уроки 2 клас з інформатики Урок 4.Пристрої для роботи з інформацією.

Про матеріал

Урок 4.Пристрої для роботи з інформацією.Цілі:

  • ü навчальна: ознайомитись з сучасними пристроями для роботи з інформацією;
  • ü розвивальна: розвивати спостережливість, пам'ять, мовлення;
  • ü виховна: виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери, підручники, презентація.

Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань, GCompris, Інформатика. 1-й рік навчання.

Перегляд файлу

Урок 4 Пристрої для роботи з інформацією

 

Урок 4.Пристрої для роботи з інформацією.

Цілі:

  • навчальна: ознайомитись з сучасними пристроями для роботи з інформацією;
  • розвивальна: розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення;
  • виховна: виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація.

Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань, GCompris, Інформатика. 1-й рік навчання.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання;
  • перевірка присутніх;
  • перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Учитель. Для того щоб налаштуватись на роботу, давайте розв’яжемо декілька логічних задач.

Розв’язування логічних задач

  1. Сергійкові батьки мають троє дітей. Двох із них зовуть Оленка і Світланка. Як звати третю дитину?
  2. Миколка вищий за Василька, але нижчий за Сергія. Хто з хлопчиків вищий: Василько чи Сергій?
  3. Мама дала Сергійкові 6 яблук, 3 сливи і 1 морквину. Скільки фруктів дала мама синові?
  4. Порахувати від 10 до 1, пропустивши числа 4 та 7

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Бесіда з учнями про можливості комп’ютера та сфери його використання. Повідомлення теми і мети уроку Учитель пропонує учням, спираючись на власний досвід, знання і рисунок, відповісти на запитання.

— Для чого використовують комп’ютер?

— У якій професійній діяльності людині допомагає комп’ютер?

Учитель. Сьогодні ми ознайомимося з можливостями комп’ютера. Отже, тема нашого уроку — «Що може комп’ютер».

(Учитель аналізує й узагальнює відповіді учнів.)

ІV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

V. Засвоєнняновихзнань

VІ. Фізкультхвилинка


Хто ж там, хто вже так стомився?

І наліво нахилився.

Треба дружно всім нам встати,

Фізкультпаузу почати.

Руки вгору, руки вниз.

Вгору трошки подивись.

Руки склали, як вітряк,

І покрутимося так.

Вище руки підійміть

І спокійно опустіть.

Будем дружно ми сідати

І до праці приступати.


VІІ. Формування вмінь та навичок

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.
  4. Вправи для очей.

VIII. Підбиття підсумків уроку

Фронтальне опитування

  1. Що вам сподобалось сьогодні на уроці?
  2. Чим корисний комп’ютер у супермаркеті?
  3. Як використовують комп’ютер у касах попереднього продажу квитків?
  4. Як використовують інженери комп’ютер у своїй роботі?
  5. Чим корисний комп’ютер у перукарнях?
  6. Які ще приклади використання комп’ютерів ви можете навести?
  7. Як використовують комп’ютер мультиплікатори?
  8. Чим корисний комп’ютер у бібліотеках?
  9. А як його використовують у медицині?
  10. Чим корисний комп’ютер для банків?
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Богданюк Олена Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
3 жовтня 2018
Переглядів
912
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку