Уявна подорож до міста ввічливих «Світлофор ввічливості»

Про матеріал
Метою уявної подорожі до міста ввічливих  дати дітям розуміння того, що стосунки у суспільстві регулюються певними правилами; з'ясувати деякі наслідки їх порушень; розвивати вміння розуміти почуття інших людей, співпереживати і співчувати; виховувати культуру спілкування, вміння говорити і слухати.
Перегляд файлу

Тема : уявна подорож до міста ввічливих «Світлофор ввічливості»

Мета: дати дітям розуміння того, що стосунки у суспільстві регулюються певними правилами; з'ясувати деякі наслідки їх порушень; розвивати вміння розуміти почуття інших людей, співпереживати і співчувати; виховувати культуру спілкування, вміння говорити і слухати.

Навчальні завдання:

  •            позитивно спілкуватися;
  •            розуміти та поважати дорослих;
  •            цінувати дружні стосунки.

Очікувані  результати:  сформувати у дітей  розуміння того, що стосунки у суспільстві регулюються певними правилами та  з'ясувати деякі наслідки їх порушень.

Обладнання:

  •            аркуші паперу формату А4;
  •            олівці, фломастери, маркери,
  •            ножиці, скоч, стікери.

Попередня підготовка:

  •            вирізки з журналів і газет про поведінку дітей у різних ситуаціях;
  •            світлофорчики;
  •            бейджики;
  •            плакат «Квітник ввічливості».

ХІД  ГРИ-ТРЕНІНГУ

Вчитель

Спочатку усіх попрошу сісти в коло і привітатися. (2 хв)

Гра-знайомство «Хто я такий» (З хв)

Наприклад: «Я — веселий; я люблю читати; я вмію співати; я поважаю старших; я маю багато друзів».

Вчитель

Тепер я вам роздам бейджики. Ви на них ваші  імена, ви їх  причепите до свого одягу.

Робота в групах 

Вчитель

Щоб ефективно працювати, ми , об'єднаємось у дві групи. У кого бейджик білого кольору — перша група, жовтого кольору — друга група.

Давайте повторимо правила роботи в групах. Діти приклеюють на дошці стікери, на яких записані правила:

  •            бути активними;
  •            бути ввічливими;

■з повагою ставитись до інших учасників.
Робота в групах полягає в тому, що вам необхідно вирізати пелюстки і на них записати слова або намалювати сюжетний малюнок, які входять до словника ввічливої людини. З пелюсток складіть квітку і висадіть її у «Квітник Ввічливості»

Гра «Що потрібно, щоб квітник цвів?» 

Вчитель За умовами гри перша група називає  слова вибачення, а друга група— слова вітання.

Вчитель

Так і наше суспільство потребує норм і культури спілкування. Якщо ми будемо ввічливими, поважатимемо старших, дружитимемо, то тоді ніхто не буде ображений, не буде самотній. Якщо виривати з квітника бур'ян, то квітник буде красивим. Якщо говорити ввічливі слова, то всі будуть щасливі.

Гра «Світлофор ввічливості» 

 Вчитель

Весь клас — це учасники руху. Троє учнів — світлофорчики (вони тримають у руках відповідні кольорові фішки). Я показую малюнки, вирізки з журналів і газет. Учасники руху мають проаналізувати той чи інший вчинок дитини. Якщо відповідь правильна, світлофор мигатиме зеленим світлом, неправильна — отримаєте першого разу попередження жовтим кольором світлофора. Якщо ж відповідь неправильна вдруге — червоний сигнал світлофора зупинить ваш рух у цій грі.

Зворотний зв'язок

Вчитель

Я називатиму початок речення, а ви продовжуйте його.

  •            Щоб вибачитись, я кажу...
  •            Коли я комусь став на ногу, тоді я кажу...
  •            Хочу попросити олівець...
  •            Зранку я вітаюсь...
  •            Коли іду спати, то кажу...
  •            Першими слід пропускати...
  •            Менших від себе необхідно...        ,    
  •            у автобусі старшим необхідно...

Прощання «Вальс-комплімент»

 Вчитель

Розрахуйтесь на перший — другий. Перші номери, зробіть крок уперед і поверніться обличчям до других номерів. Тепер торкніться одне одного долонями і скажіть одне одному компліменти. Компліменти — це приємні і гарні слова для тієї людини, яка стоїть перед вами. Після цього, перші номери, ступіть знову крок вправо й обміняйтесь компліментами з іншими учнями.

 

docx
Пов’язані теми
Класному керівникові, 1 клас, Виховна робота
НУШ
Інкл
Додано
7 червня
Переглядів
122
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку