Усні вправи. Додавання і віднімання раціональних чисел. Математика 6 клас.

Про матеріал
Дидактичний матеріал для уроків математики у 6 класі. Усні вправи з теми "Додавання та віднімання раціональних чисел"
Перегляд файлу

 

 Дії з раціональними числами

Додавання, віднімання

 

  1. Вчора температура повітря була 3°. Сьогодні вона:

а)  підвищилась на 2°;                                в) знизилась на 4°;

б) знизилась на 2°;                                     г) знизилась на 3°.

У кожному з варіантів а) – г) обчислити температуру повітря сьогодні.

 

  1. Обчислити:

      а) -20 + (-15);                     д) (-42) +53;                 з) 13 + (-31);        м) 5,3 + (-6,9);

б) ;                е) (-6,7) + 2,9;               і) 0 – 0;                 н) (-22) +35;

в) -4,5 + (-4,6);         є) (-3,5) +3,5;                к) 0 – 6;                о) 1,5 +(-6,3)

г) (-2,4) + (-2,4);                ж) (-2,5) + 0,9;              л) 0 – (-2);            п) -8 + (-8).

 

  1. Обчислити найбільш зручним способом:

а) 6,3 + (-3,7) +2,6;                               г) (-4,9)+5,5+4,9+(-5,5);

      б) (-9,2) +5,4 + (-3,6);                           д) 1,8+(-6,2)+(-4,1)+(-1,8)+6,2.

в) 1,7+(-2,6)+(-1,7)+2,6;   

 

  1. Замінити віднімання додаванням :

а) 18-6        б) 37-(-8)       в)  (-17)-9     г)   (-6)-(-13).

    

  1. Обчислити:

а) 18-15                 д) 4,5 - ( -3,5)                 з) (-3,2)-3                 м)

 б) 15 - 18                 е) (-7) - (-7)                   і) 0 - 0                        н)

 в) 38 - 64                 є) (-5) -5                        к) 0 - 6                    о)

 г) 12 - (-17)             ж) 9 - (-4)                      л) 0 - (-2)

 

  1. Назвіть два таких числа, що їх різниця більша зменшуваного.

 

  1. Знайдіть відстань між точками А(а) і В(b), якщо а) а=2,  b = 8;  б) а = 9, b = 3.

 

  1. Обчислити різницю між найбільшим двозначним числом і протилежним йому числом.

 

  1. Від числа (-2) відняти таке число, щоб в результаті отримати число протилежне зменшуваному.

 

  1.  Нехай m і n  - або протилежні, або рівні числа. В якому випадку:

a) m - n = 0;                          б) m - n = 2m                    в) m - n = - 2 n

 

  1.  Чи може сума а + b бути менше додатного доданку а ?

 

  1.  Якщо   то чи правильне ствердження, що завжди

 

  1.  Знайти суму:

а) Усіх цілих чисел від найбільшого цілого від’ємного число до найменшого натурального числа.

б) Трьох послідовних  цілих від’ємних чисел, починаючи з (-5).

в) Найбільшого і найменшого двозначних від’ємних чисел і найбільшого двозначного числа.

  1.   Обчислити:  (-15) + 1 + (-7);                 1,8 + (-2,6) + (-0,4).

 

  1.  Сума трьох доданків дорівнює одному з них. Як пов’язані між собою два  інших доданки.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гончарук Оксана Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 березня 2020
Переглядів
1864
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку