За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти
під керівництвом Савченко О.Я
1 клас НУШ
Навчання грамоти
За підручником «Буквар» М.Вашуленко, О.Вашуленко
Урок № 71
Тема. Звуки [ к], [к′ ], позначення їх буквою «ка». Виділення звуків[ к], [к′ ] у словах. Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи
Мета:
● ознайомлювати учнів із буквою «ка», її звуковим значенням; формувати вміння виконувати синтетичні та аналітичні дії зі звуками; вчити читати склади, слова з новою буквою, працювати з ребусами; удосконалювати навички звукового аналізу слів, уміння читати речення і тексти з вивченими літерами;
● розвивати фонематичний слух у дітей, пізнавальні інтереси, уміння порівнювати, аналізувати, збагачувати словниковий запас учнів, творчі здібності дітей, потяг до дослідництва;
● виховувати бажання вчитися, виховувати любов і бережливе ставлення до природи.
Очікувані результати:
З увагою сприймає усні репліки співрозмовника, доречно реагує на них.
Слухає і розуміє коротке монологічне висловлювання.
Має уявлення про букви і звуки,про склад; вимовляє слова по складах.
Розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння.
Має уявлення про речення, визначає кількість слів у реченні.
Складає речення за малюнком.
Сприймає прості медіа продукти: малюнки, мультфільми; бере участь у обговоренні прослуханого.
Читає прості та обернені складиЗа Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти
під керівництвом Савченко О.Я
1 клас НУШ
Навчання грамоти
За підручником «Буквар» М.Вашуленко, О.Вашуленко
Урок № 71
Тема. Звуки [ к], [к′ ], позначення їх буквою «ка». Виділення звуків[ к], [к′ ] у словах. Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи
Мета:
● ознайомлювати учнів із буквою «ка», її звуковим значенням; формувати вміння виконувати синтетичні та аналітичні дії зі звуками; вчити читати склади, слова з новою буквою, працювати з ребусами; удосконалювати навички звукового аналізу слів, уміння читати речення і тексти з вивченими літерами;
● розвивати фонематичний слух у дітей, пізнавальні інтереси, уміння порівнювати, аналізувати, збагачувати словниковий запас учнів, творчі здібності дітей, потяг до дослідництва;
● виховувати бажання вчитися, виховувати любов і бережливе ставлення до природи.
Очікувані результати:
З увагою сприймає усні репліки співрозмовника, доречно реагує на них.
Слухає і розуміє коротке монологічне висловлювання.
Має уявлення про букви і звуки,про склад; вимовляє слова по складах.
Розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння.
Має уявлення про речення, визначає кількість слів у реченні.
Складає речення за малюнком.
Сприймає прості медіа продукти: малюнки, мультфільми; бере участь у обговоренні прослуханого.
Читає прості та обернені склади з вивченими буквами; слова; речення з правильною інтонацією.
Обладнання: мультимедійний комплекс; музичний та відео супровід; розрізна азбука; набори звукових моделей; малюнок кавуна, букви, мікрофон, аркуші паперу
І. Ранкова зустріч
1.Вітання
Гра «Доброго ранку, гарного дня!»
Мені хочеться побажати всім і кожному з вас доброго ранку. То ж пограємо у гру. Я промовлятиму слова, якщо вони стосуються вас, помахайте рукою.
2.Обмін інформацією. Повідомлення теми уроку
Загадка.
Круглий, як сонце,
Смугастий, бокатий.
Дуже солодкий
І трішки хвостатий. (Кавун)
ІІ. Вивчення нового матеріалу
https://www.youtube.com/watch?v=uQxNrx9IjIQ
2. Ознайомлення з новим звуком
1) Виділення звука [к].
Клює курка крупку.
Крупка дрібненька, курка рябенька.
2) Вивчення скоромовки
3) Артикуляція звука [к], віднесення його до приголосних.
Фізкультхвилинка під пісню про сонечко
https://www.youtube.com/watch?v=9bJUYE0NTS8
3.Вправа «Мікрофон».
- Доберіть свої слова з новим звуком.
4. Ознайомлення з новою буквою
1). Розглядання букви. Аналіз її графічної будови. Виготовлення (складання) букви з жолудів та каштанів
2). Місце букви в алфавіті та на «Дереві слів»
3). Друкування літери к у зошитах.
Виконання вправи «Знайди та обведи букву «ка»
4). Читання складів з вивченою буквою. (прямих та обернених)
ІІI. Робота за Букварем (с.70 – 71)
Фізкультхвилинка (вправа для очей між роботою з Букварем)
А тепер нове завдання —
Оченятам тренування:
Раз — дивлюсь удалечінь.
Два — в долоньці відпочинь.
(Вправа повторюється 20 разів.)
ІУ. Підсумок уроку
Вправа «Сніжки»
Діти на аркушах паперу друкують склади чи слова з буквою «ка», зминають аркуші у «сніжки» (зминають їх). Потім їм пропоную покидати ці сніжки. По сигналу кожен учень повинен мати у руках одну «сніжку». Діти розгортають «сніжки» і читають написане.