28 вересня о 18:00Вебінар: Формування навичок розв'язування задач із хімії засобами дистанційного навчання

Усний журнал "З УКРАЇНОЮ В СЕРЦІ"

Про матеріал

Мета: формувати компетентності: ключові (уміння вчитися –самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії, працювати згідно з правилами роботи в групі; загальнокультурна – дотримуватись норм мовленнєвої культури; здоров'язбережувальна – дотримуватись правильної постави за партою; предметні – поглибити знання учнів про нашу Україну; розвивати творчі задатки школярів, цікавість до рідного краю; виховувати патріотів держави, повагу до її символів, бажання стати гордістю своєї Батьківщини.

Перегляд файлу

E:\КАРТИНИ\оформление\_900078_2_.jpg 

 

 

УСНИЙ ЖУРНАЛ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\КАРТИНКИ\УКРАЇНА\УКРАИНА\47716306.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала

вчитель початкових класів

ДАРАГАН Т.М.

 

 

2018р

 

Мета уроку: формувати компетентності: ключові (уміння вчитися –

самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії, працювати згідно з

правилами роботи в групі; загальнокультурна – дотримуватись норм

мовленнєвої культури; здоров’язбережувальна – дотримуватись правильної

постави за партою; предметні – поглибити знання учнів про нашу Україну;

розвивати творчі задатки школярів, цікавість до рідного краю; виховувати

патріотів держави, повагу до її символів, бажання стати гордістю своєї

Батьківщини.

Обладнання: дошка, прикрашена дитячими малюнками, написом «З Україною в серці»,; картинками з державними символами; плакат з гіками калини,  словами – картки, комп’ютер, папір кольоровий, ножиці .

 

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку.

1. Привітання вчителя.

- Дорогі діти, вітаю вас з початком нового навчального року, бажаю міцного

здоров’я, успіхів у навчанні, справжніх друзів і високих досягнень!

 

2. Вітання учнями один одного.

- Привітайте один одного зі святом знань , посміхніться, скажіть своєму

сусідові комплімент, потисніть йому руку.

 

ІІ. Ознайомлення з темою уроку. Мотивація навчальної діяльності.

- Діти, пропоную вам поміркувати та закінчити рядки з вірша Василя Симоненка.

 

Можна все на світі вибирати, сину,

Вибрати не можна тільки … (Батьківщину).(Діти пропонують свої варіанти відповідей, вчитель закінчує рядок словами  поета.)

 

     - Так писав відданий син України Василь Симоненко, поет, патріот і мужній громадянин. Як і рідну матір ми не вибираємо, так і Батьківщину людина не вибирає, але прикипає до неї всім серцем, як і до рідної неньки,проймається великою і світлою любов’ю на все своє життя. От ми з вами і почнемо нашу дорогу до знань з найсвітлішого – з любові до рідного краю.

      - Україна – це наш рідний край, наша дорога і мила Вітчизна, земля, де ми народилися, уперше побачили і пізнали світ, почули колискову пісню, рідну мову, відчули любов і ласку – це наша найдорожча у світі Батьківщина. Вона для кожного з нас одна, як і мама.

     - Діти, подивіться уважно на дошку. На партах картки зі  словами. Про що ви думаєте , коли їх читаєте?

Калина Дніпро лелека вишиванка Тарас Шевченко  барвінок Київ верба тризуб віночок криниця

 

   - Отже, здогадались? Так, вірно. Україна – наша Вітчизна – ненька зі своєю

історією, добротою, щирістю, красою, садочками та полями, над якими вільно

та грайливо у безхмарному голубому небі пролітають лелеки…Це найдорожча

і найрідніша земля, де ми народилися, де живуть наші батьки, рідні, де звучить

чарівна українська пісня.

    - Всі ці слова стосуються нашого рідного краю – України.

( вчитель прикріплює по середині табличку зі словом Україна, а діти прикріплюють сердечки, називаючи при цьому слова, що характеризують нашу країну. )

 

D:\ФОТО\Ученики\2016\1 вересня 2018\Новая папка\21-21.jpg

 

 

      - А якими ще словами, близькими за значенням, ми можемо її назвати?

(Батьківщина, рідна сторона, любий край, земля батьків, отчий дім, рідний дім,

отча земля, моя держава)

 

  - Прочитайте тему нашого уроку.(діти з дошки читають тему « З Україною у серці»)

 

 

D:\ФОТО\Ученики\2016\1 вересня 2018\Новая папка\IMG_0588.JPG

 

 

 

   - Як ви розумієте ці слова? Що може тримати людина в серці?( вчитель підсумовує відповіді учнів, підводить до висновку)

    - Отже, сьогодні ми з вами розпочинаємо подорож нашою країною. Ми будемо гортати уявні сторінки усного журналу, виконуючи різні завдання, та ще краще пізнавати нашу рідну країну.

   - Під час уроку треба бути старанними і наполегливими, тільки разом ми

подолаємо цей шлях.

 

ІІІ. Осмислення та усвідомлення матеріалу уроку.

 

1.Перегортаємо 1 сторінку « Україна вустами поетів »

- Послухайте вірш. Якими ще словами, що асоціюються з Україною, можемо

доповнити слова на дошці.

Що ж таке є моя Батьківщина?

Під вікном червоніє калина,

казочка цікава у бабусі,

і тихенька пісенька матусі.

Сила та незламність мого тата,

вся обсаджена квітками рідна хата.

Попід тином дідова криниця,

Ген у полі – золота пшениця.

На даху в своїм гнізді лелека

І дорога у майбутнє – ой далека.

І веселочка зігнулась понад ліс,

І стрімкий за полем обеліск.

 

Асоціаційний кущ.

        земля                            край                      мова               гори 

 

пісня                                                                                                            моря

                                                Україна

лани                                                                                                              село

 ліси                         ріки              поля          сади            шахти 

 

(діти доповнюють групу слів на дошці словами з вірша: бабусина казка, пісня

матусі, сила тата, пшениця тощо )

 (звучить пісня «Україна» у виконанні Н Май).

 

  - Рідний край...Він починається від батьківського порогу, стрункої тополі,

твоїх воріт, з барвінку, який ніжно стелиться по садочку. Найсвятішими для нас

є слова Україна, Батьківщина.

 

(Учні декламують вірші.)

1. Є край, де найкращі у світі пісні

І цвітом чарує калина,

Де сонечко вперше всміхнулось мені

Це дім мій – моя Україна.

2. Ось небо блакитне і сонце в зеніті!

Моя Україна — найкраща у світі!

Моя Україна — це ліс і озерця,

Безмежні степи і чарівні джерельця.

3. Красиві пейзажі і гори високі,

Маленькі струмочки і ріки глибокі.

Міста старовинні і замки прекрасні,

Великі будови і дуже сучасні.

4. Сади чарівні, мальовничії села,

Моя Україна — це пісня весела.

Це щира, багата, як світ, її мова,

Крилата, така мелодійна, чудова!

5. Моя Україна — козацькая слава!

Така волелюбна і мирна держава.

Вона дорога нам, і рідна, і мила,

Бо світ перед нами, як мати, відкрила

Вітчизно свята, дорога Україно,

Для кожного з нас ти у світі — єдина.

D:\ФОТО\Ученики\2016\1 вересня 2018\Новая папка\33.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Творча робота «Ми співавтори». Робота в групах.

- Щоб переконатися, яка прекрасна кожному з нас рідна Батьківщина

спробуємо відредагувати строфи у вірші.

(Діти діляться на групи. Завдання для кожної групи розписані на листках.)

 

 

І група

Моя Батьківщина – це села й (містечка),

Й верба, що пустила ….(гілля)

І річка красива від нас (недалечко)

Уся наша рідна …!(земля)

 

ІІ група

Моя Україна - це ліс і (озерця),

безмежні степи і чарівні……….(джерельця)

Сади чарівні, мальовничі ( села),

Моя Україна - це пісня…………..(весела)

 (Учні працюють в групах, при потребі користуються підказкою – словами для

довідки. )  Відбувається перевірка та обговорення

 

2. Перегортаємо 2 сторінку «Творча майстерня »

Інсценізація

Сценка

Вчитель:

Засперечались одного разу діти, яка стежка найкраща?

1 дитина:

– До магазину, - там є цукерки.

2 дитина:

– Ні, до школи, - там є діти.

3 дитина:

– Ні, до річки, - там можна купатись.

4 дитина:

– Ні, в садок, - там повно яблук та груш.

5 дитина:

– Ні, у поле, - там простір широкий.

Вчитель:

Але тут увійшла мама. Діти запитують її:

(хором)

- Яка стежка найкраща?

Вчитель:

Мама подивилась на дітей, лагідно посміхнулась і відповіла...

Мати:

- Додому, діти! До рідного дому!

- Як ви гадаєте, чому мама так сказала?

- А для вас яка стежка найкраща?

 

Практичне завдання.

- Обведіть свої ручки на кольоровому папері та прикріпіть до нашої спільної планети Земля. Нехай ці ручки навколо нашої планети символізують любов кожного з вас до своєї Батьківщини, Землі, прагнення миру та спокою на нашій планеті.

 

 

 

 

 

D:\ФОТО\Ученики\2016\1 вересня 2018\Новая папка\39.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\ФОТО\Ученики\2016\1 вересня 2018\Новая папка\сайт\3.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Перегортаємо 3 сторінку « Народ скаже – як зав’яже » .

Гра – конкурс « Хто швидше промовить кінцівку прислів’я »

  • Рідна сторона - мати, а чужа – … ( мачуха )
  • Людина без Батьківщини, що … ( пташка без пісні )
  • Та земля мила, де … ( мати народила)
  • Всюди добре, а … (дома краще)
  • Без верби і калини ( нема України)
  • За рідний край … ( життя віддай)
  • Тільки в ріднім краї… ( солов’ї співають)

 

4. Перегортаємо 4 сторінку « Бабусина скринька».

- Здавна в українців був звичай – найцінніші речі складати у скриню. Повна

скриня – це символ достатку. У цю скриню ми зберемо речі, якими

відрізняється український народ від інших народів.

- Попрацюйте в парах. Виберіть ті речі, якими славляться українці.

  • Плов, вареник , драник;
  • Лелека, слон, мавпа;
  • Пальма, калина, ялина;
  • Вишитий рушник , віяло, матрьошки;
  • Береза, клен, верба ;
  • Місяць, зірка, тризуб;
  • Чорнобривці, кактус, гвоздика.
  • Віночок, хустинка, шапка

(діти працюють в парах, підкреслюють на картках потрібні слова).

 

5. Перегортаємо 6 сторінку « Граємо –вивчаємо»

.

Гра у групах «Перевертні»

                АУЇКРАН                     ХРАКІВ               РАПРОП                       ВЇИК

 

Гра «Чарівна квітка»

( квітка з різнокольоровими пелюстками. На оберненій стороні пелюсток написані питання. Кожна дитина обирає пелюстку тим самим і обирає собі питання)

Питання:

1.Що таке Батьківщина?

2.Якого кольору прапор України?

3.В якій області ми з вами проживаємо?

4.Яка велика річка протікає через Україну?

5.Столиця України?

 

6. Перегортаємо 5 сторінку « Славетні українці» «Славетні місця України»

   -   Українська земля багата талановитими людьми. Скільки поетів та художників,

спортсменів та співаків прославляють Батьківщину на рідних теренах та в

усьому світі. Пригадайте їх імена.

( діти називають видатних українців)

- Пропоную переглянути слайд – шоу « Гордість Батьківщини »

 

7. Перегортаємо 7 сторінку « Ми патріоти ».

- Кожен патріот добре знає історію та традиції свого народу. Спробуємо свої сили та дамо відповіді на запитання вікторини.

 

Вікторина « Чи знаєш ти свою країну?»

*Назва нашої держави? (Україна)

*Столиця України? (Київ)

*Основні кольори нашої прапору? (Синій і жовтий)

* Назвіть державні символи України. ( Герб, Гімн, Прапор України)

*Назвати рослини - символи України. (Верба і калина)

*Назвати обереги українського народу. (Віночок, рушник)

* Ім’я найвідомішого українського поета. (Тарас)

*Яка велика річка протікає на Україні? (Дніпро)

* Частина світу, в якій знаходиться наша Батьківщина. (Європа)

* З чим українці зустрічають гостей? ( З хлібом - сіллю)

- Дякую, діти, за чудову роботу! Я вірю, що ви ростете справжніми патріотами

нашої Батьківщини і обов’язково прославите її своїми добрими справами.

 

 

ІV. Підсумок уроку.

 

1. Заключна бесіда.

- Про яку Україну ви мрієте?

- Що ви вже зараз для цього можете зробити?

 

2. Слово вчителя.

- Любі діти! Кожен із нас творить своє майбутнє та майбутнє нашої країни. Хоча ви ще навчаєтесь в школі, проте вже будуєте наше спільне майбуття.

- Закiнчити наш урок я хочу  такими  словами :

 

 

Вірш:

Є багато країн на землі,

В них озера, річки і долини.

Є країни великі й малі,

Та найкраща завжди – Батьківщина.

 

 

docx
Додано
17 жовтня 2018
Переглядів
1166
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку