Тема: Зима- чарівниця. Виготовлення лепбуку.
Мета. Ознайомити учнів зі словом «лепбук»; розвивати вміння вирізати кармани для лепбуку у формі геометричних фігур, розвивати уяву, мислення, творчість; виховувати любов до природи. До народної творчості; економне ставлення до використання паперу.
Обладнання. Картонна папка- основа, кольоровий папір, ножиці, клей, декоративні елементи, готовий приклад лепбуку, презентація.
Хід уроку
І. Організація класу.
– Діти, привіталися, усміхнулися
І до мене повернулися.
– А тепер візьміться за руки.
– Дружно візьмемось за руки
І приступим до науки
Раз, два, три, чотири, п’ять –
Хочем все на світі знать.
Девіз нашого уроку:
Природа – наш дім,
Тож будь господарем в нім!
ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.
– Сьогодні день звичайний і незвичний водночас. І не тільки тому, що до нас завітали гості. Ми дізнаємось, що таке лепбук і навчимось його робити.
Слайд № 1. Що таке лепбук.
Слайд №2. Які бувають лепбуки.
Чудо-сани прилетіли
Скакуни у санях білі
А в санях сидить цариця:
Білокоса, білолиця,
Рукавом своїм махає –
Сріблом все навкруг вкриває.
Хто ж це, діти, здогадались?
– Так, нарешті до нас завітала зима. Правда, вона ще не справжня, а тільки календарна. Та я думаю, якщо ми з вами будемо дуже старатися, гарно працювати, то незабаром зима-чарівниця засипле все білим пухнастим килимом. Я знаю, що ми з вами ще зустрінемось і з хурделицями, і з Дідом Морозом, і сама Чарівниця – Зима не раз загляне до вашого віконця і покличе на вулицю до розваг.
Слайд № 3. Тема «Зима- чарівниця».
Слайд № 4. Які елементи містить лепбук:
Слайд № 5. Що нам потрібно :
- картонна папка- основа;
- кольоровий папір;
-ножиці, клей, степлер, скотч ;
- декоративні елементи;
Слайд № 6, 7, 8. Розглянемо макет нашого виробу.
Слайд № 9.
ІІІ. Практична робота.
Діти діляться на групи .
Представники кожної групи виготовляють свою кишеньку.
ІV. Підсумок уроку.
Підготовлені діти читають цікавинки про зиму.
Розробка уроку з трудового навчання
«Зимова казка. Створення лепбуку».
Проведено у 3- Д класі (05.12.19р.)
Вчитель: Дікун С. М.
2019 -2020 н.р.