Урок "Звуки [в], [в’], їх артикуляція, вимова та позначення буквою «ве» (В, в). Читання буквосполучень з буквою «ве». Письмо малої букви в, з’єднань з не

Про матеріал
Тема: Звуки [в], [в’], їх артикуляція, вимова та позначення буквою «ве» (В, в). Читання буквосполучень з буквою «ве». Письмо малої букви в, з’єднань з нею. Цілі уроку: познайомити учнів з буквою В, в та її звуковим значенням; учити виділяти в слові звук, знаходити слова з вивченим звуком; формувати вміння висловлювати власну думку, вдосконалювати навички читання. Очікувальні результати: читає вголос, пошепки сполучення букв,, називає в словах відомі букви, аналізує звуки, пише нові елементи літер. позначає звуки буквами на письмі; розвиває вміння, необхідні для письма Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1. Гра «Впіймай звук» Учитель називає слова з вивченими літерами. Діти плещуть в долоні, коли чують слово з вивченим звуком. 2. Гра «Що змінилось?» Вчитель виставляє літери, діти їх запам’ятовують і заплющують очі, вчитель міняє місцями літери і доставляє ще одну літеру. — Яка буква зайва в першому і другому рядках? А И І О Н У (Зайва буква Н — позначає приголосні звуки [н], [н’].) М Н І Л С Т (Зайва буква І — позначає голосний звук [і].) III. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1. Виділення звука [в] — Послухайте вірш. Який звук найчастіше в ньому зустрічається? Вишиваю вишиваночку Я для братика Іваночка. Вишиваночка у вишеньках, Ягідками рясно вишита. Вся в мережках вишиваночка — Подарунок для Іваночка. (Звук [в]) 2.Спостереження за вимовою звука [в]: стулені губи витягуємо вперед і поштовхом повітря з голосом швидко розкриваємо їх. Отже, перешкоду для струменя повітря створюють губи, тому звук [в] — приголосний. 3.Робота з геобордами. Сконструюйте з резинок букву В. 4. Письмо маленької рукописної букви в за алгоритмом Алгоритм написання рядкової букви в («ве») 1. Починаємо писати трохи нижче верхньої рядкової лінії. 2. Ведемо з нахилом угору. 3. Заокруглюємо під верхньою міжрядковою лінією ліворуч і ведемо довгу пряму вниз до себе. 4. Біля нижньої рядкової лінії заокруглюємо праворуч 5. Торкаємось нижньої рядкової, ведемо, заокруглюючи, угору до верхньої лінії робочого рядка, де торкнувшись її, заокруглюємо ліворуч 6. Закінчуємо писати біля першого елемента — Пишемо під рахунок і-раз, і-два-і. 5. Письмо букви в повітрі 6. Письмо букви в зошиті 7.Руханка «РАЗ.ДВА.ТРИ» https://www.youtube.com/watch?v=CqOr8xqBiK4 8. Побудова звукових моделей слів ведмідь, вишні, вінок. -Назвіть слова, в яких літера «ве» зустрічається на початку слова, в середині, в кінці. 9.Тренажер для розчитування «Літера В» https://www.youtube.com/watch?v=22vkjTZe-mo 10.Читання слів: односкладових, двоскладових та трискладових; написаних з великої літери… ПІДСУМОК УРОКУ -З якою буквою ви сьогодні ознайомилися? -Який звук вона позначає на письмі? РЕФЛЕКСІЯ Робота з цеглинками LEGO -Все вдалося легко… -Було цікаво… -Я запам’ятав… -Мені було важко… -Я старався…
Перегляд файлу

Тема: Звуки [в], [в’], їх артикуляція, вимова та позначення буквою «ве»  (В, в). Читання буквосполучень з буквою «ве». Письмо малої букви в, з’єднань з нею. 

Цілі уроку: познайомити учнів з буквою В, в та її звуковим значенням; учити виділяти в слові звук, знаходити слова з вивченим звуком; формувати вміння висловлювати власну думку, вдосконалювати навички читання.

Очікувальні результати:читає вголос, пошепки сполучення букв,, називає в словах відомі букви, аналізує звуки, пише нові елементи літер.  позначає звуки

буквами на письмі; розвиває вміння, необхідні для письма Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1.   Гра «Впіймай звук»

Учитель називає слова з вивченими літерами. Діти плещуть в долоні, коли чують слово з вивченим звуком. 

2.   Гра «Що змінилось?»

Вчитель виставляє літери, діти їх запам’ятовують і заплющують очі, вчитель міняє місцями літери і доставляє ще одну літеру.

— Яка буква зайва в першому і другому рядках?

А  И І О Н У (Зайва буква Н — позначає приголосні звуки [н], [н’].)

М Н І Л С Т (Зайва буква І — позначає голосний звук [і].)

III. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Виділення звука [в]

— Послухайте вірш. Який звук найчастіше в ньому зустрічається?

Вишиваю вишиваночку

Я для братика Іваночка. Вишиваночка у вишеньках, Ягідками рясно вишита.

Вся в мережках вишиваночка — Подарунок для Іваночка. (Звук [в])

2.Спостереження за вимовою звука [в]: стулені губи витягуємо вперед і поштовхом повітря з голосом швидко розкриваємо їх. Отже, перешкоду для струменя повітря створюють губи, тому звук [в] — приголосний.

3.Робота з геобордами. Сконструюйте з резинок букву В.

4. Письмо маленької рукописної букви в за алгоритмом 

 

Алгоритм написання рядкової букви в («ве»)

1.   Починаємо писати трохи нижче верхньої рядкової лінії.

2.   Ведемо з нахилом угору.

3.   Заокруглюємо під верхньою міжрядковою лінією ліворуч і ведемо довгу пряму вниз до себе.

4.   Біля нижньої рядкової лінії заокруглюємо праворуч

5.   Торкаємось нижньої рядкової, ведемо, заокруглюючи, угору до верхньої лінії робочого рядка, де торкнувшись її, заокруглюємо ліворуч

6.   Закінчуємо писати біля першого елемента

— Пишемо під рахунок і-раз, і-два-і.

 

5.   Письмо букви в повітрі

6.   Письмо букви в зошиті

7.Руханка «РАЗ.ДВА.ТРИ» https://www.youtube.com/watch?v=CqOr8xqBiK4

8. Побудова звукових моделей слів ведмідь, вишні, вінок.

-Назвіть слова, в яких літера «ве» зустрічається на початку слова, в середині, в кінці.

9.Тренажер для розчитування «Літера В» https://www.youtube.com/watch?v=22vkjTZe-mo

 

10.Читання слів:  односкладових, двоскладових та трискладових; написаних з великої літери…

image 

ПІДСУМОК УРОКУ

-З якою буквою ви сьогодні ознайомилися?

-Який звук вона позначає на письмі?

 

РЕФЛЕКСІЯ

Робота з цеглинками LEGO

-Все вдалося легко…

-Було цікаво… -Я запам’ятав…

-Мені було важко…

-Я старався…

 

 

 

pdf
Додано
2 грудня 2021
Переглядів
1894
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку