Урок "Знайомство"НУШ

Про матеріал
Перший урок теми "Я, моя сім'я та друзі" коли ми знайомимся з дітьми але, при цьому, немає мультимедійного супровіду.
Перегляд файлу

INTRODUCTION. (p. 6-7)

Урок 1

Підтема: Знайомство.

Мета: ознайомити з формами привітання та прощання, закріпити їх уживання в усному мовленні. Ознайомити учнів з підручником та його героями.

 

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МАТЕРІАЛУ

Greeting.

T.: Stand up! (Вчитель рухами показує дітям, що треба встати) Hello (Вчитель махає рукою). Sit down (Вчитель показує рухами) My name is _____________. (Вчитель починає гру з м’ячем, кидає м’яч дітям по черзі, називаючи своє ім’я та запитуючи їх англійською мовою.) . Вітаю вас, друзі!

Introduction.

T.: У вас з’явилося запитання хто я така і як мене звуть. Я (ім’я вчителя), ваш вчитель англійської мови. Сьогодні ми відправляємось у подорож, у країну, де розмовляють англійською мовою. Ми з вами тільки-но дізнались як казати своє ім’я. Під час наших подорожей буде ще багато цікавого. Ви вивчите багато англійських слів, букви англійського алфавіту, навчитеся розповідати про себе, свою родину та своє життя англійською мовою. Це дозволить вам спілкуватися з людьми з усього світу, знаходити нових друзів. Але ви запитаєте, де ж говорять англійською? Зараз я хочу вас познайомити з нашими гостями, які приїхали до нас. Це людина-павук з Америки, а Вінні Пух із Великої Британії.(Вчитель показує іграшки героїв) Тож Батьківщина, звідки з’явилася англійська мова, саме в цих країнах. А розмовляють цією мовою люди всього світу.

 

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

  • Тож, вирушаємо у подорож. Але, перед тим, як ми полетимо, нам потрібен путівник. Це така книжечка, за допомогою якої ми знайдемо дорогу нашої мандрівки. Давайте її пошукаємо, візьмемо біноклі (Вчитель показує руками біноклі біля очей, учні повторюють) А, ось він. (Вчитель бере підручник і показує його дітям) Дітки, подивіться хто зображений на обгортці путівника! Це?
  • Смайлик!
  • Так, це смайлик і звуть його Смайлін Сем. Він один з наших помічників. З іншими помічниками ми зустрінемось пізніше. А зараз відправляємось у подорож. (Учні заплющують очі, під звук літака, імітуючи керування за штурвалом, відправляються у подорож).

Коли звук літака зник, учні розплющують очі.

  • Ми з вами прилетіли до країни англійської мови. Але, нам треба знати деякі команди, щоб спілкуватись з іншими людьми тут. Давайте їх вивчимо. І в цьому нам допоможе Смайлін Сем (вчитель показує іграшку смайлика)

Робота з підручником

  • У Смайлі є для нас повідомлення. Давайте їх прослухаємо. (audio 1)

С.7 Учитель показує малюнок .

Знайомство з позначками у підручнику (audio 2):

 

  • Listen!                             - Point!                                            - role play

 

  • Sing a song                             - Let’s Play                                   - Make

 

 

  •       - have a talk

(Учитель обговорює з учнями малюнки, разом слухають та показують на знаки, що бачать у підручнику. Потім вчитель називає кожну команду та показує рухами. Дітки підводяться та повторюють за вчителем.)

Руханка

Робота в друкованих зошитах с.4, аудіо 1,2

Учні розмальовують смайлики у вправі 2 друкованого зошита.

Учень встає, каже якого кольору смайлик українською мовою, а команду називає англійською мовою.

 

Підсумки уроку.

  • Добре дітки, ми попрацювали з вами. Вже й час вертатись додому. (Звучить літак, учні заплющують очі)

(Коли звук зникає, учні розплющують очі.)

  • Stand up! (Вчитель показує рухами, що треба підвестись, махає рукою) Bye-bye!

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
13 вересня 2020
Переглядів
1432
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку