Урок " Значення винаходів у житті людини"

Про матеріал
у конспекті уроку подані матеріали, які ознайомлять учнів з видатними винахідниками та їх винаходами.
Перегляд файлу

Тема: Значення винаходів у житті людини.

Мета:

  • практична: закріпити лексику з теми,  практикувати учнів у говорінні, аудіюванні, читанні; перевірити засвоєння учнями нового матеріалу;.
  • освітня:ознайомити учнів з видатними винахідниками,  їх винаходами та відкриттями;
  • розвиваюча:   розвивати уміння і навички усного мовлення; удосконалювати  навички читання формувати в учнів уміння логічно та послідовно викладати власні думки;
  • виховна:виховувати в учнів зацікавленість до розвитку науково-технічного процесу та його роль для людства;              виховувати толерантність, гордість за досягнення людства у розвитку науки і техніки.

Обладнання: мультимедійна презентація, відеозапис мультфільму, аудіо запис тексту, роздатковий матеріал.

                  Хід уроку

І. Уведення учнів  у іншомовну атмосферу.

1.1 Привітання.

Інтерактивна вправа «Коло позитиву»

2.2  Фонетична зарядка.

Відеозапис [ ]

3.3 Мовленнєва зарядка.

“Question box”. You see a Question Box. You should pick up a question and answer on it.                                                                                        

  Questions

  1. Do you like watch TV? What is your favourite film or program?
  2. How often do you listen to the music?
  3. Do you often use the Internet?
  4. Have you got a cell phone?  Do you often use it?
  5. When you are ill, do you take a medicine?
  6. Do you like roller skating?
  7. Do you like ride a bike?

ІІ. Основна частина уроку.

2.1 Повідомлення теми, мети уроку.

  • Бесіда.

Dear pupils! Look here. What can you see ?

Pupils answer (a telephone, a pen, a radio, computers)

Can we live without them? But do you know who invented all this things?

  • Слово вчителя.

Today on our lesson we ‘ll know  who and when invented all this things.   Today we are going to speak about inventors and  theirs inventions. Also we will develop listening, speaking, reading skills; involved in a group discussion on scientific discoveries and inventions; to extend yours  knowledge in the field of science and technology.

2.2 Перевірка домашнього  завдання.

  • Читання

Read ex. 4 p.105

  • Післятекстова робота.

Складання запитань P

2.3. Робота в зошитах

2.4.Повідомлення учнів про винахідників та їх винаходи.

(ручка, телебачення, сендвіч)

2.5 Перегляд мультфільму

How can you get information about inventors and their inventions?

But now I propose you to watch a video and say who invented the hot-air balloons?

2.6. Аудіювання

Among foreign inventors we also have our prominent Ukrainian scientists. There are Y. Paton, S. Korolov. And now I propose you listen the story about Y. Paton.

  • Прослуховування аудіо запису.
  • Після текстова робота.
  • True /false
  1. Y. Paton was born in St Petersburg in1870.
  2. His father was Russian Consul in  Nice, France.
  3. Paton had graduated from Dresden Polytechnic  Institute.
  4. Paton was a bridge- building founder.
  5. At the age of 60 he took up the electric welding.
  6. He headed the construction of the first wooden bridge in Kyiv.
  7. The bridge is 900 metres long.
  8. The name of Paton has been given to the bridge and Research Institute in Kyiv.

ІІІ. Підсумок уроку.

3.1. Match the gaps

1. John Logie Baird

А)  SANDWICH

2. Brothers Mongolphe

B) TELEPHONE

3. , Louis Lassen

C) PENICILLIN

4. Y. Paton

D) PEN

5. A. Fleming

I) HOT-AIR BALLOONS

6. Laszlo Biro

F) TELEVISION

7. A. Bell

BRIDGE-BUILDING ,WELDING

 

3.2 Визначення рівня зацікавленості.

3.3. Oцінювання  з мотивацією. (Самооцінювання)

3.4. Oголошення і коментар домашнього завдання.

Переказувати впр.4 С.105, підготуватися до диктанту с.100

 

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
18 листопада 2020
Переглядів
1121
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку