Узагальнення і систематизації знань, умінь та навичок з теми «Множення і ділення раціональних чисел».

Про матеріал
Цікавий урок узагальнення і систематизації знань, умінь та навичок з теми «Множення і ділення раціональних чисел».
Перегляд файлу

Тема: Узагальнення і систематизації знань, умінь  та навичок з теми «Множення і ділення раціональних чисел».

Мета: формувати в учнів вміння і навички розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами; розвивати увагу, кмітливість, логічне мислення, самостійність, виховувати уважність, любов до математики, культуру усного мовлення.

Тип уроку: узагальнення і систематизації знань.

Обладнання: комп’ютерна презентація, індивідуальні картки для гри “Мозаїка”,  тестові картки.

Хід уроку

I. Організаційний момент.

II. Перевірка домашнього завдання.

III. Мотивація навчальної діяльності.

Ми з вами закінчили вивчати тему множення і ділення раціональних чисел. Сьогодні на уроці ми повторимо і закріпимо вміння виконувати дії множення і ділення раціональних чисел. Ці вміння важливі, адже ви будете застосовувати їх під час вивчення інших тем.

IV. Актуалізація опорних знань.

  1. Бліц-опитування

Дайте  відповідь на запитання:

  • Як помножити числа з різними знаками?
  • Як помножити від'ємні числа?
  • Які закони множення раціональних чисел ви знаєте? Запишіть їх.
  • Що таке коефіцієнт?
  • Які доданки називаються подібними?
  • Як звести подібні доданки?

 

 

 

Закінчіть речення:

  • Частка двох від'ємних чисел є числом …
  • Частка двох чисел з різними знаками є числом …
  • Добуток дорівнює нулю, коли хоча б один з множників дорівнює …
  • Від'ємне число у парній степені є числом …
  • Від'ємне число у непарній степені є числом …
  1. Розв’язування усних вправ.

  • Назвіть коефіцієнт буквеного виразу

А)

Б)

В)

Г) ;


  • Розв'яжіть рівняння

А)

Б)

В)

Г) ;


 

  • Порівняйте:

А)

Б)

В)

3. Гра “Мозаїка”.

Діти працюють в парах, кожна пара отримує диференційовані завдання, виконавши яке, шукають відповідь на заготовлених картках. Правильність виконаного завдання підтверджує мозаїка, яка складається на магнітній дошці.

1.

 

 

5.

 

 

 

9.

 

 

2.

 

 

6.

 

 

10.

 

 

3.

 

 

7.

 

 

 

11.

 

 

4.

 

 

 

8.

 

 

 

12.

 

 

 

 

 

На наступному етапі уроку, учням пропонуються тестові завдання в двох варіантах. Для перевірки учні обмінюються завданнями, які перевіряють за готовим шаблоном.

  1. Тестові завдання

Варіант I

      1) Обчисліть:

А) 1;   Б)   В)    Г) 5;

2) Обчисліть:

А);  Б)  В)   Г);

3) Знайдіть добуток:

А) ;   Б)   В)    Г);

4) Обчисліть зручним способом:

А) ;   Б)   В)   Г);

5) Запишіть у вигляді добутку:

А) ;   Б)   В)    Г);

6) Спростіть вираз:

А) ;   Б)   В)    Г);

7)  Розв’яжіть рівняння:

А) ;   Б)   В)    Г);

8) Розкрийте дужки:

А);           Б)

В) ;

 

Варіант II

1) Обчисліть:  

А) 1;   Б)   В)    Г) 5;

2) Обчисліть:  

А);  Б)  В)   Г);

3) Знайдіть добуток: 

А) ;   Б)   В)    Г);

4) Обчисліть зручним способом: 

А) ;   Б)   В)   Г);

5) Запишіть у вигляді добутку:

А) ;   Б)   В)    Г);

6) Спростіть вираз:

А) ;   Б)   В)    Г);

7) Розв’яжіть рівняння:  

А) ;   Б)   В)    Г);

8) Розкрийте дужки: 

А);           Б)

В) ;

 


 

 

 

 

Таблиця для взаємоперевірки тестових завдань.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

I – В

Б

В

Б

Б

А

Б

В

Б

II – В

Б

А

А

Б

Б

В

Г

А

 

Домашнє завдання

Питання  6 – 10  (ст. 230)

Обов'язковий рівень:  №1,№2,№3.( ст.231)

Високий рівень:  № 7,№8,№9 (ст. 231)

 

 

docx
Додано
13 січня 2022
Переглядів
1116
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку