УРОКУ Тема "Волейбол 9 клас"

Про матеріал
1. Вдосконалювати техніку виконання прийому і передачі м`яча зверху та знизу двома руками. 2. Вивчення техніки виконання верхньої прямої подачі. 3. Оцінити правила гри в волейбол(за допомогою навчальних карток). 4. Сприяти розвитку сили, швидкісно-силових якостей засобами рухливих ігор, естафет.
Перегляд файлу

КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗКУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ  9 КЛАСУ

Модуль: волейбол.

Мета: виховувати інтерес і прагнення до самовдосконалення, зберігати та зміцнювати здоров`я учнів.

Завдання уроку:

  1. Вдосконалювати техніку виконання прийому і передачі м`яча зверху та знизу двома руками.
  2. Вивчення техніки виконання верхньої прямої подачі.
  3. Оцінити правила гри в волейбол(за допомогою навчальних карток).
  4. Сприяти розвитку сили, швидкісно-силових якостей засобами рухливих ігор, естафет.

Тип уроку: навчальний.

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: волейбольна сітка, волейбольні м`ячі, свисток, секундомір, навчальні картки, ручки.

Тривалість уроку: 45хв.

п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина уроку( 13хв.)

1.

Шикування в шеренгу. Привітання. Повідомлення завдань уроку. Техніка безпеки на уроці.

1хв

фронтальний метод

2.

Стройові вправи: повороти наліво, направо, кругом. Вимірювання ЧСС.

30с

 

10с

одночасний спосіб виконання

3.

Ходьба:

- звичайна в обхід спортзалу;

- на п`ятках, руки вгору;

- на носках, руки в замок, вгору;

- на зовнішній стороні стопи, руки в сторони;

- на внутрішній стороні стопи, руки за спину;

- в присіді;

2хв

звернути увагу на правильну поставу

4.

Біг:

- звичайний;

- приставним кроком лівим боком;

- приставним кроком правим боком;

- спиною вперед;

- з підскоками.

- з прискоренням.

2хв

дистанція 1,5м

 

 

 

 

 

 

 

5.

Стрибки:

- в присіді;

- на правій нозі;

- на лівій нозі.

Перешикування в дві шеренги.

1хв

по діагоналі спортзалу

6.

Загально-розвиваючі вправи на місці:

1) В.п. ноги нарізно, руки на пояс.

1-3- кругові рухи головою вправо. 4-в.п.5-8- теж, вліво.

2) В.п. ноги нарізно, руки на пояс.

1-2- нахил голови вперед;

3- нахил голови назад. 4-в.п.

3) В.п. ноги нарізно, руки перед грудьми в  «замок» зігнуті.

1- руки вперед.2- в.п.3- руки над головою.4-в.п.

4) В.п. ноги нарізно, руки вгору.

1-3- колові рухи руками вперед.4-в.п.

5-7- колові рухи руками назад.8-в.п.

5) В.п. ноги нарізно, права вгору, ліва вниз.

1-3- відведення прямих рук назад.4-в.п.5-7- те саме, з зміною положення рук.8-в.п.

6) В.п. ноги нарізно, руки перед собою.

1- поворот тулуба вліво. 2-в.п.3- поворот тулуба вправо.4-в.п.

7) В.п. ноги нарізно, руки на пояс.

1- нахил тулуба вліво.2-в.п.3- нахил тулуба вправо.4-в.п.

8) В.п. ноги нарізно, тулуб нахилений вперед, руки в сторони, вправа «млин».

9) В.п. о.с.

1- упор присівши;

2- упор лежачи;

3- упор присівши;

4- о.с.

Вимірювання ЧСС.

 

 

4 рази

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

 

6 разів

 

 

 

4 разів

 

 

 

6 разів

 

 

4 рази

 

10с

темп виконання повільний

 

Основна частина уроку (29хв.)

1.

Прийом та передача м`яча зверху в парах.

4хв

груповий метод

звернути увагу на роботу рук

2.

Прийом та передача м’яча знизу в парах.

4хв

слідкувати за стійкою гравця

3.

Верхня пряма подача:

а) в зони 4, 3, 2.

б) в зони 5, 6, 1.

5хв

не заступати на лінію подачі

4.

Оцінювання правил гри в волейбол за допомогою навчальних карток (картки додаються.)

3хв

індивідуальний метод

5.

Навчальна гра.

Вимірювання ЧСС

12-13хв

10с

звернути увагу на групові взаємодії

Заключна частина уроку (3 хв.)

1.

Шикування.

Вправи на відновлення.

10с

в одну шеренгу

2.

Підведення підсумків уроку.

1хв

фронтальний метод

3.

Виставлення оцінок.

30с

індивідуальний метод

4.

Домашнє завдання:

вправи на силу:

 згинання і розгинання рук в упорі лежачи:

хлопці 2* 15-25 разів;

дівчата: 2*10-12 разів.

1хв

слідкувати за правильним виконанням (батькам)

5.

Організований вихід з залу.

20с

в колону по одному

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток:

Модуль «Волейбол»

Картка 1

  1. Які розміри волейбольного майданчика:

а) 14м х 7м;  б) 18м х 9м;  в) 20м х 10м?

  1. Суддя показує гравцеві жовту картку. Яке покарання за цим слідує:

а) вилучення з поля;

б) зауваження;  в) попередження?

  1. Чи може команда взяти одночасно дві перерви на відпочинок:

а) так;  б) ні;

в) за рішенням судді?

  1. Скільки  часу триває перерва на відпочинок під час гри:

а) 1хв;  б) 40с;  в) 30с?

5.Яка відстань між середньою лінією і лінією нападу:

а) 3м;  б) 4м;  в) 2,5м?

6.Чи відбувається зміна сторін поля перед кожною партією:

а) ні; б) так;  в) тільки перед вирішальною?

7. Скільки часу має гравець на виконання повторної подачі:

а) 4с;  б) 8с;  в) 3с?

     8.Якою має бути висота сітки для жінок:

а) 2,20м;  б) 2,26м;  в) 2,24м?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Модуль «Волейбол»

Картка 2

1.Яке рішення повинен прийняти суддя, якщо команда порушує черговість подачі:

а) відновити правильне розміщення і повторити подачу;

б) відновити правильне розміщення і покарати команду втратою подачі;

в) відновити правильне розміщення, зробити гравцеві попередження і повторити подачу?

2.Кому після закінчення матчу можна підписувати протокол гри з отриманими результатами:

а) капітанові;  б) тренерові?

3.Якою має бути мінімальна висота залу для гри в волейбол:

а) 8м;  б) 7м;  в) 6,5м?

4.Скільки часу після свистка судді надається гравцеві для подачі м`яча :

а) 5с;  б) 8с;  в) 10с?

5.Чи може проводитися жеребкування (для визначення першої подачі і сторони майданчика) перед грою у вирішальній партії:

а) так;  б) ні;  в) за рішенням судді?

6.Суддя показав гравцеві червону і жовту картки в різних руках. Яке покарання за цим слідує:

а) зауваження;  б) вилучення;  в) дискваліфікація?

7.Яке рішення має прийняти суддя, якщо подачу м`яча було виконано до його свистка:

а) повторити подачу;  б) покарати команду втратою подачі?

8.Чи може суддя дозволити грати босоніж:

а) ні;

б) так?

 

doc
Додано
29 березня 2020
Переглядів
732
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку