Різноманітність організмів. Тварини. Немає нічого більш винахідливого, ніж природа. Цицерон
Номер слайду 2
Цілі уроку:навчальна: сформувати знання про особливості будови тварин, їхні органи, головну відмінність від рослин, збагатити знання учнів про тварин, їхнє значення для природи взагалі і людини зокрема;розвивальна: удосконалювати навички спостерігати за тваринними організмами, порівнювати їх; складати опорні схеми та працювати з ними; навчатись за допомогою гри;виховна: виховувати моральну відповідальність за збереження тваринного світу, відповідальність за друзів наших менших, прагнення досліджувати навколишній світ. Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Номер слайду 3
Методичне, дидактичне та технічне забезпечення: Методичне, дидактичне та технічне забезпечення: підручник, фото тваринних організмів, зошити, відеоматеріали з Інтернет-ресурсів, таблиці «Будова тіла ящірки», «Скелет кішки», «Будова та різноманітність ссавців», муляжі різних тварин. Очікувані результати: учні дізнаються про різноманітність тварин у природному середовищі, їхні характерні властивості, значення тварин у природі та в житті людини
Номер слайду 4
Прийом «Віршовані рядки»Мають хвіст і гострі зуби,Кігті випускають. Що брати це наші менші,Люди добре знають. Вміють плавати, стрибати,Вигинають спинки. Спробуй їх тепер назвати!Звісно, це...
Номер слайду 5
Прийом «Дивуй»Цікаво знати! Найменший птах України — корольок (5 г), а найважчий —» дрохва (20 кг). Лелека на добу може здолати відстань до 400-500 км, його дзьоб сягає 19 см. Найрухливіша голова у сови. Синиця за добу з’їдає стільки ж комах, скільки важить сама. Зозуля з’їдає за день 39 коників, 43 капустяних черв’яки, 5 личинок хруща, 4 павуки та багато інших комах. Одна сова з’їдає за літо 1000 полівок сірих, зберігаючи 1 тонну зерна. У тілі горобця 2550 пір’їн, у синички навесні — 2665, а восени — 3011.