Узагальнення до розділу «Історичний час і простір».

Про матеріал
Мета уроку: створити умови для розвитку історичної компетентності учнів; розвитку інтересу до вивчення історії України, логічного мислення, історичної грамотної мови, самоконтролю; виховання ключових історичної та громадянської компетентностей. Очікувані результати: Після цього уроку учні зможуть: аналізувати принципи та механізми взаємодії історичних наук; визначати умови та чинники розташування України в світовій та українській історіографії; розпізнає українські землі від найдавніших часів до сучасних кордонів.
Перегляд файлу

Предмет: історія України

Клас: 5

 

Урок №

Тема: . Узагальнення до розділу «Історичний час і простір».

 

Мета уроку: створити умови для розвитку історичної компетентності учнів; розвитку інтересу до вивчення історії України, логічного мислення, історичної грамотної мови, самоконтролю; виховання ключових історичної та громадянської компетентностей.  

Очікувані результати: Після цього уроку учні зможуть: аналізувати принципи та механізми взаємодії історичних наук; визначати умови та чинники розташування України в світовій та українській історіографії; розпізнає українські землі від найдавніших часів до сучасних кордонів.

Обладнання уроку: підручник. 

Тип уроку: перевірка розвитку громадянської та історичної компетентностей

Перебіг уроку

1. Організаційний етап. Мотивація навчальної діяльності учнів.

2. Тематичні питання:

Запитання розташовані на платформі «На Урок» за цим посиланням:

https://naurok.com.ua/test/uzagalnennya-do-rozdilu-istorichniy-chas-i-prostir-2585000.html

  1. Історична наука, що вивчає час?   етнографія  палеографія  хронологія  нумізматика
  2. Історична наука, що вивчає монети? археологія  хронологія  геральдика  нумізматика
  3. Історична наука, що вивчає народи?  етнографія  палеографія  археологія  геральдика

    4. Історична наука, яка вивчає герби?  археологія  етнографія  палеографія  геральдика

5.Історична наука, що вивчає розвиток письма? етнографія  історіографія  палеографія  нумізматика

    6. Історична наука, що досліджує та вивчає історичні пам'ятки (речові, писемні)?                 археологія  нумізматика  хронологія  історіографія

   7. Легенда карти - це ...  історія карти    старовинні карти в музеях     умовні позначки

   8. Наука, про створення історичних карт, дослідження, їх використання - це ...

     політична карта   карта анаморфоза   географічна карта   історична картографія

    9. Як  називають карти, що стосуються культури й побуту народів світу, їх походження та розселення?  географічні  етнографічні  історичні  політичні

   10. В якому році в літописі було вперше вжито назву "Україна" ? 1185 р.   1186 р.  1187 р. 1188 р. 

   11. ЗСУ звільняють Україну до кордонів якого року? 1990 р.  1991 р.  1992 р.  1993 р.

   12. До якого історико-етнографічного регіону відносять Харківщину?    Галичина  Полісся  Слобожанщина  Таврія

 

3. Підсумок уроку.

4. Домашнє завдання:§

 

 

 

docx
Додано
21 грудня 2023
Переглядів
470
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку