Урок математики 2 клас "Прямокутник та його елементи. Властивість протилежних сторін прямокутника. Задачі на побудову прямокутника і знаходження його периметра"

Про матеріал
Тема: Прямокутник та його елементи. Властивість протилежних сторін прямокутника. Задачі на побудову прямокутника і знаходження його периметра. Мета: Поглибити знання учнів про прямокутник; формувати вміння обчислювати периметр прямокутника. Обладнання: підручник, робочий зошит, набір прямокутників, метрова стрічка, набір геометричних паперових фігур, лічильні палички.
Перегляд файлу

Тема: Прямокутник та його елементи. Властивість протилежних сторін прямокутника. Задачі на побудову прямокутника і знаходження його периметра.

Мета: Поглибити знання учнів про прямокутник;  формувати вміння обчислювати периметр прямокутника.

Обладнання: підручник, робочий зошит, набір прямокутників, метрова стрічка, набір геометричних паперових фігур, лічильні палички.

 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

Привітання дітей за вибором вчителя.

ІІ. Активізація опорних знань

  1. Повторення вивченого матеріалу.

Завдання 1 (с. 126)

Знайти чотирикутні крижинки, у яких всі кути прямі.

  1. Опитування.
  • Як визначити периметр многокутника?
  • Якою буквою позначають периметр?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

  1. Повідомлення теми й завдань уроку.
  • Сьогодні на уроці ви більше дізнаєтесь про прямокутник. Навчитесь знаходити периметр прямокутника.

ІV.  Робота над новим матеріалом

  1. Робота з підручником

Колективне опрацювання матеріалу.

Завдання 3 (с. 127)

Виміряти протилежні сторони прямокутника АВСD.

  • Діти виводять правило.

Чотирикутник у якого протилежні сторони рівні, а кути прямі називається прямокутником.

Завдання 2 (с. 127)

  • Із 6 лічильних паличок діти викладають прямокутник. Із 8 лічильних паличок викладають прямокутник двома способами.

Завдання 4 (с. 127)

  • Читають у довіднику правило як знайти периметр прямокутника.

Завдання 5 (с. 128)

  • Вимірюють довжини сторін прямокутників. Обчислюють їх периметр.

Фізкультхвилинка

Завдання 6 (с. 128)

  • Будують прямокутник. Позначають його вершини. Обчислюють периметр.

Завдання 7 (с. 128)

  • Розрізають паперові прямокутники ножицями по прямій лінії, що сполучає дві задані точки. Які фігури утворяться?

Завдання 9 (с. 129)

  • Розрізають фігури по двох прямих лініях, називають фігури, які утворилися.

Завдання 10 (с. 129)

  • Кожний прямокутник розділити прямою лінією на дві рівні частини.
  • Показати 4 різні способи.

Практична робота.

  • Виміряти метровою стрічкою ширину і довжину парти, книжки, зошита. Знайти периметр.

V. Підсумок уроку

- Що нового дізналися на уроці?

- Як оцінюєте свою роботу на уроці?

VІ. Домашнє завдання

Виміряти і обчислити периметр своєї кімнати.

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Кучер Ніна
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 лютого 2022
Переглядів
1615
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку