Дзвоник всім нам дав наказ –До роботи швидше, клас!Попрацюємо старанно,Щоб сказати у кінці. Що у нашім дружнім класі,Діти, просто, молодці!
Узагальнення та систематизація знань з теми «Досліджую звуки і букви»
Доповни речення
Доповни речення. В українській мові ….. букви333530283234
Голосні звуки утворюються за допомогою…Голосу. Шуму Голосу і шуму
Букв для позначення голосних звуків…61033
Які букви завжди позначають два звуки?Я,ю,єДж,дзЇ, щь
Буква, яка не позначає ніякий звукьщяй
У слові стільки складів, скільки….звуківбуквголосних
Слово переносимо по …. буквахскладахзвуках
Робота в парах
Ольга Роман. Андрій. Катерина. Тарас
3. Ольга 4. Роман1. Андрій2. Катерина5. Тарас
Каліграфічна хвилинкапли кра нкакраплинка
Мовознавець. Всезнайко. Розумник. Знавець Винахідник
Перша пригода«Збери пазл»
Фізкультхвилинка
Друга пригода«Збери портфель»
Друга пригода. Збери рюкзачок
Альбом, лінійка, олівець
Третя пригода«Поділи на склади»
Остання пригодаяскраве Виглянуло сонечко.в зайшли порт Кораблі .були Всі дуже щасливі.
Остання пригода. Виглянуло яскраве сонечко. Кораблі зайшли в порт. Всі були дуже щасливі.
Повідомлення домашнього завдання. Записати звукову модель слова краплинка та придумати одне речення про неї
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект