Тема: „Уявлення про звичайні дроби”
Мета: ознайомити учнів із поняттям «звичайний дріб»;
розглянути нові для них поняття, такі як чисельник дробу, знаменник дробу, риска дробу та з’ясувати функції цих елементів дробу;
навчити учнів правильно записувати та читати звичайні дроби;
розвивати вміння застосовувати здобуті знання на практиці;
виховувати культуру запису звичайних дробів.
Тип уроку: повторення вивченого матеріалу.
Обладнання: посібник, наочність, картки.
У завданнях 1-7 виберіть правильну відповідь.
А) ; Б) ; В) ; Г).
2. Чому дорівнює відрізка довжиною 20 см?
А) 5 см; Б) 4 см; В)6 см; Г) 2 см.
3. Знайдіть число, якщо від нього становить 60.
А) 20; Б) 15; В)12; Г) 180.
4. Запишіть дроби у порядку зростання.
А) Б) В) ; Г)
5. Знайдіть суму дробів
А) Б) В) ; Г)
6. Запишіть дріб у вигляді мішаного числа .
А) Б) ; В) ; Г)
7. Виконайте дії:
А) Б) ; В) ; Г)
Запишіть розв’язання завдань 8-12
8 Порівняйте числа:
А) Б) В)
9 Виразіть:
А) 39 см у метрах; Б) 15 хв у годинах.
10 Розв’яжіть рівняння :
А) Б) (у-
11 На першій машині було т вантажу. Коли з неї зняли вантажу, то на першій машині вантажу стало менше, ніж на другій машині, на Скільки всього тон вантажу було на двох машинах спочатку?
Д/З