Усне віднімання виду 40 – 8. Порядок виконання дій у виразах з дужкаим і без дужок.

Про матеріал
УСНЕ ВІДНІМАННЯ ВИДУ 40 – 8. Порядок виконання дій у виразах з дужкаим і без дужок. Використання технології "Дерево рішень" та педагогічних ігор "Розумники"
Перегляд файлу

УРОК 41. УСНЕ ВІДНІМАННЯ ВИДУ 40 – 8. Порядок виконання дій у виразах з дужкаим і без дужок.

Мета: ознайомити учнів з прийомами обчислень для випадків віднімання виду 40 – 8; удосконалювати обчислювальні навички, вміння розв’язувати задачі; розвивати пізнавальний інтерес, уміння робити висновки, засновані на виконаних діях; вихову­вати почуття колективізму і взаємодопомоги, відповідальності.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

1. Перевірка домашнього завдання (с. 57, завдання 316; 317)

Завдання 316

— Прочитайте вирази у порядку зростання відповідей.

Завдання 317

— Скільки сувоїв тканини залишилось у магазині? Прочитайте розв’язання задачі двома способами.

2. Усна лічба

1) Встанови послідовність та продовж ряд чисел.

Добери відповідні числа. 1 група

2) Обчисли. Добери відповідні числа. 2 група

3) Заміна чисел — круглих десятків сумою за зразком.

50 = 40 +     ; 70 =     + 10; 40 =     + 30; 100 = 90 +   3 група .

3. Хвилинка каліграфії (с. 57)

III. Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні на уроці ви ознайомитеся з прийомами обчислень для випадків віднімання виду 40 – 8.

Технологія «Дерево рішень»

Проблема:                                                                                    Рішення( щоб знати ) :

навчитися виконувати віднімання виду 40-8                      як виконувати віднімання виду 40-8

порядок виконання дій у виразах з дужками                     як розкладати на доданки круглі числа

і без дужок                                                                                   як правильно виконувати обчислення у

        виразах з дужками і без дужок

 

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником (с. 57–58)

Завдання 318. Робота в групах

Командна гра «Ланцюжок».

Завдання 319. Колективне опрацювання матеріалу

— Розгляньте, як виконали віднімання.

40 – 8 = (30 + 10) – 8 = (10 – 8) + 30 = 2 + 30 = 32

Запам’ятай!

1) Кругле число розкладіть на доданки, один з яких дорівнює 10.

2) Від десяти відніміть одиниці.

3) Отриманий результат додайте до десятків, що залишилися.

Завдання 320 (усно) 4 група

Учні пояснюють, як закінчити обчислення, працюючи у зошитах.

20 – 5 = (10 + 10) – 5 = 10 – 5 + 10 =

— Від числа 20 треба відняти 5. 20 — це 2 десятки. Візьмемо 1 десяток — це 10 одиниць. Від 10 віднімемо 5, залишиться 5 одиниць. До 1 десятка додати 5 одиниць, буде 15.

— Яку властивість використали?

Завдання 321. Самостійне виконання завдання 1 група

Один учень працює біля дошки.

Завдання 322. Фронтальне вивчення змісту задачі

Під час відтворення змісту учні на дошці зображують умову задачі. Після цього учні працюють самостійно, один учень — за закритою дошкою.

Завдання 323 5 група

Один учень біля дошки розв’язує і пояснює.

Завдання 324

Після складання плану розв’язання учні записують розв’язання самостійно.

2. Фізкультхвилинка

V. Узагальнення й систематизація знань

1. Обчислення з коментуванням  4 група

2. Знайди периметр квадрата. Добери відповідні числа.

 2 група

4. Офтальмологічна пауза

VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія

Технологія «Дерево рішень»

  • Чи вдалося нам вирішити проблему яку ми поставили на початку уроку ?

— Чого навчалися на уроці? ( складати скорочений запис до задачі, правильно оформлювати запис задачі у зошиті)

— З якими прийомами обчислення ознайомилися? ( віднімання від круглого числа одиниці)

VII. Домашнє завдання

С. 59, завдання 325; 326.

 

docx
Додано
3 березня 2019
Переглядів
3587
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку