Утворюю різні форми дієслів майбутнього часу

Про матеріал
Конспект відкритого уроку в таблиці з колонкою для індивідуальної роботи з дитиною з ООП.
Перегляд файлу

 Тема: Утворюю різні форми дієслів майбутнього часу

Мета: вчити утворювати різні форми дієслів майбутнього часу; розвивати критичне мислення, увагу, спостережливість, пам'ять, усне і писемне мовлення; удосконалювати навички письма; формувати компетентність спілкуватися рідною мовою, соціальну, громадянську компетентності; виховувати повагу до рідної мови.

Обладнання: підручник «Українська мова. 4 клас», цеглинки лего, роздатковий матеріал, , мультимедійне обладнання

Тип уроку: комбінований

 

Хід уроку

Девіз уроку:

Похожее изображение Немає нічого сильнішого за знання,

воно завжди і в усьому переважає.

                                                          Платон

 

 

Робота з класом

Робота з дитиною з ООП

І. Вступна частина.

1) Емоційне налаштування.

Помандруймо, любі діти,

Ми сьогодні з вами світом,

Треба тільки усміхнутись,

До сусіда повернутись,

Привітатись, тихо сісти,

Скласти книжки, олівці.

Всі ви, діти, молодці!

 

3) Психологічне налаштування на урок.

Бачу у вас гарний настрій. А це є надією на плідну роботу протягом уроку.Скажіть, що ви очікуєте від цього уроку, яким він буде?(цікавим,дізнаємось щось нове,продуктивним,емоційним…)

4) Повідомлення теми уроку.

Ребус

 

 РЕБУС ДІЄСЛОВО.png(Дієслово).

 

Сьогодні на уроці ми продовжимо працювати з частиною мови «дієслово», будемо вчитися утворювати різні форми дієслів майбутнього часу.

      Будемо подорожувати по країні «Дієслово». Але подорожувати будемо поїздом.

 

5) . Робота по узагальненню та систематизації знань.

  1  Станція Перевіряйко

1. Дидактична гра  “Мікрофон”:

- Що називають дієсловом?

- Що таке неозначена форма дієслова?

- На які питання відповідає ?

- Наведіть приклади неозначеної форми дієслова.

- Скільки часових форм має дієслово?

2. Гра « Визнач час»

Розрізніть часову форму кожного дієслова за допомогою цеглинок Lego

Жовта цеглинка– теперішній час, червона – майбутній час, зелена - минулий

Матеріал для гри « Визнач час»:

малюю, танцюватиму, веселилось, ховаюсь, світило, виблискую, буду дружити, писав, подорожував.

 

.  

2 Станція Каліграфічна

(підкресліть дієслово)

 

З з зн  на ння знання

Більше дізнаєшся - сильніше станеш.

 

ІІ. Основна частина.

3.Станція Знайко

 

Вправа 1. Прочитай речення. Чим вони відрізняються одне від одного? Поясни, як ти розумієш значення приказки. Випиши в колонку дієслова. Постав до них питання і  запиши  поряд. Сторінка 108

  1. Без трудів не їстимеш пирогів.
  2. Без трудів не будеш їсти пирогів.
  3. Без трудів не з’їси пирогів.

Їстимеш – що зробиш?;

будеш їсти – що будеш робити;

з'їси – що робитимеш.

 

Проведи дослідження!

  1. Визнач час виписаних дієслів.
  2. Чим відрізняються ці дієслова — змістом чи формою?
  3. Зроби висновок, скільки форм мають дієслова в майбутньому часі.
  4. Перевір себе за правилом.

 

      Дієслова майбутнього часу мають три форми: що зроблю? куплю, що робитиму? купуватиму, що  буду  робити?  буду  купувати.(на слайді)

 

4.Станція Відпочинок

Я буду називати дієслова,а ви виконуйте дії дієслів тільки майбутнього часу.

Вставатиму, сиджу, буду плескати, тупочу, буду шагати, присідав, буду присідати, підстрибуватиму, сідаю, присідатиму на місце.

5.Станція Умійко

Робота в парах

(Складіть прислівя, спишіть прислівя з дієсловом в майбутньому часі, підкресліть дієслово)

 

Не краса красить, а розум.

Не перо пише, а розум.

Хто вчиться з молоду, не зазнає в старості голоду

 

(Пояснення прислівїв)

 

6.Станція Розумійко

Вправа 2 (підручник)

Вправа (резервне завдання)

-Доповніть речення дієсловами майбутнього часу.

-Доберіть заголовок.(самостійно)

  

Скоро у ліс  ...  справжня весна. У зелене вбрання  ...  дерева та кущі.

   ... лiсовi квіти i трави. …  джмелі та інші комахи.                                                                                          У затишному гiллi  ...  солов`ї .

(колективна перевірка)

 

ІІІ. Заключна частина.

Станція Кінцева

 

  1.               Підсумок.

(Гра в мяч)

  1. - По якій країні подорожували? (Дієслово).
  2. Яка  тема сьогоднішнього уроку?
  3. - Що нового дізналися з нашої подорожі?
  4. Скільки форм майбутнього часу має дієслово?
  5. Чи здійснилися ваші очікування від уроку?

 

  1.               Домашнє завдання.

Пояснення домашнього завдання.

Підручник с.109, вправа 8.

   Напиши розповідь за поданим початком. Використовуй дієслова в майбутньому часі.

 

Рефлексія. Оберіть відповідну цеглинку лего.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Працює разом з класом

 

 

 

 

 

 

 

 

Працює разом з класом

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прописує каліграфічно «З з» з індивідуальної картки з допомогою асистента.

 

 

 

Працює разом з класом.

 

 

 

Виписує дієслова з допомогою асистента.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Списує прислівя з допомогою асистента.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Працює разом з класом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Працює за індивідуальною карткою.

 

Пропись буква З

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 квітня 2022
Переглядів
3866
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку