Розробка уроку для спеціальних додаткових уроків малювання для 1 класу. На уроці можна використовувати презентацію та технологічні картки. Урок інтегрований з використанням інформаційних технологій. Урок-вивчення і ознайомлення з технікою безпеки при роботі з ножиціми та клеєм.
Тема: «Мистецтво оригамі. Способи згинання паперу. Закладка». (1 клас. Композиція)
Мета: навчити дітей перегинати і складати папір, виготовляти способом згинання і складання паперу квадрати, закладки; удосконалювати уміння швидко працювати за зразком, точно відтворювати лінії згину; виховувати охайність у роботі, любов до природи.
Обладнання: предметні малюнки, зразок виконаної роботи, інструкційні картки , слайди.
Тип уроку: комбінований.
Методи і прийоми роботи:розповідь, бесіда, пояснення, гра, практична робота, інструктаж.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Схаменіться, не крутіться!
Любі, я вас всіх вітаю,
Творчості від вас чекаю.
ІІ. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності:
ІІІ. Засвоєння нових знань:
Орігамі (яп. 折 り 紙, букв .: «складений папір») - вид декоративно-прикладного мистецтва; стародавнє мистецтво складання фігурок з паперу.Мистецтво орігамі своїм корінням сягає в Стародавній Китай, де і була винайдена папір. Спочатку орігамі використовувалося в релігійних обрядах. Довгий час цей вид мистецтва був доступний лише представникам вищих станів, де ознакою хорошого тону було володіння технікою складання з паперу. Класичне орігамі складається з квадратного аркушу паперу.
Зазирнуло у віконце.
Ми до нього потяглися,
За промінчики взялися.
Будем дружно присідати,
Сонечко розвеселяти.
Встали — сіли, встали — сіли.
Бачте, як розвеселили!
Стало сонце танцювати,
Нас до танцю припрошати.
Нумо разом, нумо всі
Потанцюймо по росі.
1) Перегинання верхніх ріжків до суміщення.
2) Перегинання до центру бічних кутів.
3) Складання утвореного трикутника до центра.
4) Відгинання по осі складеної частини в протилежний бік.
5) Вирівнювання горизонтального оперення стріли.
Дятел дзьобом дуб лікує
І дупло собі майструє.
Раз, два, три, чотири, п’ять —
Час прийшов відпочивать.
Гуси-лебеді летіли
І на землю тихо сіли.
Поклювали, походили,
Знялися і полетіли.
Після плавання цей корабель
Повертається в рідний портфель. Відповідь (Підручник, книга)
— До нас на урок завітав наш добре знайомий казковий герой Незнайко. Довідавшись про тему уроку, він приготував декілька цікавих загадок про
наші книжечки.
Поля письменник-агроном Засіяв буквами-зерном. Отож, читачу, поспішай Зібрати мудрий урожай. (Книга)
Не дерево, а з листям, Не людина, а говорить.
Бачить – не бачить, Чути – не чує. Мовчки говорить, Дуже мудрує.
З нам подружить кожен з вас, Як піде у перший клас. Бо хоч завжди він мовчить, Та читати вас навчить! (Буквар) ***
Цю найпершу в школі книжку Знає будь-який школяр. До усіх книжок доріжку Прокладає наш …(Буквар)
Отже, ми повинні берегти наші книжки бо вони нам дають знання. Для зручнішого користування книжкою ми сьогодні, з вами разом, будемо виготовляти закладки, щоб не загубити сторінку на якій ми з вами зупинилися.
1) Квадратний аркуш паперу перегинаємо по діагоналі.
2) Відгинання країв у різні боки.
3) Перевертання складеної заготовки на зворотний бік.
4) Відгинання ще одного трикутника – куток до кутку.
5) Підгинання ще трикутників до готової форми-кишеньки.
6) Вирізування кружечка з кольорового паперу для зображення оченят, вух, язичка.
VII. Підсумок уроку:
VIII. Прибирання робочих місць.