Тема: Нетрадиційні техніки малювання на уроках образотворчого мистецтва.
Мета:
Навчальна: Ознайомити учнів із нетрадиційними техніками малювання. Вчити учнів малювати різними видами, передаючи правильне розміщення, форми, колір і пропорції рослини.
Розвивальна: вміння виконувати малюнок у певній послідовності за зразком; розвивати дрібну моторику руки.
Виховна: виховувати любов до природи, почуття естетичної насолоди, спостережливість, акуратність, увагу; збуджувати в учнів інтерес до творчої діяльності в умовах практичної роботи.
Тип уроку:комбінований
Обладнання:аркуш синього кольору формату А4, акварельні та гуашеві фарби, відеозаписи, таблиця кольорів, палітра, пензлики, зубні щітки, папір, сіль.
Хід уроку:
І. Організаційний момент.
Продзвенів уже дзвінок, розпочнемо наш урок.
Девіз уроку: «Ми працю любимо, що в творчість перейшла».
ІІ. Актуалізація опорних знань.
1. Моніторинг якості знань з «Образотворчого мистецтва»
– Які основні три кольори ви знаєте?
– Які похідні від них?
Вправа «Очікування»
– Кожен з вас щось чекає від сьогоднішнього уроку. Зараз ви озвучите свої сподівання, а в кінці нашого уроку ми повернемося до них і перевіримо чи здійснилися вони. А я в свою чергу, сподіваюсь, що ви будете активними, спостережливими та відповідальними.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
1. Вступна бесіда.
– Яке свято наближається (Новий рік)
– А що є символом цього свята? (Ялинка)
– Подивіться відео.
– Які ще свята зимового циклу ми знаємо?
2. Перегляд презентації.
ІV. Мотивація навчальної діяльності.
– Сьогодні на уроці ми з вами будемо малювати ялинку, а чим прикрашають ялинку на свято? (Іграшками, гирляндами)
– Колись давно за легендою ялинку прикрашали яблуками, але одного разу був неврожай яблук і люди почали прикрашати іграшками. Напевно всі чекають це свято із нетерпінням, бо всі отримують подарунки, а ми дуже полюбляємо їх отримувати. Ми з вами спробуємо подарунок власними руками.
Повторення правил роботи на уроці.
V. Практична робота.
1.Для роботи нам потрібно: папір, сіль, палітра, фарби, пензлик та зубна щітка.
2. Приступаємо до виконання роботи.
– Де ростуть ялинки ? (У лісі)
1.Знайомство з послідовністю виконання роботи.
– Виберемо де будемо малювати ялинку (Посередині паперу)
– А тепер беремо фарбу зеленого кольору і будемо малювати ялинку за уявою . Супроводжувати нашу роботу буде музика.
– Візьміть зубну щітку, вмокаємо у фарбу зеленого кольору і по центру листка проводимо донизу, як зробила це я. Тоді в ліву і в праву сторону від стовбура проводимо гілочки, і в такому ж порядку проводимо далі і далі, у кого фарби недостатньо добираємо і проводимо далі.
– Ялинка у нас пишна і гарна.
2.Пальчикове малювання.
– А тепер нам потрібно прикрасити її іграшками. Тут ми використаємо малювання пальчиком.
– Вмокаємо пензлик у воду, тоді в червоний колір, і тоді пальчик у фарбу вмокаємо, а пензлик відкладемо в бік, пальчиком на ялинку. Руки витираємо серветкою і використовуємо інший колір.
– Наша ялинка виходить красуня.
3.Робота з сіллю. У кожного на парті є сіль, то тепер прикрасимо ялинку (Присиплемо і іграшки сіллю, щоб блищали)
6. Малювання зім 'ятим папером.
Ми намалюємо сніг, але не пензликом, а зараз я вам покажу.
На парті лежить папір, зімніть його, а тепер зробіть кульку.
Цю ж кульку вмокаю у білу фарбу і роблю сліди снігу. Гарно, вам подобається? Спробуйте самі.
VI. Підсумок уроку.
Вернісаж робіт.
– А тепер підніміть руки і скажіть, що у вас вийшло.
– А тепер скажіть, чи ваші сподівання та очікування здійснилися?
– Я вам дуже дякую за урок, мені приємно було з вами працювати. Бажаю вам гарного Нового року та здійснення мрій!
Образотворче мистецтво
Тема: Нетрадиційні техніки малювання на уроках образотворчого мистецтва.
Мета:
Навчальна: Ознайомити учнів із нетрадиційними техніками малювання. Вчити учнів малювати різними видами, передаючи правильне розміщення, форми, колір і пропорції рослини.
Розвивальна: вміння виконувати малюнок у певній послідовності за зразком; розвивати дрібну моторику руки.
Виховна: виховувати любов до природи, почуття естетичної насолоди, спостережливість, акуратність, увагу; збуджувати в учнів інтерес до творчої діяльності в умовах практичної роботи.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: аркуш синього кольору формату А4, акварельні та гуашеві фарби, відеозаписи, таблиця кольорів, палітра, пензлики, зубні щітки, папір, сіль.
Хід уроку:
І. Організаційний момент.
Продзвенів уже дзвінок, розпочнемо наш урок.
Девіз уроку: «Ми працю любимо, що в творчість перейшла».
ІІ. Актуалізація опорних знань.
1. Моніторинг якості знань з «Образотворчого мистецтва»
– Які основні три кольори ви знаєте?
– Які похідні від них?
Вправа «Очікування»
– Кожен з вас щось чекає від сьогоднішнього уроку. Зараз ви озвучите свої сподівання, а в кінці нашого уроку ми повернемося до них і перевіримо чи здійснилися вони. А я в свою чергу, сподіваюсь, що ви будете активними, спостережливими та відповідальними.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
1. Вступна бесіда.
– Яке свято наближається (Новий рік)
– А що є символом цього свята? (Ялинка)
– Подивіться відео.
– Які ще свята зимового циклу ми знаємо?
2. Перегляд презентації.
ІV. Мотивація навчальної діяльності.
– Сьогодні на уроці ми з вами будемо малювати ялинку, а чим прикрашають ялинку на свято? (Іграшками, гирляндами)
– Колись давно за легендою ялинку прикрашали яблуками, але одного разу був неврожай яблук і люди почали прикрашати іграшками. Напевно всі чекають це свято із нетерпінням, бо всі отримують подарунки, а ми дуже полюбляємо їх отримувати. Ми з вами спробуємо подарунок власними руками.
Повторення правил роботи на уроці.
V. Практична робота.
2. Приступаємо до виконання роботи.
– Де ростуть ялинки ? (У лісі)
– Виберемо де будемо малювати ялинку (Посередині паперу)
– А тепер беремо фарбу зеленого кольору і будемо малювати ялинку за уявою . Супроводжувати нашу роботу буде музика.
– Візьміть зубну щітку, вмокаємо у фарбу зеленого кольору і по центру листка проводимо донизу, як зробила це я. Тоді в ліву і в праву сторону від стовбура проводимо гілочки, і в такому ж порядку проводимо далі і далі, у кого фарби недостатньо добираємо і проводимо далі.
– Ялинка у нас пишна і гарна.
– А тепер нам потрібно прикрасити її іграшками. Тут ми використаємо малювання пальчиком.
– Вмокаємо пензлик у воду, тоді в червоний колір, і тоді пальчик у фарбу вмокаємо, а пензлик відкладемо в бік, пальчиком на ялинку. Руки витираємо серветкою і використовуємо інший колір.
– Наша ялинка виходить красуня.
6. Малювання зім ’ятим папером.
Ми намалюємо сніг, але не пензликом, а зараз я вам покажу.
На парті лежить папір, зімніть його, а тепер зробіть кульку.
Цю ж кульку вмокаю у білу фарбу і роблю сліди снігу. Гарно, вам подобається? Спробуйте самі.
VI. Підсумок уроку.
Вернісаж робіт.
– А тепер підніміть руки і скажіть, що у вас вийшло.
– А тепер скажіть, чи ваші сподівання та очікування здійснилися?
– Я вам дуже дякую за урок, мені приємно було з вами працювати. Бажаю вам гарного Нового року та здійснення мрій!