Урок "Мій перший урок"Плакат до свята Першого дзвоника, ілюстративний матеріал про школу,модель Сонечка « сумного та усміхненого»,модель промінців по кількості учнів класу, аркуші

Про матеріал

Дати першокласникам уявлення про школу, формувати в них інтерес до знань, прагнення їх здобувати; розвивати пам'ять, мислення, бажання працювати творчо; збагачувати словниковий запас; сприяти вихованню любові до школи, як до рідної домівки.

Перегляд файлу

 Мета. Дати першокласникам уявлення про школу, формувати в них інтерес до знань, прагнення їх здобувати;  розвивати пам’ять,  мислення,  бажання  працювати творчо; збагачувати  словниковий запас; сприяти вихованню любові до школи, як до рідної домівки.

Обладнання. Плакат до свята Першого дзвоника, ілюстративний матеріал про школу,модель Сонечка « сумного та усміхненого»,модель  промінців по кількості учнів класу, аркуші паперу для малювання, кольорові олівці, слова – відгадки до загадок без перших літер (РУЧКА, ОЛІВЕЦЬ, ЗОШИТ, ПІДРУЧНИК)  та окремо перші літери цих слів, ілюстрації до казок.

Добрий день, мої маленькі школярики. Я вітаю вас із першим днем, із першим навчальним святом, із першим  уроком. Цей день обов’язково буває в житті кожної людини. Але буває одий – єдиний раз. І може такий хвилюючий. Сьогодні ми з вами вступили у нашу велику шкільну родину, ви стали учнями1 класу. З цього днями будемо мандрувати країною знань, збираючи усе, що вона нам подарує. А дарує вона те, без чого ми не можемо жити, працювати, -  знання. Відтепер ви не просто діти, ви – школярі!

Це не вигадка, не казка,

Що віднині я – школярик.

Ось портфелик мій, будь ласка,

А в портфелику – букварик.

А в портфелі – акварелі

Грають барвами м’якими,

Є і золотив портфелі,

І щоденник поряд з ними.

Лиш оцінок ще немає,

Бо почав я вчитись тільки,

Хоч сестричка вже питає

Чи носитиму дванадцять!

Але щоб наш урок міг продовжуватися далі, нам слід познайомитися.

Знайомство з учнями.

Учитель називає себе, передає м’яку іграшку учневі, який  сидить за першою партою. Учень називає себе і передає іграшку сусідові по парті, і т.д.

  • Ось ми з вами і познайомилися. Ми проведемо разом чотири роки, протягом яких нас очікує багато цікавого. Від сьогодні у вас з’являться нові друзі, з якими ви ділитимете свої радощі й сумніви, перемоги й невдачі, будете вчитися разом робити гарні справи. Отже. Сьогодні народжується ще одна шкільна сімя.
  •  
  •                    Гра « Я – не я».
  •      

Треба вам відповідати Я - не я!

Рано вранці хто піднявся?

А хто сонечку посміхався?

Не хотів хто одягатись?

А зарядку хто робив?

Свої ручки хто не мив?

Хто здоровим хоче стати?

А знання хто хоче мати?

Відгадайте загадку:

Пара довгих вушок, сірий кожушок,

Скорий побігайчик, як він зветься… ( зайчик).

Вчитель показує м’яку іграшку.

  • До нас на урок завітав зайчик, до того ж не сам, а разом зі своїми друзями – пташками.

Учитель показує касу картинки із зображенням синичок, які у дзьобиках тримають букви.

Як називаються ці пташки?

Що синички принесли вам у дзьобиках?

Нам треба скласти з поданих букв слово.

Тема нашого  уроку « Мій перший урок.»

А для чого потрібна школа? (відповіді учнів).

 Так, школа – це велика країна знань. Вона розкриє безліч секретів. Ви пройдете багатьма стежинами цієї країни, і думаю, вам це сподобається.

Знову нашому зайчику не сидиться. Він хоче разом з вами подорожувати Країною Знань. Рушаймо у подорож.

 

Зупинка « Математична».

 

на цій зупинці нас чекає казковий герой – ведмедик.

Раз, два, три, чотири, п’ять –

Вміють дітки рахувати.

Дуже точна ця наука ,

І її всі дітки вчать.

Всім вона потрібна, знайте,

Математику вивчайте.

А зараз ведмедик хоче перевірити,чи знаєте ви математику.

  • Порахуйте від 1до 10.
  • Порахуйте від 10 до 1.
  • Порахуйте ,скільки хлопчиків і дівчаток у класі?
  • Які геометричні фігури я тримаю?

Молодці! Впорались із завданням. Продовжуємо нашу подорож.

               Зупинка « Мовна».

На нас чекає мудра сова. Вона знає, що це ваш перший урок, і ще не всі вмієте писати і читати.  Подивіться на наше  Сонечко. Чомусь воно сумне. Давайте  зробимо його веселим. Візьміть  аркушики жовтого  паперу, які нагадують промінчики, та олівці і надрукуйте своє ім’я великими літерами. Можна батькам допомогти своїм діткам. Хто написав, підходить до сонечка і прикріплює йому промінчик. (Міняю  Сонечко на веселу сторону.)

А тепер подивимося, що у нас вийшло! Наше Сонечко нам всміхається! Бо воно дуже задоволене дітками нашого класу. І нехай Сонечко всміхається вам, дітки, завжди, а я і ваші батьки будемо радіти за вас, пишатися вашими успіхами.

Молодці! Усі впоралися із завданням. Яке гарне сонечко світить нашій школі!

Мандруємо далі!

                  Зупинка « Спортивна».

Фізкультпауза.

Може в нас вже хтось стомився? Мов вербичка похилився?

Треба  дружно всім нам встати, фізкультпаузу почати.

Ручки  вгору, ручки вниз, ти сусідові всміхнись.

Руки вгору, руки в боки, пострибай на місці трохи.

Ручки ззаду покладемо, головою поведемо.

Дружно всі присядемо і за парти сядемо.

Зупинка «Природнича».

   Зустрічає нас веселий жираф і хоче перевірити, що ви знаєте про навколишній світ, природу, природні       явища.

                        Гра « Вгадай,хто це?». Загадки

Вітку медом ласував

Досхочу малини мав

А як випав сніг глибокий

Позіхнув і спати ліг,

Бачив чи не бачив сни,

А проспав аж до весни.     (ведмідь).

Тільки дощик прошумів

Над ліском, над лужком,

Хтось у небі рушничок

Вишитий повісив.     (веселка).

В теплий дощик народився,

Парасолькою накрився.

Може б з  лісу пострибав,

Як би другу ногу мав.    (гриб).

Має вуса, пишний хвіст

І негарну звичку

Спершу добре він поїсть,

Після вмиє личко.      (кіт).

                           Гра « Утвори слова».


 

           п    учка

          з    лівці

         О     ошит

         Р     ортфель

         Я  знаю, що дехто з вас вже вміє читати! Допоможіть літерам «Р, О, З, П»   знайти свої слова. (На дошці слова:  ручка, олівець, зошит, портфель .)

Кожне слово є відгадкою  до загадок, які я вам зараз загадаю.

-         1. Виводить букви і слова оця цікава штучка,

В руці виблискує здаля нова, гарненька … (ручка.)

2. Всяк школяр  його шанує, бо він пише і малює.

 Хто ж цей  славний молодець? Це,  звичайно,… (олівець.)

3. Не сорочка, а зшитий. Не кущ, а з листочками. (Зошит.)

4. Паперовий кораблик щодня перевозить у трюмах знання.

 Після плавання цей корабель повертається в рідний портфель.(Підручник.)

(Діти після того, як відгадали загадку, шукають відповідну букву і підставляють до слова без першої літери.)

Давайте ще раз прочитаємо, назвемо ці слова. Як одним словом можна назвати всі ці слова? (Навчальне приладдя)  Правильно!  В чому треба носити до школи шкільне приладдя? (В портфелі) Молодці!

-         А ось послухайте, як хлопчик Миколка збирався до школи і що він поклав собі в портфель.

Перший раз малий Микола став збиратися до школи.

Олівець поклав у сумку, книги, зошит, ручку, гумку,

М’яч, граблі, перо, подушку, на обід м’яку ватрушку.

Два ведмедики, лопату, білочку руду, хвостату.

Лук і стріли, і рушницю, ще й пухкеньку паляницю.

Ще й стілець, і стіл, і парту, ще й географічну карту.

Трактор, ще й машину, мило… Вже надворі звечоріло.

Сів Микола,д ума думку: - А чи все поклав у сумку?

-         Чи правильно зробив хлопчик? А що треба класти в портфель? (Діти відповідають)

Я впевнена, що в ваших портфелях не буде зайвих речей!


Молодці, ви щойно пройшли стежкою Країни Знань, упоралися з усіма завданнями.

Пройшовши чотири зупинки наші дітки нам дещо пообіцяють6:

До того як прокинеться  в школі дзвінок,

Завжди приходити на урок.    ( обіцяємо).

Під час уроку дружно і активно працювати,

Учити все, що потрібно вам знати. ( обіцяємо).

Речі удома не забувати,

Друзями добрими, вірними стати.  ( обіцяємо).

Ви сьогодні, діти, добре попрацювали і тому …  за веселу вдачу, добрі серця, бажання навчитися читати, писати, рахувати, пізнавати секрети різних наук зараховуються до мешканців Країни Знань.

                  Гра « Коло дружби»

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 червня 2018
Переглядів
969
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку