17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Урок Звук [к], позначення його буквою «ка». Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи.

Про матеріал

Звук [к], позначення його буквою «ка». Читання складів, слів.Словниково-логічні вправи. Формування аудіативних умінь за текстом Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів.

Перегляд файлу

Тема: Звук [к], позначення його буквою «ка». Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи. Формування аудіативних умінь за текстом  Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів.

 

 

 

Мета: вивчити букву «к» (ка) , закріпити знання про звук /к/;

закріпити вміння читати слова і склади з вивченими буквами, продовжувати формувати навички читання у читаючих дітей;

розширити уявлення про творення слів, багатозначність слова;                                                       

збагачувати словниковий запас учнів;формувати аудіативні вміння;

розвивати мовлення на основі особистих вражень.

 

Обладнання:

демостраціонні картки ,

індивідуальні картки для звуко-буквенного аналізу слів  ,

плакат для читання складів,

компютерна презентація тексту ,фізхвилинки.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                           

 

 

 Хід  уроку

І.Організація класу.

 

-Діти , привітайтесь з нашими гостями .Посміхніться їм , один одному, і з гарним настроєм приступимо до роботи

 

ІІ.Активізація навчального процесу.

 

-Сьогодні не дуже звичний урок . Буква, яку ми будемо вивчати,з нагоди нашого знайомства запросила нас на дискотеку!

-А що таке дискотека? ( відповіді дітей)

 

ІІІ. «Розчитанка» ( комплекс вправ для виправлення мовних вад, розвитку мовного апарату учнів)

-Щоб добре працювалось , треба підкріпитись. Давайте приготуємо кашу!

 Дидактична  гра „Варимо кашу".

Щоб приготувати  кашу, треба перебрати крупу.

 Пересиплемо з долоньки на долоньку і подмухаємо, щоб відлетіла полова (імітація рухів).

Наберемо води в горщик (імітація звуку).

Висиплемо в окріп крупу і хай кипить(імітація звуку).

Підніміть  кришку, понюхайте (імітація). Гарно пахне?

Покуштуйте. Ой, гаряче! Подмухайте, щоб не обпектися (дмухають на язичок.)  Смачна?

А чого не вистачає? Цукру!Додайте (імітація).

Хай кипить ( імітація звуку). Вже зварилася.

 Як смачно пахне!( імітація дїї вдихають )

 Остудіть і хай вам смакує( імітація рухів)

 

ІV. Вивчення нового матеріалу

 

1.Звуко-буквенні зіставлення.

 

Буква «Ка» прислала нам квитки. Треба серед малюнків  і звуко-

буквеного аналізу слів  знайти місце букви «Ка»

  слайд № 1

 

Робота зіндивідуальними картками

 

 

 

 

- Як вона гарна у вас написана!

-А чи не забули  Ромашка і Барвінок , що ми вивчаємо нову букву?

- Чи принесли вони зразок букви?

 - Де її місце в алфавіті?

 -А хто сусіди букви  “Ка”?

 - Прослухайте  віршик, як почуєте букву “ Ка” плескайте в долоні:

 

«-Курка з курчатами качці з качатами:

-Куд-куда?

-На каруселі ,

там де коники веселі,

кататися!»

 

2.Друкування букви.

 

- Ми з вами підемо на дискотеку , а рідних треба попередити про це!

В зошиті  “Супутник  Букваря” ст. 28  буква велика ”К” схожа на маму, і мала буква “К” схожа на її дитину. Надрукуйте  букви і цим ви поясните  нашим рідним, що ми на дискотеці!

( учні друкують букву)

 

V. Аналітико - синтетичні вправи  зі словами .

 

Щоб  потрапити  , треба ще пройти фейс –контроль . А по нашим правилам , потрібна  буква «К» в слові.

Півник пропускає тільки тих ,хто її має.         слайд №2

 

 

 

 

  -  А слон? Він не має букви «К».

  - Як промовити  нам  , щоб допомогти   йому?              Слайд №3                     

  - З'єднайте малюнок і слово.

  - Ось ми з вами і зустрілися з ведучим дискотеки курчатком Ціпа!

 

VІ. Руханка .

(діти виконують рухи під презентацію « Курина дискотека»)

 

VІ. Словниково - логічні вправи

 

1. - Втомилися? Треба освіжитись. У меню є різні напої . Ви можете заповнити малюнок стакана з тим напоєм , що найбільше любите. 

 

 

 

Слайд № 4

 

( сік, молоко,живчик, вода)

- Запишіть у ваші малюнки слова . (робота з індивідуальними картками)

 

2.Читання  складів

 

-Дискотека , це ще різні ігри та розваги.

 

а)  Чистомовка.

 

  • Давайте поспіваємо в “Караоке”

 

КО-КО-КО -  ми п’ємо……(молоко)

ОК-ОК-ОК - маленький …..(жучок)

КИ-КИ-КИ-  смішні ……(малюки)

ИК-ИК-ИК-  засміявся……(півник)

УК-УК-УК-   великий …(павук)

КУ-КУ-КУ  - дякуємо……(півнику)

 

б ) Гра “Річечка”          

слайд №5

 

ко                  ни                    с                   но    

          са                   ва                      і                       ус

 

VІІ.Формування аудіативних умінь.розвиток навичок читання

Пора повертатися додому.

Але треба подзвонити мамі, щоб не хвилювалась. 

Беріть телефон, набирайте номер мами.(діти уявно виконують вказівки) та пишіть SMS

А щоб полегшити завдання , є текст на слайді

(робота з індивідуальними картками)

Слайд №6

 

  • Скільки речень ми прочитали?

 

VІІІ. Підсумок уроку

 

  • Чи про все ми розповіли  мамі?
  • Щоб ще ви додали від себе?
doc
Додано
29 червня 2018
Переглядів
205
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку