Урок засвоєння знань з математики до підручника О.Гісь та І .Філяк
3 клас (частина 1 )
Тема : «Удосконалення вмінь читати та записувати багатоцифрові числа в порядку зростання , спадання , у вигляді суми розрядних доданків . Арифметичні дії у межах тисячі. Розв’язування задач.»
Очікуванні результати : Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів , що їх оточують [4МАО1-1.1-1];
2.Повідомлення теми та мети уроку
Сьогодні пропонує проаналізувати ,як ви засвоїли вивчене , чи повністю готові до діагностичної роботи , чи щось бажано ще закріпити .
3.Математична розминка з LEGO
Учні показують кількість цеглинок ,яка залежить від кількості цифр у числах ,що називає вчитель : 1 , 16 , 100 ,542 ,39 .900 ,1000…
4. Робота в зошиті
Запишіть число . Класна робота . Почніть рядок з числа 10 і продовжіть математичний ряд , каліграфічно записуючі лише десятки (10,20 ,30 …)
Які це числа ?(круглі ,двоцифрові ,якщо до ста )
Завдання 1 . Розташуйте числа у порядку зростання ( на дошці запис ) 1000 ,623 ,96.542 .673,599 ,805 .
Завдання 2 . Розкладіть на розрядні доданки (запис на дошці ,учні виходять по черзі )
519= 306=
427= 890=
Завдання 3. Пригадайте правила : як збільшити число у 10 \100 разів ?
Як зменшити у 10\100 разів ?
Обчисліть ( на дошці ),хто перший отримає додаткову картку зі складнішим завданням .
340:10=
2*100=
16*10=
1000:100=
800:10=
40*10=
Додаткове завдання (картка 1)
4*100 -3*100=
500:10+50=
800:10+200=
300*3+100=
700:100+93=
Додаткове завдання (картка 2)
16*10+24*10=
(695-5)-100 : 10 =
(528-20)+120:10 =
(1000-400):2 =
100*2+400:4=
(Зарядка для очей відео)
Завдання 4 . Запишіть попередню і наступну сотню до цих чисел
( на дошці )
_261_(зразок : 200 _261_300)
_310_
_506_
_116_
_860_
5. Робота з підручником
Завдання1.(с.182) самостійно
(Відповіді : 630 ,600,675 ,70,279,9,609,609+30=639)
Завдання2. (с.182) Усно.
(Відповіді : 302- Леся ,286- Віктор ,268-Максим ,219-Віра,197-Богдан)
Завдання 3(с.183) Самостійно з обмеженням часу .
Обмінятися зошитами . За правильне виконання ставлять + ,якщо є помилки виправляють простим олівцем .
Фізкультхвилинка
Завдання 4.(с 183) Колективно .Пригадайте правило ,як збільшити число на кілька одиниць .
Прочитайте умову самостійно ,про що задача ? Для чого часник ? Хто ще може допомагати бабусі ?
Умова задачі на дошці
Розв’язання
Відповідь : 10 зубців часнику мама залишила для бабусиної грядки .
Завдання 5. Дидактично-математична гра «Гроші у скарбничках»
Діти відгадайте скільки грошей у другій і третій скарбничках . Якщо I скарбничці 500 грн, II скарбничці- у 10 разів менше , у III - у 100 разів менше , ніж у I –й.
(Відповіді 50 грн ,5 грн )
Чим схожі числа на купюрах ?
Чим відрізняються ?
Хто зображений на цих купюрах ?
Що ви про них знаєте ? А хто на 20 грн ? 100 грн ? 200 грн?
Завдання 6. (с 184)
Задача (Умову читають самостійно , потім один учень в голос . Аналізують . Записують коротку умову .
Один\одна учень \Учениця працює біля дошки .охочі працюють самостійно .
Розв’язання
1)45-18=27(л.)-бензину заправляв усередині місяця:
2) 45+27=72(л.)-бензину заправляв за перші два рази разом
3) 72:8=9(л.)-бензину заправив наприкінці місяця
Відповідь : 9 л.бензину заправив батько в автомобіль наприкінці місяця.
Гра «Відгадай, скільки я наколядував? »
(Учні, не називаючи числа, вказують лише кількість сотень , десятків ,одиниць . Однокласники відгадують число )
Наприклад : п’ять сотень сім десятків -570 грн
Одна сотня . три десятки , п’ять одиниць -135 грн…
Завдання 7. Робота з LEGO
Підсумок уроку
Яку роботу виконували ?
Що сподобалось на уроці ?
Над чим ще треба працювати кожному з вас ?
Який настрій в кінці уроку ? (діти показують цеглинки LEGO)
Домашнє завдання :
С.184 , №8 ,№9