Узагальнення і систематизація знань учнів з теми « Письмове додавання й віднімання чисел»

Про матеріал

Урок розроблений для використання на уроці закріплення та систематизації знань.

Перегляд файлу

 

 

Тема уроку.  

 Узагальнення і систематизація знань учнів з теми

« Письмове додавання й віднімання чисел»

 

Мета: формувати ключові компетентності:

компетентність уміння вчитися (виконувати розумові операції й практичні дії);

загальнокультурна компетентність(культура відносин у колективі);

інформаційно-комунікативна компетентність (уміння формувати власну точку зору, доводити власну позицію, уміння здобувати нові знання);

здоров’язбережувальна компетентність  (уміння долати труднощі).

формувати предметні компетентності:

  вдосконалювати обчислювальні навички ; закріплювати вміння розв’язувати задачі;розвивати вміння працювати в групах;розвивати мислення, пам’ять;  виховувати моральні якості, свідоме і творче ставлення до навчання.

 

Тип уроку:узагальнення та систематизації знань учнів.

Обладнання:  мультимедійний комплект,   завдання.

 

Хід уроку

І. Організація класу.

Створення позитивного психологічного клімату класу.

 СТАНЕМО В КОЛО

            Станемо в коло і розітремо свої долоньки.Що ви відчули?

            -Передамо один одному своє тепло потиском руки.

            Закриємо очі і пошепки  за мною промовимо:

                 - Бажаємо собі і друзям успіху.

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку.

  • Чим ми можемо допогти нашим воїнам? Як наблизити перемогу?

Кожен робить те, що вміє. А що ми вміємо робити найкраще? (навчатися)

    

      Сьогодні ми підводимо підсумок того, що робили протягом багатьох уроків: виконувати письмові обчислення, розв’язувати задачі, розв’язувати рівняння. Ви повинні бути дуже уважними до себе, оскільки треба з’ясувати, чи маєте ще якісь труднощі в обчисленнях.

 

План роботи:

1. Робота з планшетами.Каліграфічна хвилинка.

2.Робота з цеглинками.Усний рахунок.

3.Взаємоперевірка. Розв’язок задачі.

4. Робота в групах. Письмові обчислення.

5. Робота біля дошки.Рівняння.

6. Поетапна робота. Геометрична задача.

7.Гра « Оце так я!»

 

ІІІ. Відтворення та коригування опорних знань.

20,  206, 32,  5,  33, 9.

-Запишіть  число,  яке  вказує  кількість  органів  чуття.(5)

- Яке  число  вказує  кількість  кісток  у  кожної  людини.(206)

-Із  скількох  окремих  хребців  складається   хребет?(33)

-Скільки  зубів  у  дітей  вашого  віку?(20)

-Яке  число  вказує на кількість  зубів  дорослої людини?(32)

- Яке  число  я  не  характеризувала?(9)

Ментальна математика:

 Де число зустрічається у житті?

Написати на долоньці носиком.

Сусіди числа.

Дихальна техніка «Запах квітів»

 

  • Усний рахунок ( цеглинки Лего)
  • 10 На скількичисло 15 більше5? 3 75 5 Обчислиі виберивідповідь:4*(3+5)= 35 32 23 17

  Обчисли приклади з відповідей побудуй вежу. Починай з нижнього. 26+34 59+39 16+18 75-19 100-58 57-22 605642983435

  • Технологія  «Мозковий  штурм».
  • Як  називаються  компоненти  додавання?
  • Як   знайти невідомий  множник?
  • Як знайти невідоме ділене?
  • Скільки хвилин в двох годинах?
  • Скільки кілограмів у трьох тонах?

 

Вправа для релаксії « Повітряна кулька»

 

ІV.Узагальнення та систематизація понять.

 

  • Робота над задачею.
  • Яке запитання задачі?
  • Чи відома кількість динь?
  • А що про це сказано в умові задачі?
  • Чи можемо дізнатися кількість кавунів?

Самостійно записують розв’язання.

Взаємоперевірка.

Фізкульхвилинка (відео)

 

  • Письмові обчислення.

Правила роботи в групах.

Групова робота. Конвеєрний тип.

 

Кольорова лабораторія: письмове додавання і віднімання трицифрових чисел -  EDUC.com.ua

     

 

  • Робота із рівняннями.

Робота біля дошки.З поясненням.

 

124 + х =384-104               32:х=56:7

 

  • Задача геометричного змісту.

 

Периметр квадрата дорівнює периметру трикутника, у якого одна сторона дорівнює 2 см, друга – у 2 рази довша, а третя – на 2 см довша за другу. Чому дорівнює сторона квадрата?

 

Поетапне розв’язання задачі.

 

 V.Підсумок уроку. Рефлексія.

Вправа «Мікрофон»

  • На що слід звертати увагу під час письмових обчислень?
  • Чи важливий запис під час письмових обчислень?
  • Які види роботи для вас були найскладнішими?

Оцініть свою роботу на уроці.

 

Вправа на зняття мязового напруження «Кулачки-силачі»

 

VІ. Домашнє завдання.

Виконати тестові завдання на сайті « На урок» за посиланням вчителя.

 

 Гра «Оце так я!»

Діти утворюють коло. Ведучий вказує на когось з учнів і каже: «Оце так я!». Після цієї команди учень починає лічбу і гравці лічать одне за одним, але раніше ведучий повідомив, що замість деяких чисел необхідно говорити «Оце так я!». Такими числами можуть бути числа, у записі яких є цифра 6, або числа, що діляться на 2, тощо (наприклад: 1, 2, 3, 4, 5, «оце так я», 7, 8 і т. ін.). Потрібно грати швидко. Якщо гравець збився, то залишає гру. Лічбу починають спочатку. Залишитись повинен один гравець.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 червня 2023
Переглядів
347
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку