Тема: Утворюю різні форми дієслів майбутнього часу
Мета: вчити утворювати різні форми дієслів майбутнього часу; розвивати критичне мислення, увагу, спостережливість, пам'ять, усне і писемне мовлення; удосконалювати навички письма; формувати компетентність спілкуватися рідною мовою, соціальну, громадянську компетентності; виховувати повагу до рідної мови.
Обладнання: підручник «Українська мова. 4 клас», цеглинки лего, роздатковий матеріал, , мультимедійне обладнання
Тип уроку: комбінований
Хід уроку
Девіз уроку:
Немає нічого сильнішого за знання,
воно завжди і в усьому переважає.
Платон
Робота з класом |
Робота з дитиною з ООП |
І. Вступна частина. 1) Емоційне налаштування. Помандруймо, любі діти, Ми сьогодні з вами світом, Треба тільки усміхнутись, До сусіда повернутись, Привітатись, тихо сісти, Скласти книжки, олівці. Всі ви, діти, молодці!
3) Психологічне налаштування на урок. Бачу у вас гарний настрій. А це є надією на плідну роботу протягом уроку.Скажіть, що ви очікуєте від цього уроку, яким він буде?(цікавим,дізнаємось щось нове,продуктивним,емоційним…) 4) Повідомлення теми уроку. Ребус
(Дієслово).
Сьогодні на уроці ми продовжимо працювати з частиною мови «дієслово», будемо вчитися утворювати різні форми дієслів майбутнього часу. Будемо подорожувати по країні «Дієслово». Але подорожувати будемо поїздом.
5) . Робота по узагальненню та систематизації знань. 1 Станція Перевіряйко 1. Дидактична гра “Мікрофон”: - Що називають дієсловом? - Що таке неозначена форма дієслова? - На які питання відповідає ? - Наведіть приклади неозначеної форми дієслова. - Скільки часових форм має дієслово? 2. Гра « Визнач час» Розрізніть часову форму кожного дієслова за допомогою цеглинок Lego Жовта цеглинка– теперішній час, червона – майбутній час, зелена - минулий Матеріал для гри « Визнач час»: малюю, танцюватиму, веселилось, ховаюсь, світило, виблискую, буду дружити, писав, подорожував.
. 2 Станція Каліграфічна (підкресліть дієслово)
З з зн на ння знання Більше дізнаєшся - сильніше станеш.
ІІ. Основна частина. 3.Станція Знайко
Вправа 1. Прочитай речення. Чим вони відрізняються одне від одного? Поясни, як ти розумієш значення приказки. Випиши в колонку дієслова. Постав до них питання і запиши поряд. Сторінка 108
Їстимеш – що зробиш?; будеш їсти – що будеш робити; з'їси – що робитимеш.
Проведи дослідження!
Дієслова майбутнього часу мають три форми: що зроблю? куплю, що робитиму? купуватиму, що буду робити? буду купувати.(на слайді)
4.Станція Відпочинок Я буду називати дієслова,а ви виконуйте дії дієслів тільки майбутнього часу. Вставатиму, сиджу, буду плескати, тупочу, буду шагати, присідав, буду присідати, підстрибуватиму, сідаю, присідатиму на місце. 5.Станція Умійко Робота в парах (Складіть прислівя, спишіть прислівя з дієсловом в майбутньому часі, підкресліть дієслово)
Не краса красить, а розум. Не перо пише, а розум. Хто вчиться з молоду, не зазнає в старості голоду
(Пояснення прислівїв)
6.Станція Розумійко Вправа 2 (підручник)
Вправа (резервне завдання) -Доповніть речення дієсловами майбутнього часу. -Доберіть заголовок.(самостійно)
Скоро у ліс ... справжня весна. У зелене вбрання ... дерева та кущі. ... лiсовi квіти i трави. … джмелі та інші комахи. У затишному гiллi ... солов`ї . (колективна перевірка)
ІІІ. Заключна частина. Станція Кінцева
(Гра в мяч)
Пояснення домашнього завдання. Підручник с.109, вправа 8. Напиши розповідь за поданим початком. Використовуй дієслова в майбутньому часі.
Рефлексія. Оберіть відповідну цеглинку лего.
|
Працює разом з класом
Працює разом з класом
Прописує каліграфічно «З з» з індивідуальної картки з допомогою асистента.
Працює разом з класом.
Виписує дієслова з допомогою асистента.
Списує прислівя з допомогою асистента.
Працює разом з класом.
Працює за індивідуальною карткою. |