Урок "Пагін: будова та основні функції"

Про матеріал

Розробка уроку для 6 класу з використанням інтерактивних методів навчання. Тема уроку "Пагін: будова та основні фунуції"

Перегляд файлу

Тема. Пагін: будова та основні функції.
Мета: сформувати в учнів поняття про пагін як вегетативний орган, ознайомити з       
            будовою, функціями та різноманітністю пагонів; розвинути в учнів вміння
             розрізняти різні види пагонів між собою; сприяти усвідомленню рослини як
             цілісного організму; виховати бережливе ставлення до природи.
Поняття і терміни уроку: пагін, вузол, міжвузля, листок, пазуха листка.
Обладнання і матеріали: живі рослини (вазони), гербарій, зображення рослин
              (з використанням інтерактивної дошки), зошити, підручник.
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація опорних знань і умінь учнів.
«Мозковий штурм»
1. Які органи рослини називають вегетативними?
2. З яких частин складається пагін?
3. Які ви знаєте пагони?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів

«Коло ідей»
Для виконання завдання розшифруйте QR-код.

(Як ви гадаєте, чому підземна і надземна частини рослини влаштовані по різному?)

ІV. Повідомлення теми і мети уроку.

V. Вивчення нового матеріалу.
Пагін – це надземний вегетативний орган, який складається із стебла, бруньок і листків.

Похожее изображение

Розглядаємо основні частини пагона (на прикладі кімнатних рослин).

«Мікрофон»
Обговорюємо  значення частин пагона для рослини.

Перегляд відео «Ріст пагона» https://www.youtube.com/watch?v=aWejRqY5yJ4

VІ. Узагальнення і систематизація знань

Руханка 
Пагін тягнеться до сонця  (руки піднімають діти вверх)
Може гляне він в віконце  (нахиляють руки до вікна) 
Вітер сильний пагін гнеться (нахиляються вправо, вліво)
Листячко на нім трясеться (трусять ручками)
Раптом вітер чомусь стих  (діти завмирають) 
Розберемсь в питаннях цих (сідають на місця)

Лабораторне дослідження №5
Тема. Будова пагона.
Мета: дослідити будову пагона.
Для дослідження необхідно: пагони дерев та кущів, гербарні матеріали.
Завдання дослідження:
1. Розгляньте запропоновані вам пагони рослин.
2. Знайдіть вісь пагона – стебло; листки; вузли; міжвузля.
3. Зазначте складові частини пагона на малюнку.
Результати дослідження
 

 

VІІ. Підведення підсумків 
Зайди за посиланням  https://learningapps.org/display?v=pvjw7wxpa19 та виконай вправу у додатку LearningApps
 
“Н езакінчене речення”: 
Мені сподобалось …… 
Відкриття для мене…… 
Мені не сподобалось… 

Оцінювання.

VІІІ. Повідомлення домашнього завдання 
 1. Вивчити §25.
2. Придумати запитання для сусіда по парті  і закодувати його, тобто створити QR-код.

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, Розробки уроків
Додано
20 березня 2020
Переглядів
1024
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку