Урок 4.Пристрої для роботи з інформацією.Цілі:
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери, підручники, презентація.
Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань, GCompris, Інформатика. 1-й рік навчання.
Урок 4 Пристрої для роботи з інформацією |
|
Урок 4.Пристрої для роботи з інформацією.
Цілі:
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація.
Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань, GCompris, Інформатика. 1-й рік навчання.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Учитель. Для того щоб налаштуватись на роботу, давайте розв’яжемо декілька логічних задач.
Розв’язування логічних задач
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Бесіда з учнями про можливості комп’ютера та сфери його використання. Повідомлення теми і мети уроку Учитель пропонує учням, спираючись на власний досвід, знання і рисунок, відповісти на запитання.
— Для чого використовують комп’ютер?
— У якій професійній діяльності людині допомагає комп’ютер?
Учитель. Сьогодні ми ознайомимося з можливостями комп’ютера. Отже, тема нашого уроку — «Що може комп’ютер».
(Учитель аналізує й узагальнює відповіді учнів.)
ІV. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
V. Засвоєнняновихзнань
VІ. Фізкультхвилинка
Хто ж там, хто вже так стомився?
І наліво нахилився.
Треба дружно всім нам встати,
Фізкультпаузу почати.
Руки вгору, руки вниз.
Вгору трошки подивись.
Руки склали, як вітряк,
І покрутимося так.
Вище руки підійміть
І спокійно опустіть.
Будем дружно ми сідати
І до праці приступати.
VІІ. Формування вмінь та навичок
Робота за комп’ютером
VIII. Підбиття підсумків уроку
Фронтальне опитування