21 квітня о 15:00Вебінар: Як організувати дистанційний урок «на 12 балів»

Урок (Здорове харчування)

Про матеріал

Розробка уроку для 2 класу розрахована на 1 навчальну годину. Картка уроку містить короткий опис уроку: планування, попередня підготовка, проведення.

Перегляд файлу

 

Картка уроку (теми) за напрямком «ACTIVITY»

курс «Health»

 

 

Назва уроку №1: Здорове харчування

Концепція уроку

Правильне харчування, фізична активність, визволення від вродливих привидів грають головну роль у підтримці та посиленні здоров'я людини.

Методологія

Метод евристичних питань, дослідницька діяльність, перспективно-випереджальне навчання, групові технології, ігрова діяльність.

Мета

Формувати в учнів уявлення про здорове харчування, про значення харчування для людини;

сформувати поняття «корисна-здорова їжа», «нездорова їжа»;

показати, як можна бути здоровим і щасливим

Цільова аудиторія

2 клас, 7-8 років

Тривалість

3 навчальні години

Місце проведення

Класна кімната, шкільний майданчик

Матриця компетенцій

К-1

знає принципи здорового харчування і розуміє користь від фізичної активності

К-2

описують приклади ефективного поєднання здорового харчування і фізичної активності;

К-3

дотримується розробленою вчителем інструкції з здорового харчування і виконанню фізичних вправ

К-4

визначається як набуття учнями компетентності щодо збереження власного

життя і зміцнення здоров’я, дотримання правил і настанов здорового способу життя;

Обладнання до уроку

Палички (вудка) з магнітом, картки здорової і нездорової їжі з магнітом, по 2 картки на учня (червона, зелена) 

Попередня підготовка

Відео, онлайн-гра, обладнання до уроку

Структура уроку

1. Етап актуалізації знань, настрій на сприйняття і осмислення нового:

  • Постановка пізнавальної задачі, метод евристичних питань ( Гіпотеза: на думку деяких вчених сучасна людина за харчовою поведінкою наближається до хижаків.
  • Перевірка гіпотези: Як це відбивається на його здоров'я?

2. Основна частина:

  • Мозкова штурм: визначте, їжу, якові ви вважаєте нездорової (вчитель записує ідеї).
  • Питання для обговорення:

чому ви вважаєте, що цю їжу їсти не можна?

  • Класифікація: розгрупуйте з дітьми їжу за групами: велика кількість жиру, цукру, низький склад поживних речовини ...
  • Моделювання «Рибалка»:
  1. Діти об'єднуються в групи по три або чотири учасники. Групи розсідаються колами навколо обруча або нитки, яка зображує ставок.
  2. Учні отримують вудки (яскрава палиця зі шнуром і прикріпленим магнітом), для лову риби (продуктів).
  3. Учні чергують рибну ловлю, щоб у кожного учня була можливість перекусити, і, оскільки вони ловили різні продукти, вони класифікують їх як здорові або хворі.
  • Відео - книга «Дуже голодна гусениця»

https://www.youtube.com/watch?v=ki1FhZ7LvZc

 

  • Питання для обговорення:

                Які продукти з'їла гусінь?

  • Випереджаючий завдання:

Вкажіть розділ харчової піраміди, в якому можна знайти продукти, які з'їла гусінь.

У гусениці здорова дієта?

Чому важливо, щоб ми харчувалися здоровим способом?

  • Завдання додому: знайдіть малюнок. «Піраміда харчування», чи відповідає ваш раціон здоровому харчуванню?
  • Гра-онлайн: відокремте здорову їжу від нездорової.

https://learningapps.org/2724526

 

3. Вправи на рефлексію:

  • Завдання: під час перегляду мультфільму діти

піднімають картки (зелена, червона) з позначками:

зелена - у мене все виходе

червона - у мене не виходе буті здоровим, мені потрібна допомога!

 

4. Інсайт

  • Харчування має бать збалансованим. Якщо людина по раціону харчування буде наближатися до хижаків це може негативно позначитися на його здоров'ї.

 

 

www.mainschool.com

docx
Додано
18 липня 2018
Переглядів
905
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку