2 лютого о 18:00Вебінар: Самооцінювання управлінських та освітніх процесів: нормативні орієнтири та особливості проведення

Урок з презентацією. "Закріплення звука Й’ , букви й. Ознайомлення з буквосполученням йо".

Про матеріал
Конспект уроку і презентація з теми "Закріплення звука Й’ , букви й. Ознайомлення з буквосполученням йо", допоможуть вчителеві легко організувати урок. Зроблять його цікавим і пізнавальним.
Текст.png
Перегляд файлу

Тема. Закріплення звука Й , букви й. Ознайомлення з буквосполученням йо.

Мета. Навчити правильно артикулювати звук Й, читати склади і слова з буквою й.

Формувати навичку виразного читання текстів.

 Виховувати повагу до праці пасічників, бджіл.

Збагачувати словниковий запас школярів.

 Виховувати старанність і уважність.

Обладнання: навчальна презентація, мікрофон, малюнок бджоли.

 

 

Хід уроку

 I Актуалізація знань учнів

1.Привітання, орг. момент.

Слайд 1.

2.Повторення вивченої літери.

Слайд 2.

- Яку літеру ми вивчаємо?

- Який звук вона позначає?

- Чи буває цей звук твердим?

3.Читання складів на одному диханні.

Слайд 3.

 

4. Чистомовка.

 Слайд 4.

Ай-ай-ай ми підемо в гай.

Ій-ій-ій край чарівний мій.

-Яким словом можна замінити слово край?

-А як називається наш край?

5. Розчитування.

Слайд 5.

  • Читання ланцюжка слів.

Чайка- майка-гайка-лайка-байка

  • Словникова робота над словами.
  • Пояснення слова байка. (Це художній сатиричний твір, у якому висміюються негативні риси людей.)
  • Звукова модель слова байка  -0=-0

6. Утворення нових слів.

Слайд 6.

Гай+ок=гайок

Рай+дуга=райдуга

Чай+ка=чайка

На+грій=нагрій

7.Читання стовпчиків слів.

Слайд 7.

  Сергій    Незнайко

 Андрій    Марійка

Матвій    Надійка

-Яким словом можна назвати всі ці слова?(Імена)

-Як пишуться імена людей?

-Яке зайве?

-Чому?

(З’являється картинка з Незнайком)

8.Руханка

Слайд 8.

II Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні на уроці ми побуваємо в липовому гаю. Дізнаємось, що там робили дідусь Матвій з Андрійком.

III Вивчення нового матеріалу

  • Загадка про бджолу.

Слайд 9.

  • Словникова робота. Слайд 10, 11, 12.

Рій – сім’я комах.

Гай – лісовий масив, який складається з одного виду дерев.

Лан – рівний, широкий простір. Поле.

  • Встановити відповідність схем і слів. Слайд 13.
  • Слайди 14, 15.

Пасіка господарство (ферма) для розведення бджіл. Пасікою називають кілька розміщених поруч вуликів та територію на якій вони розташовані, також пасіка може мати службові приміщення.

Вулики - «будиночки» для бджіл.

IV Опрацювання тексту «Пасіка».

Слайд 16-24.

  • Слухання тексту.
  • Мовчазне читання.

Фізкультхвилинка для очей.

 Упіймайте бджілку поглядом.

  • Читання «ланцюжком».
  • Вибіркове читання.
  • Утворення словосполучень.
  • Кросворд. (Додаток 1)

V Підсумок уроку.

1.Гра «мікрофон». Цікаві факти про життя бджіл.

Слайд 25.

2.Вербальне оцінювання.

Слайд 26.

 

 

 

     

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вивчаємо абеткуй. Йr

Номер слайду 2

=

Номер слайду 3

Читання складів на одному диханніЧа-чо-чу-чи-чі-че. Ай-ой-уй-ий-ій-ей. Чай-той-дуй-вий-рій-сей. Айк-ойк-уйк-ийк-ійк-ейк

Номер слайду 4

Чистомовка Ай-ай-ай- ми підемо в гай.Ій-ій-ій- край чарівний мій.

Номер слайду 5

Швидке читання ланцюжка слів. Чайка-майка-гайка-лайка-байка

Номер слайду 6

гай+ок=гайокрай+дуга=райдугачай+ка=чайкана+грій=нагрій

Номер слайду 7

Сергій. Андрій. Матвій Надійка. Марійка. Незнайко. Заміни одним словом

Номер слайду 8

Руханка

Номер слайду 9

З квітів мед вона збирає І у вулику ховає. Кружляє цілий день мала Здогадались хто вона?r

Номер слайду 10

Словничок Рійсім'я комах

Номер слайду 11

Гай. Лісовий масив, який складається з одного виду дерев

Номер слайду 12

Лан Рівний, широкий простір; поле

Номер слайду 13

рійгай═ ● ═ ─ ● ═

Номер слайду 14

пасіка

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Працюємо з. Знайомство з текстом «Пасіка»1. Слухання2. Мовчазне читання3. Читання ланцюжком4. Вибіркове читання

Номер слайду 17

Знайди і прочитай речення до малюнків

Номер слайду 18

Ось із вулика вилетів молодий рій.

Номер слайду 19

З дідом був і малий Андрійко.

Номер слайду 20

Липовий гай. Дідусь Матвій вивіз вулики у липовий гай.

Номер слайду 21

Гречаний лан. А неподалік – гречаний лан.

Номер слайду 22

Мед липовийгречаний. Смачний, корисний буде мед – і гречаний, і липовий.

Номер слайду 23

медрійвуликгайновиймолодийлиповийсмачний

Номер слайду 24

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}124635 ПАСіКАнеодалікмтвіймачнийййіннрр. Адол. Кросворд «Пасіка»

Номер слайду 25

Цікавинки Новонароджені бджоли починають трудитися вже на другий день свого життя. На 6–10 дні свого життя бджоли вже будують стільники і виконують «навчальні» польоти. Для того, щоб виготовити 1 кілограм меду, бджолі потрібно «налітати» 300 тисяч кілометрів і «відвідати» 10 мільйонів квіток. Щоб отримати ложку меду (30 г), 200 бджіл мають збирати нектар цілий день. Бджоли «розмовляють» між собою за допомогою мови "танцю“. Це єдина комаха, яка виробляє їжу, яку їдять люди. У бджіл дуже сильно розвинений нюх. Вони розрізняють і сприймають запахи в 1000 разів сильніше, ніж людина. Вони здатні відчувати аромат квітів на відстані 1 кілометр.

Номер слайду 26

Молодці!

Перегляд файлу

Запитання до кросворду

  1. Знаходиться близько біля чогось. (Неподалік)
  2. Яке ім’я має дідусь-пасічник? (Матвій)
  3. Яким був мед? (Смачний)
  4. Як називається сім’я бджіл? (Рій)
  5. Хто допомагав дідусеві на пасіці?. (Андрійко)

6. Яким словом можна замінити слово «поле»? (Лан)

zip
Додав(-ла)
Микита Ірина
Додано
17 листопада 2020
Переглядів
374
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку