Урок. "Земля - наш дім."

Про матеріал
Розширити уявлення дітей про проблеми довкілля. Ознайомити з заходами щодо відтворення і збереження природи. Розвивати спостережливість, уміння аналізувати, робити висновки, мислення, уяву. Виховувати любов і дбайливе ставлення до природи, бажання захищати її і примножувати.
Перегляд файлу

Тема.  Земля – наш дім.

Мета.  Розширити уявлення дітей про довкілля.

             Ознайомити із заходами щодо відтворення і збереження природи.

              Розвивати спостережливість, уміння аналізувати, робити висновки,

              мислення, уяву.

              Виховувати любов і дбайливе ставлення до природи, бажання захищати      

              її і примножувати.

Обладнання: відеоролик, тематичні малюнки,кольорові олівці, клей, плакат – розмальовка , цеглинки LEGO.

Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань та вмінь.

Освітні галузі: природнича, технологічна, мовно – літературна.

                              Хід    уроку

I.Організація  класу.

1. Привітання.  Психологічне налаштування на урок.

Весела пісенька дзвіночка            Ми помандруєм в світ цікавий,

Покликала вас на урок.                 Що всі природою зовуть…

Я бачу ваші милі личка                 Та лиш кмітливість і увагу

І очі з безліччю думок.                  З собою взяти не забудь!

2. Вправа «Синоптик»

- Яка зараз пора року?

- Який місяць весни триває?

- Що ви можете сказати про його назву?

- Який сьогодні день?

- Яке число?

- Які зміни в природі ви помітили, коли крокували до школи?

- Що вас найбільше вразило? Чому?

3. Робота з календарем погоди.

II.Актуалізація  опорних  знань.

  1. Бесіда.

Перед дітьми стоїть глобус.

- Подивіться, будь ласка, що нового з’явилося в мене на столі.

- Так, це глобус.

- А що таке глобус?

- Які кольори на ньому переважають?

- Що означає кожен колір?

- Подивіться уважно на ілюстрацію і скажіть, якою б ви хотіли  бачити нашу  планету.

C:\Users\Vita\Desktop\охорона природи\002.jpg                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Чому ви вибрали саме цей малюнок?

III.Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

  • Протягом уроку ми поговоримо про те, як зберегти нашу планету саме такою, яка сподобалась вам. Дізнаємось як потрібно захищати і берегти, плекати  природу, дякувати їй  і платити добром за її щедрість.

IV.Робота над темою уроку.

1.Стратегія  «Входження в картину».

- Подивіться на ілюстрацію.

- Кого ви бачите на ній?

- Де знаходяться діти?

- Назвіть обєкти неживої природи. Живої природи.

- Чи можна цих дітей назвати друзями природи? Чому?

- Обгрунтуйте свою відповідь.

C:\Users\Vita\Desktop\охорона природи\3.jpg

-Як  діти на картині шкодять природі?

2. «Мозковий штурм»

- Як ви розумієте вислів – «Будь природі другом!» ?

- Світ навколо нас дуже привабливий і цікавий. Ми живемо в ньому, немов у рідній домівці, бо ми теж частинка цієї природи. А щоб нам тут було затишно і добре, потрібно поводитися мудро, оберігати природу нашої планети, бо без неї ми не зможемо жити. Заповідь, якою повинні користуватися люди, добре  висловлена в казці Антуана де Сент-Екзюпері «Маленький принц» : «Є таке правило : прокинувся вранці, умився, опорядився – і відразу приведи до ладу свою планету.»                                                                                                                 3.Руханка  «Екологічна  хвилинка».

- Якщо ти не збираєш великих букетів у лісі – плесни у долоні над головою.

- Якщо ти милуєшся красою природи – розведи руки в сторони.

- Якщо ти ніколи не залишаєш сміття у лісі – тупни ногою.

- Якщо ти хочеш більше знати про природу навколо тебе – підніми  праву руку.

- Якщо ти допомагав тваринам – простягни руку вперед.

- Якщо ти переконаний, що людині треба піклуватися про природу – простягни руки своїм сусідам.

- Як ви дружно взялися за руки, так ми і будемо берегти  природу.

4. Робота в групах.

Кожна група отримує по одному малюнку.

Завдання: скласти розповідь про те, якої шкоди завдала людина природі і як запобігти цьому.

 

C:\Users\Vita\Desktop\охорона природи\89761786_714740146002014_6178843662600896512_n.jpg

5. Презентація  роботи  груп.

V.Узагальнення і систематизація  знань.

1.Гра  «Можна – не можна.»  (Використання цеглинок LEGO.)

* Саджати квіти, рослини.

* Ламати гілки дерев.

* Охороняти рідкісні рослини.

* Рвати багато квітів.

* Берегти молоді рослини.

* Збивати гриби ногами.

* Обгороджувати мурашники.

* Ловити метеликів, жаб.

* Підгодовувати птахів.

* Залишати сміття на місці відпочинку.

* Милуватися красою природи.

* Руйнувати гнізда птахів.

2. Колективна робота .  Створення  плакату  «Планета  посміхається».

У кожного учня – частинка розмальовки. Діти розфарбовують свою частинку, а потім «збирають»  плакат докупи і приклеюють на ватман.

- У квітні всі мешканці нашої планети відзначають свято –День Землі.

- В цей день вони роблять багато корисних справ, щоб зберегти наше довкілля.

- А ми з вами на уроці створимо плакат, на якому наша планета буде посміхатися. І нехай так буде завжди!

VII.Підсумок  уроку .  Рефлексія.

Вправа  «Аукціон».

Учні озвучують свої висновки щодо охорони і збереження природи на нашій планеті. Діти доповнюють одне одного. Той, хто назве твердження останнім, а решта не зможуть доповнити, виграє.

  • Я сподіваюсь, що всі жителі планети Земля почують нас і будуть любити свою планету саме так, як любите її ви.

 

 

 

C:\Users\Vita\Desktop\охорона природи\71779888_201311777883433_6830755432538046464_o.jpg

 

 

 

 

            

docx
Додано
23 квітня 2020
Переглядів
5400
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку