Узагальнення і систематизація знань учнів з теми « Письмове додавання й віднімання чисел». Презентація.

Про матеріал
Матеріал корисний для використання на уроці узагальнення та систематизації з використанням смарт-дошки.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань з теми « Письмове додавання й віднімання чисел»

Номер слайду 2

Номер слайду 3

План роботи:1. Робота з планшетами. Каліграфічна хвилинка.2. Робота з цеглинками. Усний рахунок.3. Взаємоперевірка. Розв’язок задачі.4. Робота в групах. Письмові обчислення.5. Робота біля дошки. Рівняння.6. Поетапна робота. Геометрична задача.7. Гра « Оце так я!»

Номер слайду 4

Каліграфічна хвилинка20, 206, 32, 5, 33, 9.

Номер слайду 5

10 На скільки число 15 більше 5? 3 75 5r

Номер слайду 6

Обчисли і вибери відповідь: 4*(3+5)=35322317r

Номер слайду 7

Обчисли приклади з відповідей побудуй вежу. Починай з нижнього.26+3459+3916+1875-19100-5857-22605642983435

Номер слайду 8

Перевірка

Номер слайду 9

10 На скільки число 15 більше 5? 3 75 5{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Маса одного Кількість Загальна маса9 кг. Однакова 63 кг? 49 кг. Купили 63 кг кавунів та 49 кг динь. Маса кавуна одного 9 кг. Яка маса одної дині, якщо їх кількість однакова? Задачаr

Номер слайду 10

Фізкульхвилинка

Номер слайду 11

Номер слайду 12

124 + х =384-104 32:х=56:7

Номер слайду 13

Периметр квадрата дорівнює периметру трикутника, у якого одна сторона дорівнює 2 см, друга – у 2 рази довша, а третя – на 2 см довша за другу. Чому дорівнює сторона квадрата?

Номер слайду 14

)28.02.20233 см сторона квадрата. (см) – друга;Периметр квадрата дорівнює периметру трикутника, у якого одна сторона дорівнює 2 см, друга – у 2 рази довша, а третя – на 2 см довша за другу. Чому дорівнює сторона квадрата?))(см) – третя;(см) – периметр;)(см)

Номер слайду 15

Оцініть свою роботу

pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 червня 2023
Переглядів
488
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку