяка за урок. Ви добре працювали. І я  раділа вашим успіхам!

Конспект уроку з української мови на тему "Апостроф після префіксів" 3 клас  | Конспект. Українська мова
 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 лютого 2022
Переглядів
2050
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку