Тема: Прямокутник та його елементи. Властивість протилежних сторін прямокутника. Задачі на побудову прямокутника і знаходження його периметра.
Мета: Поглибити знання учнів про прямокутник; формувати вміння обчислювати периметр прямокутника.
Обладнання: підручник, робочий зошит, набір прямокутників, метрова стрічка, набір геометричних паперових фігур, лічильні палички.
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент
Привітання дітей за вибором вчителя.
ІІ. Активізація опорних знань
Завдання 1 (с. 126)
Знайти чотирикутні крижинки, у яких всі кути прямі.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
ІV. Робота над новим матеріалом
Колективне опрацювання матеріалу.
Завдання 3 (с. 127)
Виміряти протилежні сторони прямокутника АВСD.
Чотирикутник у якого протилежні сторони рівні, а кути прямі називається прямокутником.
Завдання 2 (с. 127)
Завдання 4 (с. 127)
Завдання 5 (с. 128)
Фізкультхвилинка
Завдання 6 (с. 128)
Завдання 7 (с. 128)
Завдання 9 (с. 129)
Завдання 10 (с. 129)
Практична робота.
V. Підсумок уроку
- Що нового дізналися на уроці?
- Як оцінюєте свою роботу на уроці?
VІ. Домашнє завдання
Виміряти і обчислити периметр своєї кімнати.