Урок
1 клас
Предмет:Письмо (навчання грамоти)
Тема уроку:Звуки [р], [р], букви Рр. Письмо великої і малої літер Рр.Правила переносу слів.
Мета уроку:
Що роблять діти |
Що робить учитель |
Як почуваються діти |
Що відчував той, хто проводив урок |
||
Діяльність |
Час, хв |
Діяльність |
Час, хв |
||
Перевіряють наявність шкільного приладдя, влаштовуються зручніше. |
1 хв |
Звертає увагу дітей на наявність шкільного приладдя, мобілізує увагу учнів, налаштовує на навчальну діяльність |
1 хв |
Зацікавлено, в очікуванні нових знань |
Усміхнена, спокійна, доброзичлива. |
Руханка «Алфавіт» під супровід мультанімації ». |
2хв. |
Співає і танцює разом з дітьми. Зосереджує увагу учнів на навчальній роботі, створює робочий настрій в класі. |
2 хв. |
Активні, радісні, задоволені |
Емоційно позитивна, усміхнена, артистична. |
Повторення алгоритму написання елементу «похила з верхнім лівим і нижнім правим заокругленням» (анімація). |
2хв. |
Спостерігає, чи всі виконують завдання. |
2хв. |
Старанно повторюють під супровід диктора, ведучи рукою з олівцем в повітрі. |
Спокійна, врівноважена. |
Завдання:знайти і обвести в третьому рядку будиночка міста Алфавіт букви, які містять цей елемент. Колективна робота. |
2 хв |
Вивішує названі дітьми зразки букв на магнітній дошці, наводить фломастером названий елемент на зразку. Прислуховується до відповідей дітей. |
2 хв |
Уважно слухають завдання, шукають із задоволенням. Активно відповідають, називаючи букви. |
Уважна, врівноважена. |
Закріплення правил правильного сидіння за партою, вимоги щодо того як тримати ручку під час письма та правильно розміщувати зошит на парті. |
3 хв. |
Допомагає дітям зручніше облаштувати робоче місце. |
3 хв. |
Старанно виконують завдання. |
Усміхнена, доброзичлива. |
Вправа на засвоєння розліновки зошита: знайти і навести робочий рядок. Розфарбувати широкий рядок кольоровим олівцем. |
2 хв. |
Допомагає дітям, індивідуально коригує недоліки. Використовує словесні прийоми заохочення учнів до вивчення матеріалу.
|
2 хв. |
Активно і старанно виконують завдання, намагаючись отримати похвалу вчителя. |
Уважна до кожної дитини, яка потребує допомоги. |
Виконують вправи для розвитку м’язів дрібної моторики руки. |
5 хв. |
Спостерігає, чи всі виконують завдання. Співає і виконує вправи разом з дітьми. |
5 хв. |
Весело і активно повторюють за вчителем |
Усміхнена, доброзичлива. |
Перегляд презентації «Алгоритм написання літери Р,р».Повторення правил поєднання елементів букв.Написання літер Р,р.
|
5 хв. |
Залучає їх до активної внутрішньої розумової та зовнішньої мовленнєвої діяльності. |
5 хв. |
Уважно слухають, дивляться, намагаючись запам’ятати і відтворити, працюють, допомагають один одному. |
Спокійна і доброзичлива, врівноважена. |
Фізкультхвилинка під відокліп «Україно – рідний край». |
2 хв. |
Емоційно співає і танцює разом з дітьми. |
2 хв. |
Діти активно із задоволенням танцюють і підспівують, повторюючи за вчителем. |
Емоційна, усміхнена, відкрита. |
Запам’ятати написання слів. Побудувати звукові моделі. Групова робота. |
3хв |
Спостерігає чи всі впоралися із завданням. Надає допомогу в разі потреби. |
3хв |
Діти уважно дивляться на екран, намагаючись запам’ятати, читають слова вголос. Активно відтворюють побачене з пам’яті. Будують звукові моделі. |
Спокійна і доброзичлива, врівноважена. |
Вправа на формування прийомів розвитку темпу читання вголос. Читання чистомовок . |
2 хв. |
Уважно прислуховується до кожного. |
2 хв. |
Діти старанно і весело намагаються якомога швидше прочитати текст. |
Зосереджена |
Списування слів, поданих друкованими літерами. |
2 хв. |
Ходить між рядами, надаючи допомогу. |
2 хв. |
Діти старанно списують. |
Спокійна і доброзичлива, врівноважена. |
Відтворення цілісного написання слів. «Літера сховалась». |
2 хв. |
Читає загадки |
2 хв |
Уважно слухають, відгадують. |
Спокійна і доброзичлива, врівноважена. |
Штрихування малюнків похилими лініями. |
1 хв. |
Пояснює завдання, допомагає дітям. |
1 хв. |
Діти із задоволенням штрихують. |
Спокійна і доброзичлива, врівноважена. |
Підсумок уроку |
1 хв. |
|
1 хв. |
Відповідають на запитання |
Усміхнена, доброзичлива. |
Підсумок уроку : діти вивчили написання нової букви, визначили її звукове значення, закріпили навички написання знайомих букв, удосконалили навички звукового аналізу, розвинули увагу під час списування з друкованого тексту.
Висновок: матеріал для уроку слід добирати так, щоб зосереджувати увагу учнів на навчальній роботі, створювався робочий настрій в класі; використовувати різноманітні прийоми впливу на школярів, щоб вони не втомлювались; добирати навчальний матеріал до уроку слід добирати так, щоб зацікавити дітей, стимулювати до отримання нових знань.Слід відпрацювати не тільки рухи, міміку, голос та інтонацію, а й відібрати вербальні засоби, що зорієнтовані на рівень володіння учнями мовою, рівень їх освіченості. Особливо це стосується усних вказівок учителя щодо виконання учнями самостійних завдань. добирати методи і прийоми, за допомогою яких учні вчаться працювати самостійно, обговорювати матеріал в парах і невеличких групах, розповідати класу про результати виконаного завдання. Це дасть можливість реалізувати систему роботи на двох рівнях, а саме: засвоєння програмового матеріалу, з одного боку, і формування комунікативно-мовленнєвих умінь, з другого.