Урок "Звуки [ к], [к′ ], позначення їх буквою «ка». Виділення звуків[ к], [к′ ] у словах. Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи"

Про матеріал

За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти

під керівництвом Савченко О.Я

1 клас НУШ

Навчання грамоти

За підручником «Буквар» М.Вашуленко, О.Вашуленко

Урок № 71

Тема. Звуки [ к], [к′ ], позначення їх буквою «ка». Виділення звуків[ к], [к′ ] у словах. Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи

Мета:

● ознайомлювати учнів із буквою «ка», її звуковим значенням; формувати вміння виконувати синтетичні та аналітичні дії зі звуками; вчити читати склади, слова з новою буквою, працювати з ребусами; удосконалювати навички звукового аналізу слів, уміння читати речення і тексти з вивченими літерами;

● розвивати фонематичний слух у дітей, пізнавальні інтереси, уміння порівнювати, аналізувати, збагачувати словниковий запас учнів, творчі здібності дітей, потяг до дослідництва;

● виховувати бажання вчитися, виховувати любов і бережливе ставлення до природи.

Очікувані результати:

З увагою сприймає усні репліки співрозмовника, доречно реагує на них.

Слухає і розуміє коротке монологічне висловлювання.

Має уявлення про букви і звуки,про склад; вимовляє слова по складах.

Розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння.

Має уявлення про речення, визначає кількість слів у реченні.

Складає речення за малюнком.

Сприймає прості медіа продукти: малюнки, мультфільми; бере участь у обговоренні прослуханого.

Читає прості та обернені склади
Перегляд файлу

За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти

під керівництвом Савченко О.Я

1 клас НУШ

Навчання грамоти

За підручником «Буквар» М.Вашуленко, О.Вашуленко

Урок № 71

Тема.  Звуки [ к], [к′ ], позначення їх буквою «ка». Виділення звуків[ к], [к′ ] у словах. Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи

Мета:

● ознайомлювати учнів із буквою «ка», її звуковим значенням; формувати вміння виконувати синтетичні та аналітичні дії зі звуками; вчити читати склади, слова з новою буквою, працювати з ребусами; удосконалювати навички звукового аналізу слів, уміння читати речення і тексти з вивченими літерами;

● розвивати фонематичний слух у дітей, пізнавальні інтереси, уміння порівнювати, аналізувати, збагачувати словниковий запас учнів, творчі здібності дітей, потяг до дослідництва;

● виховувати бажання вчитися, виховувати любов і бережливе ставлення до природи.

 Очікувані результати:

З увагою сприймає усні репліки співрозмовника, доречно реагує на них.

Слухає і розуміє коротке монологічне висловлювання.

Має уявлення про букви і звуки,про склад; вимовляє слова по складах.

Розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння.

Має уявлення про речення, визначає кількість слів у реченні.

Складає речення за малюнком.

Сприймає прості медіа продукти: малюнки, мультфільми; бере участь у обговоренні прослуханого.

Читає прості та обернені склади з вивченими буквами; слова; речення з правильною інтонацією.

Обладнання: мультимедійний комплекс; музичний та відео супровід; розрізна азбука; набори звукових моделей; малюнок кавуна, букви, мікрофон, аркуші паперу

І. Ранкова зустріч

1.Вітання

Гра «Доброго ранку, гарного дня!»

Мені хочеться побажати всім і кожному з вас доброго ранку. То ж пограємо у гру. Я промовлятиму слова, якщо вони стосуються вас, помахайте  рукою.

  • Доброго  ранку всім дівчаткам!
  • Доброго ранку всім хлопчикам!
  • Доброго ранку тим, хто уже посміхнувся!
  • Доброго ранку тим, хто має гарний настрій!
  • Доброго ранку тим, кому сумно!
  • Доброго ранку тим, кому цікаво, що ми будемо робити!

2.Обмін інформацією. Повідомлення теми уроку

Загадка.

Круглий, як сонце,

Смугастий, бокатий.

Дуже солодкий

І трішки хвостатий.     (Кавун)

C:\Users\User\Desktop\нова 2018\конспекти НУШ\НАВЧАННЯ ГРАМОТИ\буква к\depositphotos_72144527-stock-illustration-picture-of-watermelon.jpg

  • Що таке кавун? Який він? Розкажіть, що визнаєте про нього?
  • Назвіть перший звук у слові кавун.
  • Сьогодні ми будемо вивчати новий звук і букву
  • Звук [к] ми будемо вивчати,
    Його згадаємо не раз.
    І букву, що його позначає,
    Враз запам’ятає увесь клас.
    Також читати будем, друзі,
    Склади, слова, цікавий текст.
    І скоромовку вивчим дружно,
    Й моделі слів складемо теж.

ІІ. Вивчення нового матеріалу

  1. Перегляд відеоролика

https://www.youtube.com/watch?v=uQxNrx9IjIQ

2. Ознайомлення з новим звуком
1) Виділення звука [к].

Клює курка крупку.
Крупка дрібненька, курка рябенька.

2) Вивчення скоромовки

 3) Артикуляція звука [к], віднесення його до приголосних.

Фізкультхвилинка  під пісню про сонечко

https://www.youtube.com/watch?v=9bJUYE0NTS8

 3.Вправа «Мікрофон».
-  Доберіть свої слова з новим звуком.

4. Ознайомлення з новою буквою

C:\Users\User\Desktop\нова 2018\конспекти НУШ\НАВЧАННЯ ГРАМОТИ\буква к\0940583.jpg

1). Розглядання букви. Аналіз її графічної будови. Виготовлення  (складання) букви з жолудів та каштанів

2). Місце букви в алфавіті та на «Дереві слів»

3). Друкування літери к у зошитах.

Виконання вправи «Знайди та обведи букву «ка»

450
4). Читання складів з вивченою буквою. (прямих та обернених)
 

ІІI. Робота за Букварем (с.70 – 71)

Фізкультхвилинка (вправа для очей між роботою з Букварем)

А тепер нове завдання —
Оченятам тренування:
Раз — дивлюсь удалечінь.
Два — в долоньці відпочинь.
(Вправа повторюється 20 разів.)

ІУ. Підсумок уроку
Вправа «Сніжки»

Діти на аркушах паперу друкують склади чи слова з буквою «ка», зминають аркуші у «сніжки» (зминають їх). Потім їм пропоную покидати ці сніжки. По сигналу кожен учень повинен мати у руках одну «сніжку». Діти розгортають «сніжки» і читають написане.

docx
Додано
14 листопада 2018
Переглядів
5010
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку