INTRODUCTION. (p. 6-7)
Урок 1
Підтема: Знайомство.
Мета: ознайомити з формами привітання та прощання, закріпити їх уживання в усному мовленні. Ознайомити учнів з підручником та його героями.
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МАТЕРІАЛУ
Greeting.
T.: Stand up! (Вчитель рухами показує дітям, що треба встати) Hello (Вчитель махає рукою). Sit down (Вчитель показує рухами) My name is _____________. (Вчитель починає гру з м’ячем, кидає м’яч дітям по черзі, називаючи своє ім’я та запитуючи їх англійською мовою.) . Вітаю вас, друзі!
Introduction.
T.: У вас з’явилося запитання хто я така і як мене звуть. Я (ім’я вчителя), ваш вчитель англійської мови. Сьогодні ми відправляємось у подорож, у країну, де розмовляють англійською мовою. Ми з вами тільки-но дізнались як казати своє ім’я. Під час наших подорожей буде ще багато цікавого. Ви вивчите багато англійських слів, букви англійського алфавіту, навчитеся розповідати про себе, свою родину та своє життя англійською мовою. Це дозволить вам спілкуватися з людьми з усього світу, знаходити нових друзів. Але ви запитаєте, де ж говорять англійською? Зараз я хочу вас познайомити з нашими гостями, які приїхали до нас. Це людина-павук з Америки, а Вінні Пух із Великої Британії.(Вчитель показує іграшки героїв) Тож Батьківщина, звідки з’явилася англійська мова, саме в цих країнах. А розмовляють цією мовою люди всього світу.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Коли звук літака зник, учні розплющують очі.
Робота з підручником
С.7 Учитель показує малюнок .
Знайомство з позначками у підручнику (audio 2):
(Учитель обговорює з учнями малюнки, разом слухають та показують на знаки, що бачать у підручнику. Потім вчитель називає кожну команду та показує рухами. Дітки підводяться та повторюють за вчителем.)
Руханка
Робота в друкованих зошитах с.4, аудіо 1,2
Учні розмальовують смайлики у вправі 2 друкованого зошита.
Учень встає, каже якого кольору смайлик українською мовою, а команду називає англійською мовою.
Підсумки уроку.
(Коли звук зникає, учні розплющують очі.)