Математика
Тема: Узагальнення і систематизація опанованого матеріалу.
Мета:Узагальнити і систематизувати вміння учнів розв’язувати
приклади і задачі на вивчені випадки арифметичних дій;
розвивати логічне мислення, увагу, уяву,пам’ять; виховувати
інтерес до математики,любов до своєї країни та бережне
ставлення до природи.
Обладнання:картки з прикладами та задачами, презентація
Хід уроку
І.Організація класу.
Продзвенів уже дзвінок,
Починається урок.
Він зимовий і цікавий,
Тож гостей зібрав чимало.
Повернімося обличчям до гостей
І лагідно промовимо: «Добрий день».
Діти, закрийте оченята. Наповніть свої сердечка рожевим промінчиком любові, ніжності та доброти. Тепло вашого сердечка відчуйте у своїх долоньках. Відкрийте очі. Передайте тепло і доброту ваших сердець іншим людям-знайомим і незнайомим.
Продемонструйте свій настрій на початку уроку руками: якщо поганий- долоньки стисніть, якщо гарний-руки розведіть в сторони.
- Тож нехай хороший настрій нас усіх супроводжує на протязі всього дня.
ІІ.АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1. Перевірка домашнього завдання
2. Математичний диктант
• Знайдіть суму чисел 230 и 520.
• Знайдіть різницю чисел 700 и 120.
• На скільки 800 більше, ніж 500?
• На скільки 250 менше, ніж 450?
• Зменшуване 120, від’ємник 40. Знайдіть різницю.
• Число 480 зменшити на 60.
• Число 150 збільшити на 70.
• Розставте числа в порядку зростання: 800; 254; 496; 521; 245; 701; 209.
• Розставте числа в порядку спадання: 157; 201; 107; 571; 701; 102; 517.
Відповіді:
750; 580; 300; 200; 80; 420; 220;
209; 245; 254; 496; 521; 701; 800;
701; 571; 517; 201; 157; 107; 102.
3. Робота за картками індивідуального контролю.
Картка 1
1. Обчисліть.
450 + 35
640 + 230
2. Розв’яжіть задачу.
У касі було 980 грн. У перший день з каси видали 510 грн, у другий — на 120 грн менше, ніж у перший. Скільки гривень залишилось у касі?
Картка 2
1. Обчисліть.
357 – 246
497 – 394
2. Розв’яжіть задачу.
Туристи мали пройти 370 км. Першого дня вони пройшли 70 км, а другого — на 30 км менше, ніж першого. Скільки кілометрів залишилося пройти
туристам?
III. Повідомлення теми уроку
— Сьогодні у нас підсумкове заняття, а тому нам лексики підготували такі завдання:математична розминка; обчислення виразів; розв’язування задач; порівняння числових виразів; ров’язування рівнянь; робота з геометричним матеріалом.
IV. Робота над темою заняття
-Нам необхідно допомогти лексикам обчислити вирази. А правильно обчисливши їх, ми зможемо прочитати зашифроване слово, застосувавши код.
340+120=460 Ось код цього слова
520+180=700 А К У Р Н Ї
640-200=440
900 700 460 440 880 220
720+180=900
450-230=220
630+250=880
1000-100=900
1).Як називається країна в якій ми живемо?
2).Як називають людей, які живуть в Україні?
3).Як називається столиця України?
4).Які державні символи ви знаєте?
Фізкультхвилинка
Французський філософ, математик Блез Паскаль сказав, що велич людини в її здатності мислити.
А наступним завданням буде задача.
- Яка улюблена страва українців? (вареники)
Задача(усно)
Мама розклала 42 вареники на 6 тарілок порівну. Скільки потрібно тарілок, щоб розкласти 63 вареники?
6т. – 42в.
? – 63в.
Робота з журналом-посібником, с. 26, завдання 1, задача 4.
Колективне розв'язання задачі.
Тож із цим завданням справились.Молодці.
«Як приємно знати, що ти щось дізнався».
Мольєр
-Наступне наше завдання – це порівняння числових виразів.
750+40 800 860 320+60
900+70 790 700-400 350
520 320+200 970-170 800
-Із цим завданням ми також справились.
«Якщо я знаю, що знаю мало, я доб'юсь того, щоб знати більше…»
А. Ейнштейн
«Знання – це те, що здатне підняти людину над іншими».
Д. Аддісон
VI. Підсумок уроку
- Лаксики звертаються до вас словами французського філософа, письменника, композитора Жан-Жака Руссо : «Ви талановиті діти! Коли-небудь ви приємно здивуєтеся, які ви розумні, як багато вмієте, якщо будете постійно працювати над собою, ставити нові цілі і прагнути до їх досягнення».
- -А зараз лаксики візьмуть у вас інтерв’ю. Продовжте, будь ласка, речення (гра «Мікрофон»)
- -Чим цікавим займались на уроці?
- -Що нового дізналися?
- -Найважчим для мене було…
- -Я став(стала) краще…
- -Мої очікування збулися.
VII. Домашня робота
с.27, завдання 3