Уроку англійської мови у 1 класі ``Let`s Play And Learn English!``

Про матеріал

Авторська розробка уроку англійської мови у 1 класі ``Let`s Play And Learn English!``

має за мету: - повторити і закріпити раніше вивчений лексичний матеріал; - формувати вміння учнів уживати вивчені ЛО у граматичних структурах з дієсловами `` to be``, ``to have``,``to like``, ``can`` у Present Simple; - повторити вивчені літери англійського алфавіту, назви кольорів, цифри 1-10.

- розвивати пам'ять,увагу учнів,мовленнєві навички, фонематичний слух, правильну вимову; - розвивати інтерес, позитивну мотивацію учнів до вивчення англійської мови шляхом використання на уроці різноманітних ігор,пісень,віршів,ЗЗТ.

- виховувати культуру спілкування ; - формувати такі позитивні риси характеру,як доброзичливість,активність та толерантність.

Перегляд файлу

ОПОРНИЙ ЗАКЛАД -                                                                                          НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС  «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ –ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД - ПОЗАШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД-ГІМНАЗІЯ»                                                                                                                   АСКАНІЯ-НОВА СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 

 

 

``Let`s Play  And Learn  English!``

 

план-конспект                                                                           уроку англійської мови у 1 класі

 

 

 

 

 

Підготувала                                                                                                        учитель англійської мови: Л. Л. Малик

 

 

Тема уроку:  ``Let`s Play  And Learn  English!``

Мета уроку:  

Практична:                                                                                                                                       - повторити і закріпити раніше вивчений лексичний матеріал;                                                                                                                                 - формувати вміння учнів уживати вивчені ЛО у граматичних структурах                       з дієсловами `` to be``, ``to have``,``to like``, ``can`` у Present Simple;

 - повторити вивчені літери англійського алфавіту, назви кольорів, цифри 1-10.                                                                           

 Розвивальна:                                                                                                                               - розвивати пам'ять,увагу учнів,мовленнєві навички, фонематичний слух, правильну вимову;                                                                                                                                  - розвивати інтерес, позитивну мотивацію учнів до вивчення англійської мови шляхом використання на уроці різноманітних ігор,пісень,віршів,ЗЗТ.                                                                                                                                     

Виховна:

 - виховувати  культуру спілкування ;                                                                                                         - формувати такі позитивні риси характеру,як доброзичливість,активність та толерантність.      

Обладнання: ноутбук, смайлики-наклейки, мікрофон, тематичні малюнки, іграшки, м`яч, англійський алфавіт, відеозаписи англійських пісень та зарядок.                                                                                                              

Джерела:

1.Несвіт А. М. Англійська мова: підручник для 1 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Генеза, 2012.

2. http://www.youtube.com/             

 

 

 

 

 

 

Перебіг уроку                                                                                                                                

I.  Організаційна частина уроку                                                                               Greeting                                                                                                                                   T. Stand up, please! Good morning, boys and girls!                                                                    Cl. Good morning, teacher!                                                                                                          T. Nice to meet you!                                                                                                                   Cl. Nice to meet you!                                                                                                                          T. Sit down, please!                                                                                                                     T.Let`s sing ``Hello song``   (See ``A Simple Greeting Song For Children``)            Warmer   T. Let`s play  ``Echo Game``                                                                                    T. Are you nice (kind, happy)?                                                                                                 Cl. Nice (kind, happy).       

Aim T.Let`s play and learn English. (Смайлики-наклейки сьогодні уважно спостерігатимуть за вашою роботою. Але оцінити себе у кінці уроку ви маєте самі. Якщо ви добре працювали – візьмете один смайлик, якщо дуже добре -два смайлики «посміхатимуться» вам з обкладинки вашого зошита).                                        

II.  Основна частина уроку                                                                                                      1.Рольова гра «Інтерв`ю»                                                                                                          T. До нас завітала учениця з Англії. Хоче з вами познайомитись.                              Answer the questions, please. P.              Cl.   (мікрофон)                                                                                      1. What is your name?                                                                                                                  2. How old are you?                                                                                                                        3. Where are you from?                                                                                                                  4. Have you got a father ( a mother, a sister, a brother, an aunt, an uncle, a granny,                  a grandpa, a cousin, a friend) ?                                                                                            5. What season is it?                                                                                                                    6. Do you like spring (winter, summer, autumn)?                                                                     Thank you.

 

2. Ігри на вживання структур групи It is a dog.                                                                    a)  T. Let`s play ``Poets``(учні рядами складають вірші за тематичними малюнками, використовуючи структуру  It is a .)                                                              b) Memory game ``What is missing?``                                                                                       c) Guessing game ``What is my favourite toy?``                                                                             3. Movement activities  ``Hands up``                                                                                       4. Ігри на вживання структур з дієсловом ``can``.                                                             a)  T. Do and say!                                                                                                                           I can swim like a fish.                                                                                                                        I can fly like a bird.                                                                                                                     I can run like a horse.                                                                                                                      I can climb like a monkey.                                                                                                                       I can jump like a frog.                                                                                                                          I can hop like a hare.                                                                                                                        I can walk like a bare.                                                                                                                     b)  T. Let`s play ``Boasters``   P1 (надягає маску тваринки)   I can … like a … .etc. c)  T. Complete the sentences. The lion can …     .  (playing a ball)                                         5. Game ``Grab it`` гра на вживання структур з дієсловом ``have``.                              6. T. Let`s do exercises. Movement activities  ``Clap your hands``                                                                                 7. T. Let`s count from 1 to 10  ``Counting to Ten Fun``  (numbers 1-10)                              8. Ігри на засвоєння англійського алфавіту                                                                      a)  T. Let us see who knows ABC. Stand up, please! (Учитель роздає букви англійського алфавіту кожному учневі. Учні по черзі називають отримані букви. Якщо правильно - сідають, ні - стоять до тих пір, поки не назвуть правильно.)                b) Діти складають англійський алфавіт із букв «магнітної азбуки» на дошці.                      с)  T. Let us sing   ``ABC Song For Children``                                                                          III. Summerizing. (діти розповідають,що найбільше сподобалось на уроці)

Evaluation. За допомогою смайликів діти самі оцінюють свою роботу на уроці.  Singing ``A Colour Song For Kids``.                                                                                          Saying Goodbye.                                                                                                                             T. Stand up, please! Thank you for your work! The lesson is over. Goodbye.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 травня 2018
Переглядів
1453
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку