Урок "Знаходження значень виразів із дужками. Творча робота над задачею.Повторення письмового додавання і віднімання."

Про матеріал
Інтегрований урок з математики та природознавства.Формувати уміння знаходити значення виразів із дужками, творчо працювати над задачею. розв’язувати задачі; повторити письмове віднімання і додавання. Розвивати гнучкість мислення, точну математичну мову. Виховувати любов до природи.
Перегляд файлу

ПРАЦЮЄМО РАЗОМ З БДЖІЛКАМИ

МАТЕМАТИКА, ПРИРОДОЗНАВСТВО

Тема: Знаходження значень виразів із дужками. Творча робота над задачею. Повторення письмового додавання і віднімання.

Мета: Формувати уміння знаходити значення виразів із дужками, творчо працювати над задачею. розв’язувати задачі; повторити письмове віднімання і додавання. Розвивати гнучкість мислення, точну математичну мову. Виховувати любов до природи.

Хід уроку

І. Організація класу.

Сядьте, діти,всі рівненько,

усміхніться всі гарненько.

Настрій на урок візьмемо,

й працювати розпочнемо.

Посміхнімося ще раз,

Бо у нас найкращий клас!

- Давайте усміхнемось один одному і почнемо працювати, бо у нашому класі всі розумні, старанні, допитливі. І тому в нас сьогодні незвичайний урок, а урок працьовитості.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

- Ми дуже любимо працювати. Недаремно для свого класу обрали назву «Бджілки». Тож побудемо сьогодні у ролі бджілок. Ми будемо виконувати різноманітні завдання і впродовж уроку за правильні відповіді ви отримуватимете краплинки смачного і надзвичайно корисного меду. А збирати мед ми будемо на ось цій казковій галявині.

План уроку. (на квітах)

1. Працюємо дружно (робота в групах)

2. Вправні рученята. (Каліграфічна хвилинка.)

3. «Цікавинки про бджілок» ( математичний диктант)

4. Гра «Поспішай , не помились» .

5. Гра «Допоможи бджілкам»

6. «Я сам» (самостійна робота за вправою 740)

7. Працюємо завзято (задача 743)

8. «Ми – творці» (творча робота над задачею)

9. «Я знаю, я вмію» (диференційовані завдання)

10. «Побудуємо будиночок» (робота в парах)

8. «Працювати вміємо» (Підсумок уроку)

- Тож відправляємось на галявину.

ІІІ. Розвиток математичних знань

- Діти, а хто знає які бджілки? А що вони дають людям? А які ще продукти дають бджілки людям ви дізнаєтеся, коли правильно розв’яжете приклади і відповіді розташуєте в  порядку зростання.

Так, людина з пасік отримує цінні продукти, рівнозначних замінників яким немає: мед, віск, квітковий пилок, прополіс, маточне молочко, бджолина отрута.

- За те, що ви дружно працювали бджілки дарують вам 1 краплинку меду.

1.Каліграфічна хвилинка.

- Дітки, а яке сьогодні число?

- До яких чисел ми віднесемо це число? (До двоцифрових)

- Скільки у ньому десятків? (один)

- А одиниць(дві)

- Яке двоцифрове число можна ще утворити з даних чисел? (21)

- Напишіть каліграфічно рядок чисел 12 та 21 почергово.

2. Математична розминка.

- Бджілки дуже цікаві комахи і вони хочуть перевірити у вас, чи вмієте ви уважно слухати і записувати числа (математичний диктант із самоперевіркою)

 У погожі дні бджола робить близько 13 вильотів. В одних випадках їй доводиться наповнювати зобик дуже швидко, в інших — затрачати 37 хв., відвідуючи десятки, а іноді й сотні квіток.

 Доведено, що бджоли виконують майже 95% всієї запилювальної роботи.

 Бджолина сім'я складається з матки, трутнів та робочих бджіл. Одна бджолина сім’я налічує 80 – 100 тис. бджіл. Нею керує одна матка.

 Для отримання ложки меду 100 бджіл повинні під час медозбору збирати нектар протягом дня.

 Робочі бджоли збирають нектар і квітковий пилок відлітаючи на 23 км і далі від вулика.

Бджоли — найпрацьовитіші істоти з усіх земних створінь.

- А за правильно виконане завдання візьміть з діжечок на партах по краплинці меду.

3.Гра «Поспішай, не помились» (із взаємоперевіркою)

- Діти, ваше завдання записати у зошиті результати таблички множення на 2, 3, а потім поміняємося зошитами і перевіримо правильність запису свого товариша. За правильну виконану роботу візьміть із діжечок по 1 краплинці меду.

- А зараз наші бджілки хочуть зібрати мед із квіточок. Давайте їм допоможемо. Гра «Допоможи бджілкам».

- Дякую за допомогу. Хто правильно розв’язав приклади, візьміть собі із діжечок краплинку меду.

Фізкульхвилинка

Прийшов час бджілкам крильця розім’яти.

На квітучому лужку

Гудуть бджілки

»Жу-жу-жу».

Разом з ними політаєм.

Крилечками помахаєм.

Покрутились вліво, вправо,

Глянули, де кращі трави.

Пошукали квіточок,

Щоб зібрати з них медок.

Робота над задачею 747.

Творча робота над задачею. (скласти задачу за поданою схемою)

- Доречі хочу повідомити вам, що при надто сприятливій погоді бджоли однієї сім’ї можуть приносити до вулика 100 кг нектару протягом 3 днів.

- Запишіть розв’язання задачі виразом.

6. Диференційована робота

- Наступне завдання пропоную виконати по рівнях. У кожного з вас є діжечки з відповідним медом та завданням.

Перша група буде збирати травневий мед. (Доречі травневий мед — найсолодший. Володіє цінними лікувальними властивостями. З успіхом застосовується при простудних захворюваннях, кашлі, при головному болі, при перевтомах. Корисний для зміцнення волосся.)вирази з дужками

Друга група буде збирати квітковий мед. (Квітковий мед містить в собі цілющі властивості багатьох медоносів, тому корисний як загальнозміцнюючий засіб. Рекомендується при захворюваннях органів дихання, простудних захворюваннях, головного болю і безсоння)буквені вирази

Третя група буде збирати гречаний мед. (Гречаний мед – містить багато вітамінів та мікроелементів, білків та заліза. Використовується при лікуванні захворювань серця, печінки ,гіпертонії, корі, скарлатини.)обчислити приклади

- А за правильно виконане завдання візьміть з діжечок на партах по 2 краплинки хто не помилився при збиранні меду, та по 1 краплинці - хто допустив одну помилку.

- Продовжуємо нашу прогулянку.

- Отож, уважно слухайте, точно, лаконічно висловлюйтесь.

7. Робота з геометричним матеріалом.

- Як називається будиночок для бджіл?(Вулик)

От і наші бджілки хочуть, щоб ви з геометричних фігур побудували для них будиночок. Які фігури ви використали

ІУ. Підсумок уроку.

 Продовжіть фрази: «Сьогодні на уроці я дізнався…

 Сьогодні на уроці я навчився….

 ьогодні на уроці я намагався…

 Найкраще мені вдалося…»

 Оцініть свою роботу на уроці:

 Ви працювали недостатньо старанно – руки вгору.

 Ви працювали добре – руки до плечей.

 Ви працювали чудово – аплодувати.

Підрахуйте свої краплинки. А за працю на уроці ті дітки які отримали найбільше краплинок меду отримують і від мене подаруночки.

У. Домашнє завдання.

Ось закінчився урок,

І дзвенить для вас дзвінок!

Працювали добре друзі,

Відпочиньте по заслузі!

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Листопад Н.П.)
Додано
11 квітня 2020
Переглядів
849
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку