Урок. Звуки [р], [р], букви Рр. Письмо великої і малої літер Рр.Правила переносу слів.

Про матеріал
 Ознайомити учнів з алгоритмом написання рядкової і великої букви Рр.  Продовжувати вчити ідентифікувати звуки й відповідні їм букви.  Формувати уміння: писати друковані, рукописні рядкові і великі букви українського алфавіту; зберігати правильну форму, широту, висоту букв.  Формувати уміння і навички каліграфічного письма.  Формувати соціокультурну компетентність учнів.  Розвивати в учнів дрібну мускулатуру руки, окомір, координацію рухів.  Виховувати шанобливе ставлення до культурної спадщини українського народу, цілеспрямованість, працелюбність, організованість, охайність, наполег-ливість, волю, прагнення до освіти упродовж життя .
Перегляд файлу

Урок

1 клас

Предмет:Письмо (навчання грамоти)

Тема уроку:Звуки [р], [р], букви Рр. Письмо великої і малої літер Рр.Правила переносу слів.

Мета уроку:

  • Ознайомити учнів з алгоритмом написання рядкової і великої букви Рр.
  • Продовжувати вчити  ідентифікувати звуки й відповідні їм букви.
  • Формувати уміння: писати друковані, рукописні рядкові і великі букви українського алфавіту;  зберігати правильну форму, широту, висоту букв.
  • Формувати уміння і навички каліграфічного письма.
  • Формувати соціокультурну компетентність учнів.
  • Розвивати в учнів дрібну мускулатуру руки, окомір, координацію рухів.
  • Виховувати шанобливе ставлення до культурної спадщини українського народу, цілеспрямованість, працелюбність, організованість, охайність, наполегливість, волю, прагнення до освіти упродовж життя .

 

Що роблять діти

Що робить учитель

Як почуваються діти

Що відчував той, хто проводив урок

Діяльність

Час, хв

Діяльність

Час, хв

Перевіряють наявність шкільного приладдя, влаштовуються зручніше.

1 хв

Звертає увагу дітей на наявність шкільного приладдя, мобілізує увагу учнів, налаштовує на навчальну діяльність

1 хв

Зацікавлено, в очікуванні нових знань

Усміхнена, спокійна, доброзичлива.

Руханка «Алфавіт» під супровід мультанімації ».

2хв.

Співає і танцює разом з дітьми. Зосереджує увагу учнів на навчальній роботі, створює робочий настрій в класі.

2 хв.

Активні, радісні, задоволені

Емоційно позитивна, усміхнена, артистична.

Повторення алгоритму написання елементу «похила з верхнім лівим і нижнім правим заокругленням» (анімація).

2хв.

Спостерігає, чи всі виконують завдання.

2хв.

Старанно повторюють під супровід диктора, ведучи рукою з олівцем в повітрі.

Спокійна, врівноважена.

Завдання:знайти і обвести в третьому рядку будиночка міста Алфавіт букви, які містять цей елемент. Колективна робота.

2 хв

Вивішує названі дітьми зразки букв на магнітній дошці, наводить фломастером названий елемент на зразку. Прислуховується до відповідей дітей.

2 хв

Уважно слухають завдання, шукають із задоволенням. Активно відповідають, називаючи букви.

Уважна, врівноважена.

Закріплення правил правильного сидіння за партою, вимоги щодо того як тримати ручку під час письма та правильно розміщувати зошит на парті.

3 хв.

Допомагає дітям зручніше облаштувати робоче місце.

3 хв.

Старанно виконують завдання.

Усміхнена, доброзичлива.

Вправа на засвоєння розліновки зошита: знайти і навести робочий рядок. Розфарбувати широкий рядок кольоровим олівцем.

2 хв.

Допомагає дітям, індивідуально коригує недоліки. Використовує словесні прийоми заохочення учнів до вивчення матеріалу.

 

2 хв.

Активно і старанно виконують завдання, намагаючись отримати похвалу вчителя.

Уважна до кожної дитини, яка потребує допомоги.

Виконують вправи для розвитку м’язів дрібної моторики руки.

5 хв.

Спостерігає, чи всі виконують завдання. Співає і виконує вправи  разом з дітьми.

5 хв.

Весело і активно повторюють за вчителем

Усміхнена, доброзичлива.

Перегляд презентації «Алгоритм написання літери Р,р».Повторення правил поєднання елементів букв.Написання  літер Р,р.

 

5 хв.

Залучає їх до активної внутрішньої розумової та зовнішньої мовленнєвої діяльності. 

5 хв.

Уважно слухають, дивляться, намагаючись запам’ятати і відтворити, працюють, допомагають один одному.

Спокійна і доброзичлива, врівноважена.

Фізкультхвилинка під відокліп «Україно – рідний край».

2 хв.

Емоційно співає і танцює разом з дітьми.

2 хв.

Діти активно  із задоволенням танцюють і підспівують, повторюючи за вчителем.

Емоційна, усміхнена, відкрита.

Запам’ятати написання слів. Побудувати звукові моделі. Групова робота.

3хв

Спостерігає чи всі впоралися із завданням. Надає допомогу в разі потреби.

3хв

Діти уважно дивляться на екран, намагаючись запам’ятати, читають слова вголос. Активно відтворюють побачене з пам’яті. Будують звукові моделі.

Спокійна і доброзичлива, врівноважена.

Вправа на формування прийомів розвитку темпу читання вголос. Читання чистомовок .

2 хв.

Уважно прислуховується до кожного.

2 хв.

Діти старанно і весело намагаються якомога швидше прочитати текст.

Зосереджена

Списування слів, поданих  друкованими літерами.

2 хв.

Ходить між рядами, надаючи допомогу.

2 хв.

Діти старанно списують.

Спокійна і доброзичлива, врівноважена.

Відтворення цілісного написання слів. «Літера сховалась».

2 хв.

Читає загадки

2 хв

Уважно слухають, відгадують.

Спокійна і доброзичлива, врівноважена.

Штрихування малюнків похилими лініями.

1 хв.

Пояснює завдання, допомагає дітям.

1 хв.

Діти із задоволенням штрихують.

Спокійна і доброзичлива, врівноважена.

Підсумок уроку

1 хв.

 

1 хв.

Відповідають на запитання

Усміхнена, доброзичлива.

 

Підсумок уроку : діти вивчили написання нової букви, визначили її звукове значення, закріпили навички написання знайомих букв, удосконалили навички звукового аналізу, розвинули увагу під час списування з друкованого тексту.

Висновок: матеріал для уроку слід добирати так, щоб зосереджувати увагу учнів на навчальній роботі, створювався робочий настрій в класі; використовувати різноманітні прийоми впливу на школярів, щоб вони не втомлювались; добирати навчальний матеріал до уроку слід добирати так, щоб зацікавити дітей, стимулювати до отримання нових знань.Слід відпрацювати не тільки рухи, міміку, голос та інтонацію, а й відібрати вербальні засоби, що зорієнтовані на рівень володіння учнями мовою, рівень їх освіченості. Особливо це стосується усних вказівок учителя щодо виконання учнями самостійних завдань.  добирати методи і прийоми, за допомогою яких учні вчаться працювати самостійно, обговорювати матеріал в парах і невеличких групах, розповідати класу про результати виконаного завдання. Це дасть можливість реалізувати систему роботи на двох рівнях, а саме: засвоєння програмового матеріалу, з одного боку, і формування комунікативно-мовленнєвих умінь, з другого.

 

 

 

docx
Додано
16 січня 2021
Переглядів
572
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку