Урок "Я досліджую світ"

Про матеріал
Інтегрований предметний урок- дослідження ЯДС. Освітні галузі, які задіяні: - природнича; - мовно-літературна; - математична; - мистецька. Предмети, що інтегруються: я досліджую світ, українська мова, образотворче мистецтво, математика.
Перегляд файлу

Дата __________               1 клас

Тема тижня «Пригоди крапельки»

Тема дня  Пригоди крапельки. Як мандрує вода?

Освітні галузі, які задіяні

  • Природнича;
  • Мовно-літературна;
  • Математична;
  • Мистецька.

Очікувані результати:

  •                Сприймає монологічне висловлювання (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось /кимось/ ).
  •                З увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, прохання) й доречно реагує на усну інформацію.
  •                Записує під диктування слова з відомими літерами.
  •                Демонструє іншим результати власної діяльності.
  •                Уживає відповідну до ситуації спілкування (тематика тижня) лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо).
  •                Провадить (самостійно або в групі) прості спостереження / досліди, застосовує за потреби найпростіші засоби й обладнання.
  •                Розпізнає об’єкти довкілля (за кольором, смаком, формою, звуком тощо).
  •                Відтворює в різних видах діяльності фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують (створює аплікацію).
  •                Створює аплікацію.
  •                Проводить (самостійно або в групі) прості спостереження / досліди.
  •                Застосовує за потреби найпростіші матеріали та прилади.
  •                Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого.
  •                Застосовує рухливі ігри для розвитку фізичних якостей та під час прогулянок, екскурсій, відпочинку, задовольняючи потребу в руховій та ігровій діяльності.
  •                Використовує фактичний зміст (хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації.
  •                Фіксує здобуту інформацію / дані словами, зображеннями, символами.
  •                Встановлює відношення порядку розміщення об’єктів на площині та в просторі (вліво, вправо, вгору, вниз тощо), використовуючи математичну лексику.
  •                Знаходить суму (додає), різницю (віднімає) зручним для себе способом у межах 9, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють (наприклад, на пальцях).;
  •                Розповідає про те, що його/її вразило, схвилювало.

Обладнання: підручники, зошити, ілюстративний та роздатковий матеріал,

відеоматеріали,  кольорові олівці та фломастери, лего набори,  вода, стакани, штучні, глобуси або карта світу.

Предмети, що інтегруються: я досліджую світ, українська мова,  образотворче мистецтво, математика.

 

Зміст заняття:

Звучить приємна  музика. Діти збираються в коло.

Картинки по запросу капітошкаІ. Вітання

Привітаймо Сонечко!                                1 хв

Здрастуй дороге!

Привітаймо Квіточку!

Хай вона росте!

Привітаймо Дощика!

Лийся мов з відра!

Привітаймо друзів всіх!

Зичимо добра!

Метод «Водний привіт»

Чи знаєте ви цього персонажа? Так правильно це Капітошка. А давайте ми також станемо капітошками. Зараз  ми привітаємося один з одним і передамо Капітошку по колу, адже тема нашого тижня «Вода», а Капітошка – це водяна крапелька. Побажаємо один одному вдалого дня та гарного настрою.

Звучить пісенька Капітошки.      (Передається Капітошка із побажаннями)

Привітання один з одним. 

Діти по колу передають Капітошку  та вітаються.

Всі звертаються один до одного на ім’я, що допомагає створити атмосферу дружби та причетності.

- Діти,  вчитеся дивитися один одному у вічі.

-         Доброго ранку, Марійко. Мені дуже приємно тебе бачити.

-         Доброго ранку, Миколко. Я рада, що ти з нами.

Вчитель: Я також рада бачити всіх вас та бажаю всім гарного настрою, цікавих занять і справ на сьогоднішній день.

Аплодисменти.

https://www.youtube.com/watch?v=n41URdFYuCA          5 хв

  • Хто бажає бути сьогодні дитиною дня?

В цей час виставляємо погоду і щоденні новини.

 

ІІІ. Щоденні новини

Вчитель: Погляньмо на наш календар. Про яку пору року у нім написано, намальовано?

 Діти : Осінь!

Вчитель:А чому? Доведіть, що ще поки що осінь. Чудово!

Вчитель: Дякую. Чи хоче хтось додати новину? Можливо, хтось скаже, яка зараз краплинка стала?

Діти: Снігом.

Вчитель: Молодці, та це ще не все.                    1 хв

Діти: Бурульками, льодом, інеєм.                                       

- Діти, ви любите  мандрувати?

-Розкажіть про свої мандрівки,

Чому люди люблять мандри?

  • Розкажіть, де ви мандрували? Покажіть фото вашої мандрівки, фото краєвидів місцевостей, які ви відвідували .
  • Ми створили фотогалерею «Ми мандруємо»         3 хв
  • Вода також любить мандрувати, і сьогодні ви будете досліджувати, як вона це робить. Так, так, я не помилилася. Вода вміє мандрувати, а як саме ви дізнаєтесь з сьогоднішнього навчального дня. Ми дослідимо разом з вами, якою буває вода і що вона вміє робити.

ІV. Робота в зошиті ст.35 глобуси 5 хв.

У зошиті нашому теж оселилися крапельки

  • Утвори з букв слова. Надрукуємо їх.(№3)
  • Вчора ми говорили з  вами, де живе вода. Подивіться на карту світу і глобус. Який колір переважає. Чому?
  • Учора ми дослідили, де живе водичка. Слайд3
  • Зафарбуйте воду на контурній карті синім кольором.(№4

Фізкультпауза

  • У нашому класі з`явився веселий дощик

Пісенька – Кап-кап 2 хв

Веселі краплинки після нашого дощику впали на математичні квіточки, а квіточки теж не прості, а живуть в них цифри.

На яку квіточку опуститься краплинка?

Дошка

 

 

 

 

  •  
  •  

 

  • А якою буває краплинка, ми дізнаємося, якщо розкладемо пазли.
  • На дошці вода
  • Тверда                 рідка              газоподібна

 

 

Похожее изображение  Картинки по запросу вода    Похожее изображение

 

 

Картинки по запросу іній   Похожее изображение  Похожее изображение

ІV. Групове заняття          4 хв.

Вчитель: Тепер кожна група обирає собі зручне місце для роботи.  У файлах у вас є пазли. Складіть картинку і ми дізнаємося, якою буває у природі вода.

 

Діти ( відповідають):Вода може бути і твердою ( снігом, льодом), і газоподібною (хмаркою), і рідкою. Слайд 4

Вчитель: Гарна робота.

 

Вчитель: Які ж ви всі спостережливі. Молодці. Сьогодні ми з вами будемо далі говорити про краплинку, навчимося рахувати, писати літеру Зз, з якої починається імя краплинки, відкриємо нове для себе.

 

V.  Дослідження властивостей води. Чарівна лабораторія

        Слайд5                                                                   5 хв

Дослід — відтворення якого-небудь явища або спостереження за новим явищем у певних умовах з метою вивчення, дослідження. Дослід — однократне виконання усіх необхідних операцій для отримання одного експериментального результату (Експериме́нт — це сукупність дослідів).

Дослід 1.

Дайте дітям два стаканчики, один – з водою, інший порожній.

–Акуратно переліть воду з одного стаканчика в інший. Чи ллється вода? Чому? (Тому, що вона рідка.).

-Що було б, якби вода не була рідкою. (Якби вона не була рідкою, вона не змогла б текти в річках і потічках, не текла б з крана.)

  • А якої форми набула вода? (форми посуди, в якій знаходиться)
  • Висновок: оскільки вода рідка і може текти, тому її називають рідиною. Вода текуча і займає форму посудини, у яку її наливають.

Дослід 2.

  • Спробуйте воду через соломинку. Який у неї смак?
  • Ви пробували сік, молоко. Чому, коли людина хоче пити, то із задоволенням п’є воду і каже: «Яка смачна вода!», хоча насправді її смаку не відчуває. Вода найкраще тамує спрагу.

Слайд 6

Дослід 3.

  • Понюхайте воду. Чи має вода запах?

Висновок: чиста вода не має запаху.

Дослід 4.

Приготуйте склянку з водою, а я іншу приготувала  – з молоком. Опустіть ложку в стакан з водою, іншу – в стакан з молоком.

  • Що ви помітили? (У склянці з молоком ложечки не видно, а в чиста склянці з водою її добре видно.)

Висновок: вода прозора.

Підсумок: вода – рідина, яка не має власної форми, вона набуває форму посудини, у яку її наливають. Вода безбарвна, без смаку і запаху.

  • Які органи чуття допомогли їм визначити ці властивості води? (ніс, язик, очі).

VІ. Тест з лего 3 хв.  Слайд8

Screenshot_27

V. Бесіда «Вода – непосида»

5.1. Перегляд відеоролика вірш. Поміркуйте над тим, чому

воду називають непосидою?

 

З роси, з морів, річок і плес

Вода, як перейде у пару,

Одразу ж лине до небес,

Щоб утворити в небі хмари

І впасти з хмар на ниви

Як сніг, як град, як злива.

Знов перейти у пару

І повернутись в хмару,

І впасти з хмар на ниви

Як сніг, як град, як злива.

Цей шлях, що вона робить,

І зветься колообіг.                                

 

- Що ви зрозуміли? (Крісло автора)   3 хв

 

5.2.- На столі малюнок – схема.

Розгляньте малюнок і обговоріть, як «мандрує» вода в природі (Додаток 7)

 

5.3 Інсценізація казочки «Мандрівка води» 5 хвилин

- Дякуємо дівчаткам. Артистичні, працьовиті. Супер , круто.

Підсумок уроку

  • Чому воду називають мандрівницею?
  • Кому цікаво було на уроці, покажіть зелену цеглинку, кому сумно- червону.

 

А зараз – час  перерви. Дякую за роботу. Відпочиваймо!

 

 

1

 

docx
Додано
24 травня 2022
Переглядів
608
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку