УТВОРЕННЯ ЧИСЕЛ 5 ДЕСЯТКА. ЧИТАННЯ І ЗАПИС ЧИСЕЛ ВІД 1 ДО 100

Про матеріал

Урок-ярмарок

Знайомити з числами 5 десятку, вчити записувати і читати

числа від 1 до 100, закріпити уміння розв'язувати задачі

на різницеве порівняння, навички усних обчислень.

Розвивати логічне та продуктивне мислення,

пам'ять, увагу.

Виховувати повагу до національних традицій.

Перегляд файлу

ТЕМА УРОКУ                                                      УТВОРЕННЯ ЧИСЕЛ 5 ДЕСЯТКА.

                                                             ЧИТАННЯ І ЗАПИС ЧИСЕЛ ВІД 1 ДО 100

 

МЕТА УРОКУ                           Знайомити з числами 5 десятку, вчити записувати і читати

                                                     числа від 1 до 100, закріпити уміння розв’язувати задачі

                                                     на різницеве порівняння,  навички усних обчислень.

                                                     Розвивати логічне та продуктивне мислення,

                                                     пам'ять, увагу.

                                                     Виховувати повагу до національних традицій.

 

 

ТИП УРОКУ                              Комбінований

 

ФОРМА  ПРОВЕДЕННЯ.    Урок - ярмарок.

ФОРМИ  РОБОТИ.        Групова, індивідуальна, фронтальна.

МЕТОДИ  РОБОТИ.   Робота в малих групах, в парах, інтерактивний метод

„Продовж речення", сюжетно - рольова гра, метод                 „ Кришталева  чаша", метод вправ, аналіз математичних практичних вправ, словесний

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ.

Діти зможуть записувати числа від 1 до 100

Утворювати числа 41-50  додаванням одиниці

 

 

КЛЮЧОВІ  ПОНЯТТЯ.  Десяток, числа 5 десятка, нумерація чисел 1-100

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

 

І. Організація класу. Привітання.

Доброго ранку - мовлю за звичаєм,

Доброго ранку - кожному зичу я

Доброго ранку – людям бажаємо

Доброго ранку – гостей вітаємо.

І посміхаються у відповідь люди,

Добрі слова ж бо для кожного любі.

 

Запросини на ярмарок.

ЯРМАРОК-

захід, безпосередньо пов'язаний з роздрібною або оптовою торгівлею, що проводиться регулярно в певному місці та у визначений строк.

 

 

Дорогами, стежками

Із ближніх міст з мішками

І ідуть і їдуть славні трударі:

Гончарі і хлібороби,

Пекарі і садоводи,

Рукодільниці, майстри,

Гей, народ збирається –

Ярмарок починається.

 

2-а учениця.

На ярмарок просимо усіх завітати.

На ярмарок треба усім поспішати.

На ярмарку нашім веселім, багатім,

Є чим дивуватись і є що придбати.

 

3-а учениця.

Тут щедрі дарунки із саду, городу,

А ще тут подяка усім в нагороду.

Тут речi умiльців є незрiвняннi:

Красивi серветки, рушники вишиванi.

 

4-а учениця.

Мерщiй-бо на ярмарок всi поспiшайте.

Купуйте, милуйтесь, знання здобувайте.

 

Запрошуємо вас на математичний ярмарок. Будемо купувати і продавати. Потрібно бути дуже уважними

Психонастрій

Ми прийшли до школи вчитись- і не будем ми лінитись

 

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Усний рахунок

А) гра « Допоможи україночці купити посуд»

Б) гра « МІЙ ТОВАР»

 

В) гра « День- ніч»

 

8 сливок з’їв Семенко

І одну- мала Оленка

Друзі, ви б не полічили,

Скільки сливок діти з’їли?          ( 9)

 

Мчать на санчатах

Четверо малят

Троє з них-дівчата

Скільки тут хлоп’ят?                  ( 1)

 

Їжачок по лісі біг,

Ніс 7 яблук на пиріг.

Одне впало, покотилось.

Скільки яблук залишилось?     ( 6)

 

Наша Галя м’ячик має,

А у Іри – їх 4.

Полічіть усі м’ячі.                      ( 5)

 

 

  1. Математичний диктант

Цифровий диктант

12, 14, 35,  27, 5, 22,  32, 26, 37

 

Підкресліть червоним олівцем найменше число серед поданих чисел.

Підкресліть синім олівцем найбільше число серед поданих .

Підкресліть зеленим олівцем сусідів числа 36

Підкресліть жовтим олівцем число, яке передує числу  28

 

Самоперевірка 

 

  1. Гра « Чарівний ярмарковий  потяг»

 

Знайди  число 25.

Знайди число 34

 

ВЗАЄМОПЕРЕВІРКА

+       - 

 

ІІ Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.

  1. Робота з ППЗ « Математика . 2 клас»

 

ІV. Сприймання та усвідомлення нового навчального матеріалу . Розвиток математичних знань, умінь, навичок.

 

  1. Робота з лічильними паличками.

Покладіть 4 пучки паличок.

Скільки паличок у одному пучку?

Скільки разів по 10 взяли?

 

 

  1. Практична робота

Скільки паличок у вас на столі?

Покладіть ще 4 палички.   Яке число отримали?    

Покладіть 8 паличок. Яке число отримали?    

Покладіть 3 палички. Яке число отримали?    

 

  1. Гра « Що купуємо?»

 

Співвідносність числа і кількості

 

ВЗАЄМОПЕРЕВІРКА

ПАЛЬЧИКОМ

 

4 . Ритмічний малюнок

Складено ритмічний малюнок чисел 5 десятку. Рахуємо на 2. На 4

 

 

5. Гра « Збираємо букет на продаж»

Складемо букет від найменшого числа 5 десятка до найбільшого»

 

 

6. Фізкультхвилинка

 

  1.  Гра « Яке число з’явилося?»

 

8.   Робота за таблицею у концентрі « Сотня»

Гра « Знайди число»

 

  1. Гра « Закодована відповідь»

 

10. РОБОТА З ЧИСЛОВИМ АБАКОМ

V. Закріплення, систематизація , узагальнення знань.

1. Робота за підручником. 

Відкрийте підручники на сторінці 106. Завдання 1

  • Скільки олівців лежить в 1 коробці?
  • Скільки таких коробок?
  • Скільки у них олівців?

      А якщо покласти ще один. Скільки стане?

- Як утворити число 41?

 

  1. Робота за підручником  на  сторінці 106. Завдання 2

Гра « Продаємо ґудзики»

Скільки ґудзиків на малюнку?

Червоних - 44,

Зелених- 43

Блакитних - 48

Жовтих- 49

 

2 ряд.

Рожевих- 42

Фіолетових- 45

Жовтих- 46

Синіх- 47

 

 

 

  1. Гра « Естафета» ( передаємо числа по естафеті»)

РОБОТА З ЧИСЛОВИМ БЛОКНОТОМ

 

  1. Гра « Яке число тримають гості на ярмарку»

 

  1. Пальчикова гімнастика

 

  1. Робота у зошитах. ( 32)

 

А)  гра  « Попереднє- наступне»

Б) гра « Відкрий віконечко»

В) Логічний ряд

Г) десятки- одиниці

Д) розв’язання задачі

Е)  каліграфічна хвилинка

 

VІ. Підсумок уроку

 

Інтерактивна вправа « Кришталева чаша»

1

 

doc
Додано
24 грудня 2018
Переглядів
3064
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку