Уроки в початковiй школi 1 клас "Ранковi зустрiчi"(тиждень 1)

Про матеріал

Проведення ранкових зустрічей з учнями у початкових класах для розвитку та вдосконалення мовленнєвих навичок, критичного, самостійного мислення дитини, подолання її комплексів, нерішучості, невпевненості, формування вміння легше адаптуватися до умов класу, а також створення в групі позитивного настрою на весь день (на матеріалі досвіду практичного застосування методики ранкової зустрічі вчителя початкових класів Євдокимової Л. В.

Перегляд файлу

КЗ «Навчально – виховний комплекс № 37 м. Кам’янського»

https://thumbs.dreamstime.com/z/blank-frame-various-kids-15828683.jpg 

 

 

 

 

   Ранкові зустрічі

                           Тиждень 1 «Я - школярик»

 

 

 

  • Знайомство зі школою
  • Моя родина
  • Емоції
  • Корисна і шкідлива їжа для молодших школярів
  • Друзі за інтересами

 

Вчитель початкових  класів,             Спеціаліст, «Старший вчитель»

Євдокимова Лариса Вікторівна.

 

 

2018 р.


Вересень

Картинки по запросу правила для учнів малюнкиТема :   «Знайомство зі школою»

I Привітання

Настрій кожен гарний має

Станьмо, діти, в дружнє  коло!

Привітаєм всіх навколо!

«Добрий день»

II   Обмін інформацією

Вправа на знайомство «Зоопарк»

Діти сідають у коло , вчитель запитує

  • Дітки , чи ходили ви до зоопарку?
  • Зараз ми влаштуємо зоопарк просто в класі.
  • Подумайте , якою тваринкою із зоопарку ви хотіли б побути кілька хвилин?
  • По черзі назвіть назву тваринки та своє ім’я.

Наприклад:  « Я – Лариса, я сова»

Коли усі назвали себе поставте справа від себе вільний стілець, двічі поплескайте руками по своїх колінах і скажіть: «Сова, сова… »,- далі двічі поплескайте руками по сидінню вільного стільця і продовжіть: «Запрошує до себе зайченятко». Дитина яка назвала себе зайчатком швидко пересідає на вільний стілець. А учень, справа від якого звільнився стілець запрошує до себе іншу тваринку. Вправа виконується доки усі діти не поміняються місцями.

III Групове заняття.

Вправа «Що станеться якщо»

(Мета: вчити дітей передбачати наслідки різних вчинків)

  • Зараз я вам зачитаю кілька ситуацій , а ви скажете до яких наслідків це може призвести?
  • Запізнитися на урок;
  • Бігати у класі;
  • Вигукнути з місця;
  • Увімкнути мобільний телефон;
  • Їсти на уроці;
  • Забути дома пенал;
  • Обізвати однокласника;
  • Малювати на партах, стінах.

 

IV. Новини класу

«Складання правил класу»

  • Які ви знаєте правила?
  • Отже, правила показують вам, що можна робити, а чого робити не можна.
  • У школі, щоб усім було добре, треба знати і виконувати особливі шкільні правила.
  • А які ви знаєте правила для школярів.

Картинки по запросу правила поведінки у школідля учнів Ð¼Ð°Ð»ÑŽÐ½ÐºÐ¸Діти складають правила за малюнками.

V. Обмін інформацією

Колективна робота. Кожен учень малює певне правило і прикріплює на дошку.

VІ. Підсумок ранкової зустрічі Вчитель: Ось, діти, наша ранкова зустріч дійшла до завершення. Ви всі були молодці, гарно працювали, поводилися чемно. Дякую вам за роботу.

 

Жовтень

 

Тема :   «Моя родина»

I Привітання

 Діти стоять у колі, кожен з учнів називає своє ім’я так, як йому подобається, щоб його називали; говорить слова-вітання, „ввічливі слова”.

Учитель:

Давайте привітаємось,

Давайте посміхнемося,

Давайте в очі глянемо,

І нам тепліше стане.

Раз рука, два рука,

Раз плече, два плече.

Голова вліво, вправо подивилась,

Посміхнулась, привіталась.

II   Обмін інформацією

- Сьогодні ми поговоримо про вашу родину та сімейні обов'язки.

- Послухайте віршик.

Раз – турботлива матуся,

Два – до татка пригорнуся,

Бабця – три, дідусь – чотири,

П'ять – сестричку полічили.

Ось така моя родина:

І привітна, і гостинна.

                          Леся Вознюк.

Запитання для обговорення:

- Скільки людей у цій родині?

- Скільки людей у вашій родині?

Знайомство.

(Запропонувати дітям по черзі назвати своє ім'я та кількість членів їхньої родини)

III. Новини класу

Розповідь учителя про значення сім’ї для кожної людини.

Гра «Доповни речення»

Я люблю свою матусю (татуся, бабусю, дідуся, сестричку …) за…

IV. Групове заняття.

Складання оповідання «Один день життя дружньої родини»

V. Підсумок ранкової зустрічі

Вчитель: Ось, діти, наша ранкова зустріч дійшла до завершення. Ви всі були молодці, гарно працювали, поводилися чемно. Дякую вам за роботу.

 

Листопад

 

Тема :   «Емоції»

I Привітання

“Я- сонце”

Діти, давайте привітаємося із сонячним промінцями і перетворимося на маленькі сонечка.

«Я- маленьке сонце. Я прокидаюся. Я умиваюсь. Я розчісую свої промінці і піднімаюся вільно і урочисто.

Я-велика Куля. В мене є багато тепла і світла.

Я- велике Сонце. Я дарую своє тепло всім: небу, хмаркам, річці, полям, тваринам, людям. Я посміхаюся від щастя дарувати тепло.»

-          Діти, який у вас став настрій?(відповіді дітей.)

Пропоную з таким настроєм провести цей шкільний день і отримати задоволення від власних успіхів.

II   Обмін інформацією

Вправа .

- Діти уявіть ситуацію і відтворіть емоції за допомогою звуків.

(Демонструю звуки якими діти можуть висловлювати певні емоції:  радість – кричати «Ура», злість – ричати, сум – голосно зітхають «Ох», огиду – « Фу- у – у », подив – «УХ - ТИ»  і т. д)

Гра «Відгадай почуття»

III. Групова робота

Гра «Який я?» (за методикою О. А. Білобрикіною)

Картинки по запросу смайлики картинки смешные Мета: виявити емоційну спрямованість загальної самооцінки дитини. (Кожній дитині пропонуються сім узагальнених характеристик, що відображають певний емоційний показник оцінки, з яких вона обирає один)  • найкращий;

            • гарний;

  • такий самий, як усі діти;

  • поганий; • гірший за всіх;

  • коли як: іноді буваю гарним, іноді — поганим;

 • не знаю.

Інструкція: «Зараз я назву тобі декілька слів, послухай їх уважно, обери одне слово, яке, на твою думку, найбільше стосується тебе».

IV. Новини класу

          Мозковий штурм.

  • Якими способами можна підняти собі настрій?

Всі відповіді дітей записують на дошці. (Погуляти на свіжому повітрі, пограти в рухливі ігри, помалювати, почитати цікаву книжку, подивитись мультфільм, заспівати веселу пісеньку)

V. Підсумок ранкової зустрічі

 Вчитель: Ось, діти, наша ранкова зустріч дійшла до завершення. Ви всі були молодці, гарно працювали, поводилися чемно. Дякую вам за роботу.

У вас є можливість створювати собі позитивний настрій.

Перегляд фрагменту мультфільму «Крихітка Єнот»

Грудень

         Тема :   «Шкідлива та корисна їжа

для молодших школярів»

I Привітання

Хто прокинувся раненько?

Ми!

Прибрав ліжечко гарненько?

Ми!

І сніданок їв корисний?

Ми!

           Хто здоровий, той сміється,

           Все йому в житті вдається.

           Він долає всі вершини,

           Це ж чудово для людини!

II   Обмін інформацією

. Проблемна ситуація.

  • Уявіть собі, що ви пішли шукати скарб і заблукали в густому лісі. І ось перед вами з’явилися три дороги. Кожна може вивести вас із лісу за певних умов. Праворуч підеш – велике багатство знайдеш, але здоров’я втратиш. Ліворуч підеш – половину багатства знайдеш і половину здоров’я втратиш. Прямо підеш – нічого не знайдеш, але здоров’я збережеш.
  • Подумайте і скажіть, яку дорогу ви оберете і чому?

. Дискусія «Яка дорога є кращою».

  • Я вважаю…..( Відповіді дітей).

Вчитель.

  • У народі говорять:
  • Здоровя – найдорожчий скарб.
  • Здоров’я – не купиш.
  • Без здоров’я немає щастя.

III. Щоденні новини.

Гра «Корисно, шкідливо».

  • Здоров’я залежить і від того, як швидко і часто ви їсте, наскільки ретельно пережовуєте їжу. Отже, щоб бути здоровим, потрібно знати правила харчування. З цими правилами ми будемо знайомитись протягом тижня.

Гра «Сніданок, обід, вечеря». В малюнках

І група – готує сніданок.

ІІ група – готує обід.

ІІІ група – готує вечерю.

IV. Групова робота.

- Пригадайте, як поводиться дитина коли вона здорова?

а) весела;

б) радісна;

в) рухлива;

г) активна;

д) позитивна.

Намалюйте два портрети: людина здорова та людина хвора.

http://1.bp.blogspot.com/-hzVOEYuxFqQ/TnLLHT6k8UI/AAAAAAAAAOA/38efJUNOhsQ/s1600/Unhappy+face.jpghttps://c1.staticflickr.com/9/8529/8673547142_ee80080ae5_b.jpg 

 

 

 

 

V. Висновок

  • Здоров’я не можна купити ні за які гроші. Тому бережіть його. Ваше здоров’я у ваших руках. Нехай ваше життя проходить під гаслом:
  • «Бути здоровим – це модно!»

Здоров’я – це сила!

Здоров’я – це клас!

Хай буде здоров’я

У вас і у нас!

VІІ. Підсумок ранкової зустрічі

 Вчитель: Ось, діти, наша ранкова зустріч дійшла до завершення. Ви всі були молодці, гарно працювали, поводилися чемно. Дякую вам за роботу.

 

 

 

 

 

Січень

Тема :   «Друзі за інтересами»

I Привітання

Добрий день, дорогі друзі1

Добрий день!

На вас чекає гарний день.

Бачу, всі веселі і здорові

До заняття всі готові!

 Діти, давайте сьогоднішню зустріч розпочнемо з побажань.

- Доброго ранку, Марійко, я бажаю тобі веселого дня!

- Доброго ранку, Лесику, я дуже радий тебе бачити!

- Вітаю тебе, Тетянко, я хочу щоб день у тебе був щасливим!

Мета. Така розминка формує культуру мовлення, привчає використовувати етикетні формули.

II. Щоденні новини.

  • Сьогодні ми поговоримо про ваші смаки і захоплення. Ви розкажете про своє хоббі і дізнаєтесь, чим люблять займатися ваші однокласники.

Руханка

«Сонце світить на тих..»

За командою «Сонце світить на тих, хто любить…» діти кілька разів міняються місцями :

  • Котів;
  • Собак;
  • Морозиво;
  • Одяг білого кольору:
  • Вдягати Джинси.
  • Що називалося – приклади смаків чи захоплень?
  • Що, на вашу думку, означає прислів’я «Про смаки не сперечаються»?
  • Висновок: мати різні смаки – цілком природно і не варто сперечатися через це.

III. Обмін інформацією.

Гра «Крокодил» (За рухами дитини відгадати її захоплення чи хоббі)

IV. Групова робота

Завдання .

  • C:\Users\Лора\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\20180406_214146.jpgЗнайди на кульках захоплення хлопчиків , захоплення дівчаток, а також, те чим люблять займатися усі діти. Зафарбуй кульки дівчаток рожевим кольором, кульки хлопчиків – блакитним, усіх дітей – жовтим.

 

 

 

 

 

 

VІІ. Підсумок ранкової зустрічі

Вчитель: Ось, діти, наша ранкова зустріч дійшла до завершення. Ви всі були молодці, гарно працювали, поводилися чемно. Дякую вам за роботу.

 

 

 

 

ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА

  • Посібник для вчителя «Вчимося жити разом» 2016 р. Воронцова Т.В.

          с. 59 – 61, 66 – 67, 92 – 93.

ІНТЕРНЕТ-ДЖЕРЕЛА

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Федорова Оксана Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Панченко Наталія
    Цікавий матеріал! Щиро дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Ковбасюк Ірина Ігорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 квітня 2018
Переглядів
9539
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку