Урок "Знайомство з технікою складання паперу - Орігамі. Закладка."

Про матеріал

Розробка уроку для спеціальних додаткових уроків малювання для 1 класу. На уроці можна використовувати презентацію та технологічні картки. Урок інтегрований з використанням інформаційних технологій. Урок-вивчення і ознайомлення з технікою безпеки при роботі з ножиціми та клеєм.

Перегляд файлу

Тема: «Мистецтво оригамі. Способи згинання паперу. Закладка». (1 клас. Композиція)

Мета: навчити дітей перегинати і складати папір, виготовляти способом згинання і складання паперу квадрати, закладки; удосконалювати уміння швидко працювати за зразком, точно відтворювати лінії згину; виховувати охайність у роботі, любов до природи.

Обладнання: предметні малюнки, зразок виконаної роботи, інструкційні картки , слайди.

Тип уроку: комбінований.

Методи і прийоми роботи:розповідь, бесіда, пояснення, гра, практична робота, інструктаж.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

  1. Привітання:
  • Сядьте, діти, посміхніться,

Схаменіться, не крутіться!

Любі, я вас всіх вітаю,

Творчості від вас чекаю.

  1.                Перевірка готовності до уроку.
  1. Упорядкування робочих місць.

ІІ. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності:

  • Сьогодні на уроці ми ознайомимося з мистецтвом згинання паперу

ІІІ. Засвоєння нових знань:

  1. Розповідь вчителя про мистецтво оригамі.

Орігамі (яп. , букв .: «складений папір») - вид декоративно-прикладного мистецтва; стародавнє мистецтво складання фігурок з паперу.Мистецтво орігамі своїм корінням сягає в Стародавній Китай, де і була винайдена папір. Спочатку орігамі використовувалося в релігійних обрядах. Довгий час цей вид мистецтва був доступний лише представникам вищих станів, де ознакою хорошого тону було володіння технікою складання з паперу. Класичне орігамі складається з квадратного аркушу паперу.

  1. Ознайомлення з прийомами перегинання і складання паперу. Інструктаж.
  2. Практична робота учнів за технологічною карткою .
  3. Фізкультхвилинка
  • Встало вранці ясне сонце,

Зазирнуло у віконце.

Ми до нього потяглися,

За промінчики взялися.

Будем дружно присідати,

Сонечко розвеселяти.

Встали — сіли, встали — сіли.

Бачте, як розвеселили!

Стало сонце танцювати,

Нас до танцю припрошати.

Нумо разом, нумо всі

Потанцюймо по росі.

  1. Планування наступних трудових дій
  2. Виготовлення стріли.

1) Перегинання верхніх ріжків до суміщення.

2) Перегинання до центру бічних кутів.

3) Складання утвореного трикутника до центра.

4) Відгинання по осі складеної частини в протилежний бік.

5) Вирівнювання горизонтального оперення стріли.

  1.                Індивідуальна робота учнів під керівництвом учителя.
  1. Фізкультхвилинка:

Дятел дзьобом дуб лікує

І дупло собі майструє.

Раз, два, три, чотири, п’ять —

Час прийшов відпочивать.

Гуси-лебеді летіли

І на землю тихо сіли.

Поклювали, походили,

Знялися і полетіли.

  1. Бесіда про книги.

Після плавання цей корабель

Повертається в рідний портфель. Відповідь (Підручник, книга)

— До нас на урок завітав наш добре знайомий казковий герой Незнайко. Довідавшись про тему уроку, він приготував декілька цікавих загадок про

наші книжечки.

  1. Відгадування загадок:

Поля письменник-агроном Засіяв буквами-зерном. Отож, читачу, поспішай Зібрати мудрий урожай. (Книга)

 

Не дерево, а з листям, Не людина, а говорить.

Бачить – не бачить, Чути – не чує. Мовчки говорить, Дуже мудрує.

З нам подружить кожен з вас, Як піде у перший клас. Бо хоч завжди він мовчить, Та читати вас навчить! (Буквар) ***

Цю найпершу в школі книжку Знає будь-який школяр. До усіх книжок доріжку Прокладає наш …(Буквар)

 

  1.                Продовження бесіди про бережливе ставлення до книжок.

Отже, ми повинні берегти наші книжки бо вони нам дають знання. Для зручнішого користування книжкою ми сьогодні, з вами разом, будемо виготовляти закладки, щоб не загубити сторінку на якій ми з вами зупинилися.

  1. Демонстрування зразка закладки.
  1. Робота за технологічною карткою.

1) Квадратний аркуш паперу перегинаємо по діагоналі.

2) Відгинання країв у різні боки.

3) Перевертання складеної заготовки на зворотний бік.

4) Відгинання ще одного трикутника – куток до кутку.

5) Підгинання ще трикутників до готової форми-кишеньки.

6) Вирізування кружечка з кольорового паперу для зображення оченят, вух, язичка.

  1.                Віставка готового результату на партах. Спроба вдіти закладку на край аркушу книжки.

VII. Підсумок уроку:

  1. Виставка дитячих робіт.
  2. Підсумкова бесіда:
  • Чого нового навчилися на уроці?
  • Як називається мистецтво згинання паперу?
  • Що саме, на вашу думку, допомогло нам створити таку гарну композицію?

VIII. Прибирання робочих місць.

 

docx
До підручника
Образотворче мистецтво 1 клас (Трач С. К., Резніченко М. І.)
Додано
12 листопада 2018
Переглядів
2785
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку