План-конспект
відкритого уроку
з фізичної реабілітації
на тему:
«Лікувальна гімнастика з елементами аеробіки. Загальнорозвиваючі вправи на формування та корекції постави . Спеціальні вправи з елементами степ-аеробіки. Рухлива гра «Сліпі кошенята». Дихальна вправа "Трубач"».
студентки 142 групи
спеціальності 5.01010201 «Початкова освіта»
Стахнюк Антоніни Володимирівни
м. Берислав
2018 р.
Тема: Лікувальна гімнастика з елементами аеробіки. Загальнорозвиваючі вправи на формування та корекції постави . Спеціальні вправи з елементами степ-аеробіки. Рухлива гра «Сліпі кошенята». Дихальна вправа "Трубач"
Завдання:
Тип уроку: комбінований.
Методи навчання: - словесні (команда, пояснення, підрахунок);
- наочні (показ вправ);
- практичні (виконання вправ).
Форма проведення: лікувальна гімнастика з елементами аеробіки.
Методи організації учнів на уроці: фронтальний, груповий.
Інтерактивні методи: ігровий, «Кооперативна діяльність».
Здоров’язберігаючі технології: рухлива гра “Сліпі кошенята”, дихальна вправа “Трубач”, аерація навчального приміщення, фітомодуль.
Міжпредметна інтеграція: фізіологія людини, анатомія, валеологія, гігієна, основи здоров я, фізична культура.
Інвентар: гімнастичні обручі, свисток, степ-платформи, гімнастичні килимки.
Місце проведення: спортивна зала.
Література:
Інтернет ресурси
4. Упражнение степ-аеробіки [Електроний ресурс] // Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=ZvyIm9_r4Vk. - Назва з екрану.
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Методичні вказівки |
I. |
Підготовча частина |
10-13 хв |
|
|
«Клас в одну шеренгу ставай!» «Рівняйсь!» «Струнко!». |
|
Слідкую за дисципліною.
|
- Добрий день, діти! |
|
|
|
На сьогоднішньому занятті ми з вами вивчимо комплекс загальнорозвиваючих вправ з обручами, виконаємо вправи з елементами степ-аеробіки, пограємо в рухливу гру “Сліпі кошенята” та виконаємо дихальну вправу “ Трубач”. |
|
|
|
|
- стопи паралельні; - коліна випрямлені; - живіт підтягнутий; - грудна клітка вперед; - плечі опущені і відведені назад; - голова прямо, руки вздовж тулуба, вільно, по середній лінії тіла.
|
1 хв |
Перевіряю та корегую поставу.
|
|
Повороти на місці «Ліво-руч!», «Право-руч!», «Кру-гом!»
|
30 с |
Слідкую за правильністю виконання. |
|
Різновиди ходьби
|
1 хв |
Утримувати правильну поставу, голову прямо. |
|
1 хв |
Голову не нахиляти вниз. Спину тримаємо прямо. |
|
|
1 хв |
Під час ходьби стопи ставити паралельно одна одній. Утримувати рівновагу. |
|
|
1 хв
|
Спину утримувати прямо . |
|
|
1 хв |
Виконувати активні рухи руками вперед-назад. |
|
Прискореною ходьбою - руш! |
3 хв |
|
|
Різновиди бігу
|
1 хв |
Тримаємо дистанцію. |
|
|
1 хв |
Тримаємо дистанцію. Не відхиляємося назад. |
|
|
1 хв |
Тримаємо дистанцію. |
|
II. |
Основна частина Лікувальна фізична культура |
27-30 хв |
|
|
1. Вправи загального впливу на організм з гімнастичними обручами В.п. - о.с. обруч опущений. 1-підняти обруч перед собою (вдих); 2-підняти обруч над собою подивитись у віконечко (видих); 3-опустили обруч перед собою (вдих); 4-в.п.(видих).
|
6-8 р. |
Слідкувати за правильністю виконання.
|
В.п. ноги нарізно, обруч опущений. 1-прогнутись вперед, руки з обручем витягнути перед собою (вдих); 2-в.п. (видих).
|
6-8 р. |
Виконати вправу в середньому темпі Виправляю помилки. |
|
В.п.-о.с., обруч опущений. 1-поворот вправо, руки з обручем витягнуті вперед (вдих); 2-в.п. (видих); 3-поворот вліво (вдих); 4-в.п(видих).
|
6-8 р. |
Стопи від підлоги не відривати. Вправу виконати в середньому темпі. |
|
В.п. - упор лежачи на животі; 1-3"Змійка” прогнутись (вдих); 2-4"Гора” піднятись (видих)
|
6-8 р. |
Вправу виконувати в положенні лежачи. Темп середній. |
|
В.п. - упор лежачи на спині (обруч покласти на підлогу збоку); 1-3"Стрілочка” (піднімання тулуба)(вдих); 2-4упор лежачи на спині (видих)
|
6-8 р. |
Під час піднімання тулуба на руки не опиратися. Темп середній. |
|
В.п. - о.с. обруч перед собою на підлозі; 1-3 стрибок в обруч; 2-4 в.п.
|
6-8 р. |
Стрибки виконувати енергійно. Темп середній. |
|
з елементами степ-аеробіки 1. Вправа «Степ-тач» В.п. - стоячи біля платформи вузька стійка руки опущені. 1 — права нога торкається лівої сторони степ-платформи; 2 — в.п.; 3 — ліва нога торкається правої сторони платформи; 4 — в.п.
|
6-8 р. |
Утримуємо рівновагу, темп середній, слідкую за правильністю виконання. |
|
2. Вправа «Теп-ап». В.п. - о.с. обличчям до платформи. 1 — ліву ногу ставимо на платформу, праву ставимо на носок, переносимо вагу на опорну ногу); 2 — в.п.; 3 — праву ногу ставимо на платформу а ліву на носок на платформу; 4 — в.п. |
4-6 р. |
Виправляю помилки, темп середній. |
|
3. Вправа «Бейсік-степ». Крок виконується на рахунок 4, без зміни попередньої ноги.
|
4-6 р. |
Слідкую за правильністю виконання. |
|
4. Вправа «Бі-степ». Провідний корк від «Бейсіка», відрізняється широким розташуаанням ніг, також виконується на рахунок 4 без зміни попередньої ноги.
|
4-6 р. |
Виправляю помилки. Слідкую за правильністю виконання. Темп середній |
|
5. Вправа «Кроку-степ». Чергуємо «Крос-степ» з «Бейсік-степом».
|
4-6 р. |
Слідкую за правильністю виконання. Темп середній. |
|
6.Вправа «Мамбо». Виконання на рахунок 4 без зміни попередньої ноги, вагу тіла переносимо на праву ногу. Теж саме виконуємо на ліву ногу. |
4-6 р. |
Слідкую за виконанням. Темп середній. |
|
7. Вправа «Ні-ап» або «Коліно», виконується на рахунок 4 дає зміну попередній нозі. |
4-6 р. |
Коліно вільній нозі дає змогу піднятися не вище тазового суглобу, тулуб не нахиляємо вперед. |
|
8. Вправа «Репітерс три коліна», виконується на рахунок 8, дає зміну попередній нозі. |
4-6 р. |
Слідкую за правильністю виконання. Темп середній. |
|
9. Вправа «Кьол» або «Закид», виконується на рахунок 4 відповідно три закида на рахунок 8, проводимо зміну ніг. |
4-6 р. |
Слідкую за правильністю виконання. Темп середній. |
|
10. Вправа «Ліфт сайд» або «Відведення ноги в сторону», виконується на рахунок 4 дає зміну попередній нозі. |
4-6 р. |
Нога підіймається не вище тазо-стегнового суглобу. Темп середній. |
|
1. Самовитягування з вихідного положення стоячи В.п- сісти на п’яти, руки витягнути вперед, нахил тулуба вперед не відриваючи таза від п’яток. |
6-8 р. |
Слідкую за правильним виконанням вправи. Виправляю помилки. Проводжу рахунок |
|
Мета: формування навичок правильної постави, координація рухів. Двоє дітей(кошенят) стоять поряд, закривши очі, на відстані витягнутої руки. Решта дітей(миші) по сигналу навкарачки або пластунські проповзають між тими, що стоять. Кошенята, що стоять, не розплющують око, намагаються доторкнутися до мишок. Той до кого доторкнулися стає сліпим кошенятком, а кошеня стає мишенятком.
|
3-5 хв |
Слідкую за правилами гри. Виправляю помилки. Контролюю дисципліну.
|
|
III |
Заключна частина
|
2-5 хв |
|
|
1. Дихальна вправа для профілактики захворювань верхніх дихальних шляхів “Трубач” В.п. - сидячи, кисті рук затиснуті в трубочку, підняті ноги. Повільно видихаючи, повільно промовляючи “п-ф-ф-ф-ф” Повторити 4-5 разів.
|
1 хв |
Слідкую за правильністю виконання вправи. |
2. Підсумок уроку Ми виконали загальнорозвиваючі вправи з обручами, повторили елементи степ-аеробіки, пограли в рухливу гру “Сліпі кошенята” та виконали дихальну вправу “Трубач”. |
30 с |
Підводжу підсумок уроку. |
|
3. Завдання додому Виконати вправу на самовитягування та дихальну вправу “Трубач” |
30 с |
Організований вихід із спортивної зали |