Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань з теми « Письмове додавання й віднімання чисел»
Номер слайду 2
Номер слайду 3
План роботи:1. Робота з планшетами. Каліграфічна хвилинка.2. Робота з цеглинками. Усний рахунок.3. Взаємоперевірка. Розв’язок задачі.4. Робота в групах. Письмові обчислення.5. Робота біля дошки. Рівняння.6. Поетапна робота. Геометрична задача.7. Гра « Оце так я!»
Номер слайду 4
Каліграфічна хвилинка20, 206, 32, 5, 33, 9.
Номер слайду 5
10 На скільки число 15 більше 5? 3 75 5r
Номер слайду 6
Обчисли і вибери відповідь: 4*(3+5)=35322317r
Номер слайду 7
Обчисли приклади з відповідей побудуй вежу. Починай з нижнього.26+3459+3916+1875-19100-5857-22605642983435
Номер слайду 8
Перевірка
Номер слайду 9
10 На скільки число 15 більше 5? 3 75 5{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Маса одного Кількість Загальна маса9 кг. Однакова 63 кг? 49 кг. Купили 63 кг кавунів та 49 кг динь. Маса кавуна одного 9 кг. Яка маса одної дині, якщо їх кількість однакова? Задачаr
Номер слайду 10
Фізкульхвилинка
Номер слайду 11
Номер слайду 12
124 + х =384-104 32:х=56:7
Номер слайду 13
Периметр квадрата дорівнює периметру трикутника, у якого одна сторона дорівнює 2 см, друга – у 2 рази довша, а третя – на 2 см довша за другу. Чому дорівнює сторона квадрата?
Номер слайду 14
)28.02.20233 см сторона квадрата. (см) – друга;Периметр квадрата дорівнює периметру трикутника, у якого одна сторона дорівнює 2 см, друга – у 2 рази довша, а третя – на 2 см довша за другу. Чому дорівнює сторона квадрата?))(см) – третя;(см) – периметр;)(см)