Урок засвоєння знань "Удосконалення вмінь читати і записувати багатоцифрові числа . Арифметичні дії в межах 1000. Розв'язування задач "

Про матеріал
Урок розроблено за підручником Математика 3 клас ( частина 1) , автори О.Гісь , І.Філяк .
Перегляд файлу

Урок засвоєння знань з математики до підручника О.Гісь та І .Філяк

                                   3 клас (частина 1 )

Тема : «Удосконалення вмінь читати та записувати багатоцифрові числа в порядку зростання , спадання , у вигляді суми розрядних доданків . Арифметичні дії у межах тисячі. Розв’язування задач.»

Очікуванні результати : Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів , що їх оточують [4МАО1-1.1-1];

  • Читає і записує багатоцифрові числа [4МАО 24.2-1];
  • Встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа [4МАО 2-4.24];
  • Визначає загальну кількість одиниць , десятків , сотень у числі [4МАО 2-4.2-5];
  • Записує багатоцифрові числа у вигляді суми розрядних доданків [4МАО 2-4.2-6];
  • Використовує різні стратегії розв’язання проблемної ситуації [4МАО 2-2.2-2];
  • Оперує грошима в ситуації купівлі-продажу [4МАО 3-1.2-2];
  • Порівнює багатоцифрові числа різними способами [4МАО 2-4.2-7];
  1. Організаційний момент
  • Покажіть на цеглинках LEGO свій настрій ( смайлики кольорів світлофора на дошці : зелений-веселий ,жовтий- байдужий , червоний-сумний )

2.Повідомлення теми та мети уроку

Сьогодні пропонує проаналізувати ,як ви засвоїли вивчене , чи повністю готові до діагностичної роботи , чи щось бажано ще закріпити .

3.Математична розминка з LEGO

Учні показують кількість цеглинок ,яка залежить від кількості цифр у числах ,що називає вчитель : 1 , 16 , 100 ,542 ,39 .900 ,1000…

4. Робота в зошиті

Запишіть число . Класна робота . Почніть рядок з числа 10 і продовжіть математичний ряд , каліграфічно записуючі лише десятки (10,20 ,30 …)

Які це числа ?(круглі ,двоцифрові ,якщо до ста )

Завдання 1 . Розташуйте числа у порядку зростання ( на дошці запис ) 1000 ,623 ,96.542 .673,599 ,805 .

  • Назвіть кожне число і охарактеризуйте його .

Завдання 2 . Розкладіть на розрядні доданки (запис на дошці ,учні виходять по черзі )

519=                          306=

 

427=                         890=

Завдання 3. Пригадайте правила : як збільшити число у 10 \100  разів ?

Як зменшити у 10\100 разів ?

Обчисліть ( на дошці ),хто перший отримає додаткову картку зі складнішим завданням .

340:10=

 2*100=

16*10=

1000:100=

800:10=

40*10=

 Додаткове завдання (картка 1)

4*100 -3*100=

500:10+50=

800:10+200=

300*3+100=

700:100+93=

Додаткове завдання (картка 2)

16*10+24*10=

(695-5)-100 : 10 =

(528-20)+120:10 =

(1000-400):2 =

100*2+400:4=

(Зарядка для очей відео)

Завдання 4 . Запишіть попередню і наступну сотню до цих чисел

             ( на дошці )

 

_261_(зразок : 200 _261_300)

_310_

_506_

_116_

_860_

5. Робота з підручником

Завдання1.(с.182) самостійно

(Відповіді : 630 ,600,675 ,70,279,9,609,609+30=639)

Завдання2. (с.182) Усно.

(Відповіді : 302- Леся ,286- Віктор ,268-Максим ,219-Віра,197-Богдан)

Завдання 3(с.183) Самостійно з обмеженням часу .

Обмінятися зошитами  . За правильне виконання ставлять + ,якщо є помилки виправляють простим олівцем .

Фізкультхвилинка

Завдання 4.(с 183) Колективно .Пригадайте правило ,як збільшити число на кілька одиниць .

Прочитайте умову самостійно ,про що задача ? Для чого часник ? Хто ще може допомагати бабусі ?

Умова задачі на дошці

Розв’язання

  1. 46+16 =60 (з.)-посадила на дачі
  2. 60:6=10(з.)

Відповідь : 10 зубців часнику мама залишила для бабусиної грядки .

Завдання 5.  Дидактично-математична гра «Гроші у скарбничках»

Діти відгадайте скільки грошей у другій і третій скарбничках . Якщо I скарбничці 500 грн, II скарбничці- у 10 разів менше , у III -  у 100 разів менше , ніж у I –й.

(Відповіді  50 грн ,5 грн )

Чим схожі числа на купюрах ?

Чим відрізняються ?

Хто зображений на цих купюрах ?

Що ви про них знаєте ? А хто на 20 грн ? 100 грн ? 200 грн?

 

Завдання 6. (с 184)

Задача (Умову читають самостійно , потім один учень в голос . Аналізують . Записують  коротку умову .

Один\одна  учень \Учениця працює біля дошки .охочі працюють самостійно .

Розв’язання

1)45-18=27(л.)-бензину заправляв усередині місяця:

2) 45+27=72(л.)-бензину заправляв за перші два рази разом

3) 72:8=9(л.)-бензину заправив наприкінці місяця

Відповідь : 9 л.бензину заправив батько в автомобіль наприкінці місяця.

Гра «Відгадай, скільки я наколядував? »

(Учні, не називаючи числа, вказують лише кількість сотень , десятків ,одиниць . Однокласники відгадують число )

Наприклад : п’ять сотень сім десятків -570 грн

Одна сотня . три десятки , п’ять одиниць -135 грн…

Завдання 7. Робота з LEGO

  • Викладіть з цеглинок LEGO  першу букву свого імені (можна ділитись із сусідом по парті і порахуйте скільки грошей ви б витратили , якщо 1 цеглинка – 100 грн.
  •  

Підсумок уроку

Яку роботу виконували ?

Що сподобалось на уроці ?

Над чим ще треба працювати кожному з вас ?

Який настрій в кінці уроку ? (діти показують цеглинки LEGO)

 

Домашнє завдання :

С.184 , №8 ,№9

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
8 лютого 2022
Переглядів
368
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку