Тема:
Профілактика захворювань незбалансованого харчування.
Харчові добавки. Симптоми харчового отруєння.
Мета: дізнатися про наслідки незбалансованого харчування; ознайомити із поняттям «харчові добавки» та їх впливом на організм людини; продовжити формувати вміння розпізнавати ознаки харчового отруєння та хвороби, що з ним пов'язані, здоров'язбережувальні харчові звички;розвивати аналітичне мислення, спостережливість, вміння працювати у групі; виховувати бережливе ставлення до свого здоров'я.
Урок з основ здоров’я в 8 класі
«Здоров’я значно більше залежить від наших звичок
та харчування, ніж від майстерності лікаря»
Д.Леббока
Тема:
Профілактика захворювань незбалансованого харчування.
Харчові добавки. Симптоми харчового отруєння.
Мета: дізнатися про наслідки незбалансованого харчування; ознайомити із поняттям «харчові добавки» та їх впливом на організм людини; продовжити формувати вміння розпізнавати ознаки харчового отруєння та хвороби, що з ним пов’язані, здоров'язбережувальні харчові звички; розвивати аналітичне мислення, спостережливість, вміння працювати у групі; виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я.
Обладнання: ілюстративний матеріал до теми уроку, картки для вправи «Встанови відповідність» (за кількістю учнів), таблиці «Харчові добавки», упаковки від продуктів харчування (мівіна, чіпці, морозиво, газована вода тощо);
Тип уроку: комбінований.
ХІД УРОКУ
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
1. Привітання, створення позитивного настрою.
* З яким настроєм ви прийшли на урок?
2. Вправа «Очікування»
* Чого ви очікуєте від уроку, однокласників, від мене ? (Відповіді учнів)
* Ми докладемо зусиль, щоб ваші очікування збулися.
ІI. АКТУАЛІЗАЦІЯ ЖИТТЄВОГО ДОСВІДУ ТА ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ
Пропоную всім назвати своє ім’я та продовжити фразу: « Я думаю, що правильно харчуватися – це …»
Вчитель записує на дошці асоціації, які пропонують діти:
-не їсти багато жирних продуктів; -вживати свіжі продукти;
-їсти в один і той же час; -їсти продукти без ГМО;
-їсти побільше овочів та фруктів; -дотримуватися режиму харчування;
IІI.МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ
1.Рішення головоломки «Вислів Гіпократа»
ЛЮ Ю НА ЗІ РОД ХО Є БИ ЗДО ХВО ВО
Ю
ДИ ЖЕ НА ДЯТЬ ЖУ ПРИ ТЬСЯ РО РО ВСІ
Відповідь: «Людина народжується здоровою, всі хвороби приходять з їжею».
Сьогодні на уроці ми познайомимося з основами безпеки харчування, з хворобами, до яких призводить неякісне, незбалансоване харчування, дізнаємося, що таке харчові добавки. Ми спільно змоделюємо ситуацію отруєння.
РУХАНКА «ПІДЛОГА, НІС, СТЕЛЯ» ПРЕДМЕТ НАВЧАННЯ: використовується для зняття емоційного напруження під час уроків тренінгів МЕТА: навчити учнів бути уважними, спритно реагувати, виконувати дане завдання. Вправи з розвитку життєвих навичок на уроках «Основ здоров’я» 45 НАВЧАЛЬНІ ЦІЛІ: учні повинні здобути навички швидкого реагування. ДІЯЛЬНІСТЬ: Ведучий пропонує показувати рукою на те, що він називає, а сам, іноді говорячи, наприклад «ніс» може показувати на підлогу. Учасникам слід виконувати те, що просять, не звертаючи уваги на «підказки» ведучого.-