Тема: Узагальнення і систематизації знань, умінь та навичок з теми «Множення і ділення раціональних чисел».
Мета: формувати в учнів вміння і навички розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами; розвивати увагу, кмітливість, логічне мислення, самостійність, виховувати уважність, любов до математики, культуру усного мовлення.
Тип уроку: узагальнення і систематизації знань.
Обладнання: комп’ютерна презентація, індивідуальні картки для гри “Мозаїка”, тестові картки.
Хід уроку
I. Організаційний момент.
II. Перевірка домашнього завдання.
III. Мотивація навчальної діяльності.
Ми з вами закінчили вивчати тему множення і ділення раціональних чисел. Сьогодні на уроці ми повторимо і закріпимо вміння виконувати дії множення і ділення раціональних чисел. Ці вміння важливі, адже ви будете застосовувати їх під час вивчення інших тем.
IV. Актуалізація опорних знань.
Дайте відповідь на запитання:
Закінчіть речення:
А)
Б)
В)
Г) ;
А)
Б)
В)
Г) ;
А)
Б)
В)
3. Гра “Мозаїка”.
Діти працюють в парах, кожна пара отримує диференційовані завдання, виконавши яке, шукають відповідь на заготовлених картках. Правильність виконаного завдання підтверджує мозаїка, яка складається на магнітній дошці.
1.
|
5.
|
9.
|
2.
|
6.
|
10.
|
3.
|
7.
|
11.
|
4.
|
8.
|
12.
|
На наступному етапі уроку, учням пропонуються тестові завдання в двох варіантах. Для перевірки учні обмінюються завданнями, які перевіряють за готовим шаблоном.
Варіант I
1) Обчисліть:
А) 1; Б) В) Г) 5;
2) Обчисліть:
А); Б) В) Г);
3) Знайдіть добуток:
А) ; Б) В) Г);
4) Обчисліть зручним способом:
А) ; Б) В) Г);
5) Запишіть у вигляді добутку:
А) ; Б) В) Г);
6) Спростіть вираз:
А) ; Б) В) Г);
7) Розв’яжіть рівняння:
А) ; Б) В) Г);
8) Розкрийте дужки:
А); Б)
В) ;
Варіант II
1) Обчисліть:
А) 1; Б) В) Г) 5;
2) Обчисліть:
А); Б) В) Г);
3) Знайдіть добуток:
А) ; Б) В) Г);
4) Обчисліть зручним способом:
А) ; Б) В) Г);
5) Запишіть у вигляді добутку:
А) ; Б) В) Г);
6) Спростіть вираз:
А) ; Б) В) Г);
7) Розв’яжіть рівняння:
А) ; Б) В) Г);
8) Розкрийте дужки:
А); Б)
В) ;
Таблиця для взаємоперевірки тестових завдань.
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
I – В |
Б |
В |
Б |
Б |
А |
Б |
В |
Б |
II – В |
Б |
А |
А |
Б |
Б |
В |
Г |
А |
Домашнє завдання
Питання 6 – 10 (ст. 230)
Обов'язковий рівень: №1,№2,№3.( ст.231)
Високий рівень: № 7,№8,№9 (ст. 231)