Урок-ярмарок
Знайомити з числами 5 десятку, вчити записувати і читати
числа від 1 до 100, закріпити уміння розв'язувати задачі
на різницеве порівняння, навички усних обчислень.
Розвивати логічне та продуктивне мислення,
пам'ять, увагу.
Виховувати повагу до національних традицій.
ТЕМА УРОКУ УТВОРЕННЯ ЧИСЕЛ 5 ДЕСЯТКА.
ЧИТАННЯ І ЗАПИС ЧИСЕЛ ВІД 1 ДО 100
МЕТА УРОКУ Знайомити з числами 5 десятку, вчити записувати і читати
числа від 1 до 100, закріпити уміння розв’язувати задачі
на різницеве порівняння, навички усних обчислень.
Розвивати логічне та продуктивне мислення,
пам'ять, увагу.
Виховувати повагу до національних традицій.
ТИП УРОКУ Комбінований
ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ. Урок - ярмарок.
ФОРМИ РОБОТИ. Групова, індивідуальна, фронтальна.
МЕТОДИ РОБОТИ. Робота в малих групах, в парах, інтерактивний метод
„Продовж речення", сюжетно - рольова гра, метод „ Кришталева чаша", метод вправ, аналіз математичних практичних вправ, словесний
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ.
Діти зможуть записувати числа від 1 до 100
Утворювати числа 41-50 додаванням одиниці
КЛЮЧОВІ ПОНЯТТЯ. Десяток, числа 5 десятка, нумерація чисел 1-100
Хід уроку
І. Організація класу. Привітання.
Доброго ранку - мовлю за звичаєм,
Доброго ранку - кожному зичу я
Доброго ранку – людям бажаємо
Доброго ранку – гостей вітаємо.
І посміхаються у відповідь люди,
Добрі слова ж бо для кожного любі.
Запросини на ярмарок.
ЯРМАРОК-
захід, безпосередньо пов'язаний з роздрібною або оптовою торгівлею, що проводиться регулярно в певному місці та у визначений строк.
Дорогами, стежками
Із ближніх міст з мішками
І ідуть і їдуть славні трударі:
Гончарі і хлібороби,
Пекарі і садоводи,
Рукодільниці, майстри,
Гей, народ збирається –
Ярмарок починається.
2-а учениця.
На ярмарок просимо усіх завітати.
На ярмарок треба усім поспішати.
На ярмарку нашім веселім, багатім,
Є чим дивуватись і є що придбати.
3-а учениця.
Тут щедрі дарунки із саду, городу,
А ще тут подяка усім в нагороду.
Тут речi умiльців є незрiвняннi:
Красивi серветки, рушники вишиванi.
4-а учениця.
Мерщiй-бо на ярмарок всi поспiшайте.
Купуйте, милуйтесь, знання здобувайте.
Запрошуємо вас на математичний ярмарок. Будемо купувати і продавати. Потрібно бути дуже уважними
Психонастрій
Ми прийшли до школи вчитись- і не будем ми лінитись
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
А) гра « Допоможи україночці купити посуд»
Б) гра « МІЙ ТОВАР»
В) гра « День- ніч»
8 сливок з’їв Семенко
І одну- мала Оленка
Друзі, ви б не полічили,
Скільки сливок діти з’їли? ( 9)
Мчать на санчатах
Четверо малят
Троє з них-дівчата
Скільки тут хлоп’ят? ( 1)
Їжачок по лісі біг,
Ніс 7 яблук на пиріг.
Одне впало, покотилось.
Скільки яблук залишилось? ( 6)
Наша Галя м’ячик має,
А у Іри – їх 4.
Полічіть усі м’ячі. ( 5)
Цифровий диктант
12, 14, 35, 27, 5, 22, 32, 26, 37
Підкресліть червоним олівцем найменше число серед поданих чисел.
Підкресліть синім олівцем найбільше число серед поданих .
Підкресліть зеленим олівцем сусідів числа 36
Підкресліть жовтим олівцем число, яке передує числу 28
Самоперевірка
Знайди число 25.
Знайди число 34
ВЗАЄМОПЕРЕВІРКА
+ -
ІІ Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.
ІV. Сприймання та усвідомлення нового навчального матеріалу . Розвиток математичних знань, умінь, навичок.
Покладіть 4 пучки паличок.
Скільки паличок у одному пучку?
Скільки разів по 10 взяли?
Скільки паличок у вас на столі?
Покладіть ще 4 палички. Яке число отримали?
Покладіть 8 паличок. Яке число отримали?
Покладіть 3 палички. Яке число отримали?
Співвідносність числа і кількості
ВЗАЄМОПЕРЕВІРКА
ПАЛЬЧИКОМ
4 . Ритмічний малюнок
Складено ритмічний малюнок чисел 5 десятку. Рахуємо на 2. На 4
5. Гра « Збираємо букет на продаж»
Складемо букет від найменшого числа 5 десятка до найбільшого»
6. Фізкультхвилинка
8. Робота за таблицею у концентрі « Сотня»
Гра « Знайди число»
10. РОБОТА З ЧИСЛОВИМ АБАКОМ
V. Закріплення, систематизація , узагальнення знань.
1. Робота за підручником.
Відкрийте підручники на сторінці 106. Завдання 1
А якщо покласти ще один. Скільки стане?
- Як утворити число 41?
Гра « Продаємо ґудзики»
Скільки ґудзиків на малюнку?
Червоних - 44,
Зелених- 43
Блакитних - 48
Жовтих- 49
2 ряд.
Рожевих- 42
Фіолетових- 45
Жовтих- 46
Синіх- 47
РОБОТА З ЧИСЛОВИМ БЛОКНОТОМ
А) гра « Попереднє- наступне»
Б) гра « Відкрий віконечко»
В) Логічний ряд
Г) десятки- одиниці
Д) розв’язання задачі
Е) каліграфічна хвилинка
VІ. Підсумок уроку
Інтерактивна вправа « Кришталева чаша»
1