Урок "Зміни довкола нас. Колаж «Про мене». Дизайн-проектування. Виготовлення колажу за зразком.

Про матеріал
Дизайн і технології, 2 клас («Маленький трудівничок», Л. Роговська) Урок 1 Тема: Зміни довкола нас. Колаж «Про мене». Правила організації робочого місця на уроці. Матеріали, інструменти та пристосування, необхідні для роботи. Дизайн-проектування. Виготовлення колажу за зразком. Мета: ознайомити дітей з альбомом-посібником «Маленький трудівничок» для 2 класу, зі змістом роботи у навчальному році; навчати правил безпеки праці з інструментами та пристосуваннями, дотриманню санітарних норм під час уроку, організації робочого місця, культури праці, плануванню своїх дій, умінню доводити роботу до кінця; формувати навички моделювання, конструювання, дизайн-проектування колажу з готових та дібраних за власним задумом елементів; розвивати фантазію, уяву, творчі здібності, навички самостійної роботи, зв’язність мовлення; виховувати естетичні почуття, самоповагу, бажання презентувати інформацію про себе за допомогою яскравого виробу, вдало підібраних матеріалів. Обладнання: кольоровий папір, ножиці, клей, кольорові олівці, фломастери чи кольорові гелеві ручки, дібрані матеріали за власним задумом. Урок взято з вільного доступу в інтернеті. Автора не вказано.
Перегляд файлу

Дизайн і технології, 2 клас

(«Маленький трудівничок», Л. Роговська)

Урок 1

Тема: Зміни довкола нас. Колаж «Про мене». Правила організації робочого      місця на уроці. Матеріали, інструменти та пристосування, необхідні для роботи. Дизайн-проектування. Виготовлення колажу за зразком.

Мета: ознайомити дітей з альбомом-посібником «Маленький трудівничок» для 2 класу, зі змістом роботи у навчальному році;

 навчати правил безпеки праці з інструментами та пристосуваннями, дотриманню санітарних норм під час уроку, організації робочого місця, культури праці, плануванню своїх дій, умінню доводити роботу до кінця;

формувати навички моделювання, конструювання, дизайн-проектування колажу з готових та дібраних за власним задумом елементів;

розвивати фантазію, уяву, творчі здібності, навички самостійної роботи, зв’язність мовлення;

виховувати естетичні почуття, самоповагу, бажання презентувати інформацію про себе за допомогою яскравого виробу, вдало підібраних матеріалів.

Обладнання: кольоровий папір, ножиці, клей, кольорові олівці, фломастери чи кольорові гелеві ручки, дібрані матеріали за власним задумом.

Хід уроку

І. Організація класу

Дзвіночок-веселунчик

Нам швидко дав сигнал.

Покликав до роботи –

Цікавих стільки ж справ!

Умілі наші пальчики

Без творчості втомились.

Заглянемо, які зразки,

В альбомі поселились!

 

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку

1. Розгляд альбому-посібника «Маленький трудівничок» для 2 класу.

- Хто зустрічає нас на обкладинці?

- А кого називають маленьким трудівничком?

 

2. Складання «Асоціативного куща» до слова «трудівничок».

- Які асоціації викликає у вас це слово? Назвіть усі, які малює ваша уява.                                                                                                   - Дорогі дітки, так, звичайно, це ви і є трудівники. Адже ви так трудитесь на уроках! Недарма ж в народі кажуть: «Без труда нема плода», «Всякий труд почесний», «Діло майстра величає». Бажаю цікавої подорожі сторіночками «Маленького трудівничка».

 

3. Правила безпеки на уроці

- Прошу звернути увагу на лівий форзац альбому. Автори потурбувались про вашу безпеку на уроці «Дизайн і технології» та додали правила безпечної праці.

 

4. Робота в групах (поділ за допомогою цеглинок LEGO, заздалегідь розкладених на партах дітей з орієнтацією на верхню цеглинку, відповідно чотирьох кольорів: сині, червоні, жовті, зелені).

- Для опрацювання правил працюватиме чотири групи. Назву своєї групи обираєте колективним рішенням.

Сині«Правила безпеки під час роботи з ножицями»;

червоні«Правила роботи з голкою»;

жовті – «Правила користування клеєм»;

зелені – «Правила використання матеріалів».

(Заслуховування звіту кожної групи).

 

 5. Підготовка робочих місць

- Діти, ще є прислів’я в українського народу «Добрий початок – половина діла». Як ви його розумієте?

-Від того, як організовано ви розпонете урок, залежить успіх всієї справи.

- Давайте разом складемо правила щодо організації свого робочого місця:

  • матеріали та інструменти готуємо перед уроком;
  • не тримаємо на парті зайвих речей;
  • дбаємо про чистоту та охайність;
  • дбайливо прибираємо речі на місце;
  • перевіряємо простір під партою

 

 6.   Бесіда за темою уроку

              Сьогодні кожен з вас

              Складатиме колаж.

 

Колаж – французьке слово,

Допоможе вам чудово

              Про себе розповісти,

Цікавим, творчим змістом.

 

Всілякі дивовижні речі,

Наклей на фон ураз,

Пофантазуй, доречі,

Й отримаєш колаж.

- Дорогі дітки, за літо ви всі так підросли, змужніли і, звичайно, змінились. Ці зміни у кожному з вас і допоможе побачити колаж, який ви складете кожен про себе. «Маленький трудівничок» пропонує вам сьогодні стати дизайнерами-проектантами. Виготовити його за зразком, але з додаванням інформації за власним задумом та з використанням різних технік і матеріалів, принесених вами з дому. Це можуть бути вирізки з газет чи журналів, намистинки, ґудзики, блискітки. Кожна ваша робота буде особлива, неповторна, цікава. Творчого вам натхнення!

 

ІІІ. Робота над темою уроку

 1. Розгляд сторінок 1, 3 альбому-посібника.

 

 2. Визначення алгоритму дій, опрацювання рубрики «Послідовність виконання» (с. 1).

 

 3. Самостійна практична робота: (поточний інструктаж)

  • вирізування заготовок (с.3);
  • добір фону;
  • добір вторинних матеріалів;
  • планування колажу прикладанням деталей;
  • наклеювання, запис інформації про себе, оздоблення.

 

 4. Огляд-презентація колажів.

Вправа «Не хочу хвалитися, але я (у мене, моя, мої, мій) ….»

(Кожен презентує свій колаж, доповнюючи фразу інформацією з нього на вибір.)

 

 5. Прибирання робочого місця.

 

ІV. Підсумок уроку

1. Сенкан          Колаж

            Оригінальний, цікавий

         Вирізати, клеїти, складати

        Колаж розповів про мене.

                 Зображення

2. Рефлексія

-  Коли на уроці було найважче (тупіт), а коли найцікавіше (оплески)?

  • вирізати;
  • клеїти;
  • фантазувати;
  • презентувати.

- Вдома ви можете створити інший колаж. Наприклад, про свій день у школі, його уроки та перерви, чи зустрічі та спілкування.

docx
Додано
14 жовтня 2022
Переглядів
3252
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку