Урок "Нетрадиційні техніки малювання на уроках образотворчого мистецтва"

Про матеріал

Тема: Нетрадиційні техніки малювання на уроках образотворчого мистецтва.

Мета:

Навчальна: Ознайомити учнів із нетрадиційними техніками малювання. Вчити учнів малювати різними видами, передаючи правильне розміщення, форми, колір і пропорції рослини.

Розвивальна: вміння виконувати малюнок у певній послідовності за зразком; розвивати дрібну моторику руки.

Виховна: виховувати любов до природи, почуття естетичної насолоди, спостережливість, акуратність, увагу; збуджувати в учнів інтерес до творчої діяльності в умовах практичної роботи.

Тип уроку:комбінований

Обладнання:аркуш синього кольору формату А4, акварельні та гуашеві фарби, відеозаписи, таблиця кольорів, палітра, пензлики, зубні щітки, папір, сіль.

Хід уроку:

І. Організаційний момент.

Продзвенів уже дзвінок, розпочнемо наш урок.

Девіз уроку: «Ми працю любимо, що в творчість перейшла».

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Моніторинг якості знань з «Образотворчого мистецтва»

– Які основні три кольори ви знаєте?

– Які похідні від них?

Вправа «Очікування»

– Кожен з вас щось чекає від сьогоднішнього уроку. Зараз ви озвучите свої сподівання, а в кінці нашого уроку ми повернемося до них і перевіримо чи здійснилися вони. А я в свою чергу, сподіваюсь, що ви будете активними, спостережливими та відповідальними.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Вступна бесіда.

– Яке свято наближається (Новий рік)

– А що є символом цього свята? (Ялинка)

– Подивіться відео.

– Які ще свята зимового циклу ми знаємо?

2. Перегляд презентації.

ІV. Мотивація навчальної діяльності.

– Сьогодні на уроці ми з вами будемо малювати ялинку, а чим прикрашають ялинку на свято? (Іграшками, гирляндами)

– Колись давно за легендою ялинку прикрашали яблуками, але одного разу був неврожай яблук і люди почали прикрашати іграшками. Напевно всі чекають це свято із нетерпінням, бо всі отримують подарунки, а ми дуже полюбляємо їх отримувати. Ми з вами спробуємо подарунок власними руками.

Повторення правил роботи на уроці.

V. Практична робота.

1.Для роботи нам потрібно: папір, сіль, палітра, фарби, пензлик та зубна щітка.

2. Приступаємо до виконання роботи.

– Де ростуть ялинки ? (У лісі)

1.Знайомство з послідовністю виконання роботи.

– Виберемо де будемо малювати ялинку (Посередині паперу)

– А тепер беремо фарбу зеленого кольору і будемо малювати ялинку за уявою . Супроводжувати нашу роботу буде музика.

– Візьміть зубну щітку, вмокаємо у фарбу зеленого кольору і по центру листка проводимо донизу, як зробила це я. Тоді в ліву і в праву сторону від стовбура проводимо гілочки, і в такому ж порядку проводимо далі і далі, у кого фарби недостатньо добираємо і проводимо далі.

– Ялинка у нас пишна і гарна.

2.Пальчикове малювання.

– А тепер нам потрібно прикрасити її іграшками. Тут ми використаємо малювання пальчиком.

– Вмокаємо пензлик у воду, тоді в червоний колір, і тоді пальчик у фарбу вмокаємо, а пензлик відкладемо в бік, пальчиком на ялинку. Руки витираємо серветкою і використовуємо інший колір.

– Наша ялинка виходить красуня.

3.Робота з сіллю. У кожного на парті є сіль, то тепер прикрасимо ялинку (Присиплемо і іграшки сіллю, щоб блищали)

6. Малювання зім 'ятим папером.

Ми намалюємо сніг, але не пензликом, а зараз я вам покажу.

На парті лежить папір, зімніть його, а тепер зробіть кульку.

Цю ж кульку вмокаю у білу фарбу і роблю сліди снігу. Гарно, вам подобається? Спробуйте самі.

VI. Підсумок уроку.

Вернісаж робіт.

– А тепер підніміть руки і скажіть, що у вас вийшло.

– А тепер скажіть, чи ваші сподівання та очікування здійснилися?

– Я вам дуже дякую за урок, мені приємно було з вами працювати. Бажаю вам гарного Нового року та здійснення мрій!

Перегляд файлу

Образотворче мистецтво

 

Тема: Нетрадиційні техніки малювання на уроках образотворчого мистецтва.

Мета:

Навчальна: Ознайомити учнів із нетрадиційними техніками малювання. Вчити учнів малювати різними видами, передаючи правильне розміщення, форми, колір і пропорції рослини.

Розвивальна: вміння виконувати малюнок у певній послідовності за зразком; розвивати дрібну моторику руки.

Виховна: виховувати любов до природи, почуття естетичної насолоди, спостережливість, акуратність, увагу; збуджувати в учнів інтерес до творчої діяльності в умовах практичної роботи.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: аркуш синього кольору формату А4, акварельні та гуашеві фарби, відеозаписи, таблиця кольорів, палітра, пензлики, зубні щітки, папір, сіль.

Хід уроку:

 

І. Організаційний момент.

Продзвенів уже дзвінок, розпочнемо наш урок.

Девіз уроку: «Ми працю любимо, що в творчість перейшла».

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Моніторинг якості знань з «Образотворчого мистецтва»

– Які основні три кольори ви знаєте?

– Які похідні від них?

Вправа «Очікування»

– Кожен з вас щось чекає від сьогоднішнього уроку. Зараз ви озвучите свої сподівання, а в кінці нашого уроку ми повернемося до них і перевіримо чи здійснилися вони. А я в свою чергу, сподіваюсь, що ви будете активними, спостережливими та відповідальними.

Світлина від Вікторії Субботіної.ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Вступна бесіда.

– Яке свято наближається (Новий рік)

– А що є символом цього свята? (Ялинка)

– Подивіться відео.

– Які ще свята зимового циклу ми знаємо?

2. Перегляд презентації.

ІV. Мотивація навчальної діяльності.

– Сьогодні на уроці ми з вами будемо малювати ялинку, а чим прикрашають ялинку на свято? (Іграшками, гирляндами)

– Колись давно за легендою ялинку прикрашали яблуками, але одного разу був неврожай яблук і люди почали прикрашати іграшками. Напевно всі чекають це свято із нетерпінням, бо всі отримують подарунки, а ми дуже полюбляємо їх отримувати. Ми з вами спробуємо подарунок власними руками.

Повторення правил роботи на уроці.

V.  Практична робота.

  1.   Світлина від Вікторії Субботіної.Для роботи нам потрібно: папір, сіль, палітра, фарби, пензлик та зубна щітка.

2. Приступаємо до виконання роботи.

– Де ростуть ялинки ? (У лісі)

  1.   Знайомство з послідовністю виконання роботи.

– Виберемо де будемо малювати ялинку (Посередині паперу)

– А тепер беремо фарбу зеленого кольору і будемо малювати ялинку за уявою . Супроводжувати нашу роботу буде музика.

– Візьміть зубну щітку, вмокаємо у фарбу зеленого кольору і по центру листка проводимо донизу, як зробила це я. Тоді в ліву і в праву сторону від стовбура проводимо гілочки, і в такому ж порядку проводимо далі і далі, у кого фарби недостатньо добираємо і проводимо далі.

– Ялинка у нас пишна і гарна.

  1. Пальчикове малювання.

– А тепер нам потрібно прикрасити її іграшками. Тут ми використаємо малювання пальчиком.

– Вмокаємо пензлик у воду, тоді в червоний колір, і тоді пальчик у фарбу вмокаємо, а пензлик відкладемо в бік, пальчиком на ялинку. Руки витираємо серветкою і використовуємо інший колір.

– Наша ялинка виходить красуня.

  1. Робота з сіллю. У кожного на парті є сіль, то тепер прикрасимо ялинку (Присиплемо і іграшки сіллю, щоб блищали)

6. Малювання зім ’ятим папером.

Ми намалюємо сніг, але не пензликом, а зараз я вам покажу.

На парті лежить папір, зімніть його, а тепер зробіть кульку.

Цю ж кульку вмокаю у білу фарбу і роблю сліди снігу. Гарно, вам подобається? Спробуйте самі.

VI. Підсумок уроку.

Вернісаж робіт.

– А тепер підніміть руки і скажіть, що у вас вийшло.

– А тепер скажіть, чи ваші сподівання та очікування здійснилися?

– Я вам дуже дякую за урок, мені приємно було з вами працювати. Бажаю вам гарного Нового року та здійснення мрій!

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Вітенко Наталія Іванівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
30 січня 2018
Переглядів
12547
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку