Урок " Зима- чарівниця. Виготовлення лепбуку"

Про матеріал
Урок з трудового навчання у 3 класі. Діти ознайомлюються із значенням слова " Лепбук" та вчаться його виготовляти. Розмірковують, де, в подальшій роботі, матимуть змогу ним користуватись.
Перегляд файлу

 

 

Тема:  Зима- чарівниця.  Виготовлення лепбуку.

 

Мета. Ознайомити учнів зі словом «лепбук»; розвивати вміння вирізати кармани для лепбуку у формі геометричних фігур, розвивати уяву, мислення, творчість; виховувати любов до природи. До народної творчості; економне ставлення до використання паперу.

 

Обладнання. Картонна папка- основа, кольоровий папір, ножиці, клей, декоративні елементи, готовий приклад лепбуку, презентація.

 

 

Хід уроку

 

І. Організація класу.

 

 – Діти, привіталися, усміхнулися

 

І до мене повернулися.

 

– А тепер візьміться за руки.

 

– Дружно візьмемось за руки

 

 І приступим до науки

 

 Раз, два, три, чотири, п’ять –

 

 Хочем все на світі знать.

 

Девіз нашого уроку:

 

Природа – наш дім,

 

Тож будь господарем в нім!

 

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

– Сьогодні день звичайний і незвичний водночас. І не тільки тому, що до нас завітали гості. Ми дізнаємось, що таке лепбук і навчимось його робити.

Слайд № 1. Що таке лепбук.

Слайд №2. Які бувають лепбуки.

 

                     Чудо-сани прилетіли

 

                      Скакуни у санях білі

 

                     А в санях сидить цариця:

 

                     Білокоса, білолиця,

 

                     Рукавом своїм махає –

 

                     Сріблом все навкруг вкриває.

 

Хто ж це, діти, здогадались?

– Так, нарешті до нас завітала зима. Правда, вона ще не справжня, а тільки календарна. Та я думаю, якщо ми з вами будемо дуже старатися, гарно працювати, то незабаром зима-чарівниця засипле все білим пухнастим килимом. Я знаю, що ми з вами ще зустрінемось і з хурделицями, і з Дідом Морозом, і сама Чарівниця – Зима не раз загляне до вашого віконця і покличе  на вулицю до розваг.

Слайд № 3. Тема «Зима- чарівниця».

Слайд № 4. Які елементи містить лепбук:

  • * кишеньки
  • *дверцята
  • *конвертики
  • *елементи, які можна витягнути
  • *пазли, розмальовки, лабіринти
  • *картки

 

 

Слайд № 5. Що нам потрібно :

- картонна папка- основа;

- кольоровий папір;

-ножиці, клей, степлер, скотч ;

- декоративні елементи;

Слайд № 6, 7, 8. Розглянемо макет нашого виробу.

Слайд № 9.

 

ІІІ. Практична робота.

Діти діляться на групи .

  1. Готує зимовий одяг.
  2. Зимові розваги.
  3. Зимуючі птахи.
  4. Ознаки зими.
  5. Загадки.
  6. Відновити прислів’я.

 

 

Представники кожної групи виготовляють свою кишеньку.

ІV. Підсумок уроку.

Підготовлені діти читають цікавинки про зиму.

  • Що ми вчилися робити на уроці?
  •  Що найбільше сподобалось?
  •  Що було складним?
  • На яких уроках ми зможемо звертатися до нашого лепбуку?
  •  Чи зможете ви вдома самостійно виготовити лепбук?
  • Якщо ви створите власний лепбук, то яку назву він матиме?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           Розробка уроку з  трудового навчання

          «Зимова казка.  Створення лепбуку».

 

             Проведено у 3- Д класі (05.12.19р.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                  Вчитель: Дікун С. М.

 

                                    2019 -2020 н.р.

docx
Додано
11 січня 2020
Переглядів
2410
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку