уроки 2 клас з інформатики Урок 5.Комп'ютер та інші пристрої для роботи з інформацією.

Про матеріал

Урок 5.Комп'ютер та інші пристрої для роботи з інформацією.Цілі:

  • ü навчальна: ознайомити із сучасними комп'ютерами та сучасними електронними пристроями для роботи з інформацією; формувати вміння працювати з комп'ютерною мишею;
  • ü розвивальна: розвивати спостережливість, пам'ять, мовлення;
  • ü виховна: виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери, підручники, презентація.

Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань, GCompris, Інформатика. 1-й рік навчання.

Перегляд файлу

Урок 5 Комп'ютер та інші пристрої для роботи з інформацією

 

Урок 5.Комп'ютер та інші пристрої для роботи з інформацією.

Цілі:

  • навчальна: ознайомити із сучасними комп’ютерами та сучасними електронними пристроями для роботи з інформацією; формувати вміння працювати з комп’ютерною мишею;
  • розвивальна: розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення;
  • виховна: виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація.

Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань, GCompris, Інформатика. 1-й рік навчання.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання;
  • перевірка присутніх;
  • перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Тестування

1. Виберіть основне слово для предмета інформатика.

А) Комп’ютер;

Б) інформація;

В) безпека;

Г) людина.

2. Яке місце в кабінеті інформатики ти можеш зайняти?

А) Поруч з другом;

Б) на яке вкаже вчитель;

В) за комп’ютером;

Г) біля вікна.

3. Виберіть варіант відповіді, який показує, як неправильно поводитися в комп’ютерному кабінеті.

А) Заходити в кабінет спокійно;

Б) сміття викидати в кошик для сміття;

В) не бігати і не штовхатися;

Г) покласти бутерброд на клавіатуру.

4. Людина якої професії використовує комп’ютер для обчислення покупки?

А)  Банкір;

Б) касир у магазині;

В) бібліотекар;

Г) продавець-консультант.

5. Людина якої професії використовує комп’ютер для діагностики хвороб?

А) Лікар;

Б) інженер;

В) учитель;

Г) редактор.

6. У яких організаціях комп’ютер використовують для видання книжок?

А) Бібліотека;

Б)видавництво;

В) кіностудія;

Г) супермаркет.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

1. Розкажіть, де ви були на канікулах цього літа.

2. Чи користувалися ви комп’ютером, щоб грати в комп’ютерні ігри, переглядати мультики?

3. Ви брали комп’ютер із собою в подорож?

4. Як виглядає комп’ютер, який можна брати із собою в  подорож?

— Тема сьогоднішнього уроку — «Сучасні комп’ютери».

ІV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

V. Засвоєнняновихзнань

VІ. Фізкультхвилинка

Ой ходили журавлі

То великі, то малі.

Сіли собі на ріллі,

Та й співають тра-ла-лі.

VІІ. Формування вмінь та навичок

Робота за комп’ютером

Робота з  програмою, де використовується миша: наприклад, «Сходинки. Стрільці по яблуках», Серія «Пізнайко», «Незнайкова грамота. Колобок».

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.
  4. Вправи для очей.

Гімнастика для очей

  1. Міцно заплющити очі. Порахувати до трьох, відкрити очі та подивитися вдалечінь. Порахувати до 5. Повторити 4-5 разів.

VIII. Підбиття підсумків уроку

docx
Додано
3 жовтня 2018
Переглядів
377
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку