Тема: Нас чекає цирк
Клас: 1
План роботи на тиждень |
Понеділок «Куди ми їдемо?»
|
Вівторок «Артисти цирку»
|
Середа «Тварини цирку»
|
Четвер Екскурсія в цирк
|
П’ятниця Закріплення вивченого |
Оцінювання :
заохочувальне(за кожне виконане завдання учень замальовує частину кульки; одна кулька – робота одного дня)
Понеділок
«Куди ми їдемо?»
Чи любите ви подорожувати?
Яким транспортом можна пересуватися у межах нашого міста?
Гра «Знайди зайве»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мультфільм «Колеса в автобусі крутяться» (руханка у колі)
Формування груп ( діти вибирають квиток на проїзд в автобусі та за кольорами квитків знаходять свої групи. Сідають за парти з відповідним кольором автобуса)
Я дуже часто тут буваю. Перед початком вистави мені подобається ходити приміщенням та роздивлятися різних тварин. Зазвичай у холі можна сфотографуватися з конячкою, поні, верблюдом та змією. Коли лунає дзвоник, я із захопленням чекаю початку вистави. І ось світло вимикається - починається вистава.
Чого тут тільки не побачиш! Магію, фізичні вміння, почуттям гумору та сміливість. Я люблю дивитися на клоунів, повітряних гімнастів, жонглерів. Але найбільше вражають мене дресирувальники. Якою безстрашною людиною потрібно бути, щоб стояти поряд із левом чи тигром! Це дивовижне місце, у якому панує позитивна атмосфера.
Учні отримують картку-словник для запису вивчених слів (додаток 1)
Гра «Циркове лото» (додаток 2)
https://www.google.com.ua/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiPt53G-czfAhXHYlAKHbzADroQjB16BAgBEAQ&url=https%3A%2F%2Fnosorog.net.ua%2Falbomy-dlya-nakleek%2F128733-naklejki-novye-idem-v-cirk-ranok-ukr-577399.html&psig=AOvVaw3-s0-SSZgAK2UevMAV07pJ&ust=1546444685937600
а) у транспорті; б) у цирку.
Додаток 1
|
|
|
|
Додаток 2
Вівторок
Циркові професії
Незвичайні тут артисти:
клоуни, ілюзіоністи,
акробати, танцівниці,
і жонглери, й чарівниці.
Можем фокус показати,
на дротині станцювати,
і пройтися на руках,
і зіграти на губах.
|
|
|
|
|
|
|
Ззаду кожна професія : 1червона, 1 жовта, 1 синя, 1 зелена.
Кожна група отримує картку з загадкою, конверт з буквами до відгадки.
Завдання: 1)відгадай загадку; 2)виклади з букв відгадку; 3)поділи слово на склади.
1група
Хто ж це, хто такий хоробрий?
Хоч суворий, але добрий?
Вчить ведмедів танцювати,
А собак в футбола грати,
Мавп катає на слонах,
Зайченяток на вовках,
Лева й тигра обіймає.
Як він зветься? Хто вгадає?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 група
Гей ви, друзі-циркачі,
Краща вправа – це м’ячі.
За взірець я вам тепер, -
Нахвалявся цей …
|
|
|
|
|
|
|
3 група
Без м’яча, веселим словом
Я розважу, - каже …
|
|
|
|
|
4 група
Гирі кращі ніж м’ячі
так вважають …
|
|
|
|
|
|
Завдання: 1) прочитати самостійно; 2) розповісти ланцюжком; 3) списати 2 перших речення.
1 група
|
Дресирувальник – це та людина, яка керує діями тварин. В Україні її називають приборкувачем. Дресирувальник любить тварин і піклується про них. Він працює в цирку.
|
2 група
|
Жонглер - вміє спритно підкидати та ловити різні предмети. Він веселий і жартівливий. Це циркова професія. |
3 група
|
Клоун – жартівник, який розважає людей. Ще його називають блазнем. Він дуже кумедний. Це циркова професія. |
4 група
|
Силач – вправно піднімає важкі предмети. Ще його називають богатирем. Це давня циркова професія. |
Завдання:1) знайдіть конверт з назвою професії, яку вивчає ваша група; 2) складіть речення та використайте схему; 3) останнє речення складіть самостійно про вивчену циркову професію.
1 група
1 речення на трикутниках: в, працює, Багато, звірів, цирку.
2 речення на квадратах: працюють , З, дресирувальники. , ними
3 речення на кругах: кошенята., виступають , Ось, пухнасті
4 речення на прямокутниках: на , А, великі, тепер, арені, слони.
2 група
1 речення на кругах: арені, виступає, На, жонглер., цирку
2 речення на квадратах: та , яскраві, Він, м’ячі., підкидає, ловить
3 речення на трикутниках: блискучі , тепер, обручі. , кружляють, А
4 речення на прямокутниках: спритний., обручі , Цей, дуже , артист
3 група
1 речення на прямокутниках: веселі, арені, На, виступали, чоловічки.
2 речення на квадратах: великі, них, смішний , У, одяг, і, черевики.
3 речення на трикутниках: розважали, Клоуни, людей.
4 речення на кругах: голосно, Глядачі, сміялись.
4 група
1 речення на квадратах: музика., Заграла, гучна
2 речення на прямокутниках: міцний , арену, вийшов, На, чоловік.
3 речення на кругах: він, У, тримав, руках, гирі.
4 речення на трикутниках: важкі, легко, піднімав, Силач, предмети.
Учні за кольорами перегруповуються та розповідають про циркові професії, заповнюють картку-словник.
Ділять на дві групи: дізнались на уроці, інші професії (ілюзіоніст – показує фокуси; акробат – виконує вправи з стрибками, переворотами ; інспектор манежу – веде виставу; повітряний гімнаст – робить трюки у повітрі)
Середа
Тварини в цирку
Сьогодні в цирку новому
Ще з ранньої пори
Показуємо знову ми
Цікаві номери.
Із мамами, із татами
Приходьте, малюки:
знайомтесь із звірятками,
Хороші в нас звірки.
Радість для малечі –
Цирк – на цілий вечір!
Ось арени коло
І веселий клоун,
Тигри і жонглери,
Фокусники й леви,
Міми, акробати…
Цирк – дитинства свято!
І оркестри там є,
І сіяють рампи,
Сонячні одежі,
Коні на манежі!
Кіт, який рахує!
Слон, який танцює!
В цирку круглі стіни,
Запах тирси й сіна,
Купол замість стелі,
Сміху каруселі,
До небес канати!
Цирк – це завжди свято!
Радість для малечі,
Цирк – на цілий вечір!
Циркові професії |
Тварини-артисти |
|
|
|
|
|
|
|
|
Наталочка дуже любить відвідувати циркові вистави. От і сьогодні вона з мамою сіла в (дім, що по вулиці повзе, людей усюди везе. Не на курячих ногах, у гумових чобітках ), який допоміг швидку дібратись до цирку. Там їх зустрічав (той, хто квитки оглядає і тільки з ними до цирку впускає). Наталочка дала йому два квитки і через декілька хвилин дівчинка та мама насолоджувались виставою.
А на арені з’явилися (той, хто у нашої бабусі сидить у кожусі, проти печі гріється, без води умиється) і (та, у якої хвостик, як ниточка, само, як калиточка, а очі, як намистинки). Вони розсмішили усіх глядачів. Залом пішов шум, бо час виступати (пазурастому, гривастому, який може напасти) та (велика хижа киця — в плямах, смужечках строкатих йде ареною гуляти. Зуби, кігті — як ножі! Зараз буде не до ігр, бо це вийшов лютий …).
З нетерпінням чекала дівчинка виступу свого улюбленого актора, який (сам високий на зріст, замість носа в нього хвіст). А ось і він! З ним виступав ( сірий, та не вовк, довговухий, та не заєць, з копитами, та не кінь).
Швидко пройшов час. Наталочка повернулась додому. ввечері вона радісно розповідала таткові та братикові про веселу циркову виставу.
Придумай про неї загадку. Намалюй свій виступ. (індивідуальна робота)
Додаток 1
Додаток 2
Хто виступає на арені?
|
|
|
|
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
е |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Четвер
Екскурсія в цирк
П’ятниця
Презентація вивченого
Розділи: Ми знали. Це цікаво. Мої враження.
Показ номерів, імітація рухів і відгадування, загадки
https://www.google.com.ua/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiYo8TUks_fAhWEi8MKHaj-Au4QMwg8KAAwAA&url=https%3A%2F%2Famur.net%2Fkupon%2Fdeal%2Fcirk-shapito-anastasiya&psig=AOvVaw3qCXn3YKUmHUxYC4OzcKft&ust=1546520154266552&ictx=3&uact=3